bancuri, zvonuri, hobby-uri, imagini, filme haioase, chat, ID-urile membrilor...
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Rugam ca fiecare utilizator al acestui forum sa faca o scurta prezentare aici: http://clubrv.ro/forum/viewtopic.php?f=97&t=3454
Prezentarea este o cerinta a Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra , precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Pentru intrebari sau lamuriri despre activitati, probleme tehnice, etc. va stau la dispozitie forumurile cu sectiuni dedicate.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Va uram bun venit in randul rulotistilor !
Nu ar trebui sa ne temem . Atata timp cat se respecta legea rutiera in tara respectiva ,nu vom avea probleme . Am fost cam prin toata Europa ,dar nu am avut probleme ,niciodata ! A mint: S-a intamplat in Ungaria ,in orasul Mako ,unde la o limita de viteza de 30 kmh,aveam 45 kmh ( aveam impresia ca stau pe loc ),a trecut o Skoda alba ,paralel cu mine ( dupa aceea mi-am dat seama ca este politia ,scria ceva cu szeg la sfarsit ,pe usi :oops: ,probabil a vazut ca nu este numar de Ungaria ,si mi-a zis :piano,piano ,si au disparut ) . Prima oara am crezut ca sunt ....padurari ,deoarece erau imbracati i8n verde :P
Nu ziceam sa se teama cineva,dar sa fie atenti:reporterul spune ca in caz ca ai o amenda neplatita si te opreste politia,ramai fara masina(pieton) :roll: .Adica se retine,probabil pana la plata amenzii :!: .Nu e de neglijat nici valoarea maxima a amenzilor...nimeni nu e perfect,mai greseste omul,mai mult sau mai putin voluntar.
Corect ,Sergiu. Din greseli suntem facuti ,si oameni fiind suntem supusi greselilor . Dar sa stii ca nici ei nu sunt satrapi ,sau macar asa gandesc eu . Probabil ca ati fost si in alte tari ,din Europa si cred ca ati observat ca cei mai corecti conducatori auto ( per total vorbesc ),sunt ....romanii ! De ce oare ,nu ti-ai pus intrebarea asta ? Iti voi raspunde : Pentru ca frica de a primi amenzi este mult mai mare ca " vitejia " de a conduce haotic ,ca in Romania ! Daca gresesc ,te rog sa ma corectezi . Cu respect !!!
Am citit un pic modificarile despre care se vorbeste. In mare parte se refera la camioane si vehicole mari. Pentru noi trebuie sa retinem ca s-a uniformizat vitezele pana la 3500Kg MMA (inainte erau diferentiate...vre-o trei categorii). In localitati 50 (daca nu e semnalizata alta valoare mai mare sau mai mica), pe sosele conform indicatoarelor (la ei pe unele portiuni cu patru benzi exista denumirea de "sosea rapida" unde vitezele pot ajunge si la 110km/h). S-a instituit toleranta ZERO pentru incalcarea regulilor legate de trecerile de pietoni, unde avem obligatia de a reduce pana la 35Km/h viteza, chiar daca nu sunt pietoni prin preajma . Noile prevederi trateaza cu multa aplecare problemele legate de circulatia bicicletelor si motocicletelor. Acolo unde circulatia acestora se desfasoara in comun (deci pe carosabil) sunt marcaje specifice -de culoare galbena compuse din doua V-uri cu varful in directia de mers, iar dupa ele o bicicleta. Unde intalniti aceste semne trasate pe carosabil trebuie sa aveti grija sa lasati intre trotuar si masina o distanta suficienta care sa permita trecerea biciclistilor. In aceste zone atentie mare la intersectii-chiar daca doriti sa virati la dreapta trebuie sa lasati liber acel spatiu si ATENTIE!-trebuie sa acordati prioritate biciclistilor!!! La intersectii dirijate cu semafoare puteti sa intalniti inainte intersectiei un marcaj dreptunghiular, galben, care delimiteaza zona de "adunare" a bicicletelor si a motocicletelor , pe care va trebui sa-l lasati liber, chiar daca atunci cand va opriti, inca nu e nici un biciclist acolo, iar la pornire sa le acordati prioritate. Cam aste sunt noutatile care ne intereseaza pe noi, conducatorii de RV-uri. Am o nelamurire referitor la plata amenzilor (se pare ca nu se poate plati decat la posta sau banci), dar o sa cer ajutorul unor prieteni din Ungaria si o sa revin cu precizari.
In fata cabanei mele pe roti nu-si construieste nimeni un bloc!
Camper Chausson/Fiat Ducato
M-au oprit la granita dintre Germania cu Cehia si au controlat la sange seriile masinii si ale rulotei, doi politisti imbracati ca pentru plaja, in bermude dar cu tricouri inscriptionate si armele la brau. Dupa cativa km ne-am dat seama de ce: pe parcursul ultimilor kilometri la iesire din Germania erau parcuri auto cu multe rulote de vanzare, dar care nu prea erau asigurate in nici un fel impotriva furtului. Asa ca am trecut peste moment, fara sa ma supar prea tare :) , mai ales ca una peste alta, au fost destul de rabdatori si politicosi.
olah laszlo scrie:
Pentru noi trebuie sa retinem ca s-a uniformizat vitezele pana la 3500Kg MMA (inainte erau diferentiate...vre-o trei categorii).
In localitati 50 (daca nu e semnalizata alta valoare mai mare sau mai mica),
pe sosele conform indicatoarelor (la ei pe unele portiuni cu patru benzi exista denumirea de "sosea rapida" unde vitezele pot ajunge si la 110km/h).
S-a instituit toleranta ZERO pentru incalcarea regulilor legate de trecerile de pietoni, unde avem obligatia de a reduce pana la 35Km/h viteza, chiar daca nu sunt pietoni prin preajma .
Noile prevederi trateaza cu multa aplecare problemele legate de circulatia bicicletelor si motocicletelor. Acolo unde circulatia acestora se desfasoara in comun (deci pe carosabil) sunt marcaje specifice -de culoare galbena compuse din doua V-uri cu varful in directia de mers, iar dupa ele o bicicleta. Unde intalniti aceste semne trasate pe carosabil trebuie sa aveti grija sa lasati intre trotuar si masina o distanta suficienta care sa permita trecerea biciclistilor. In aceste zone atentie mare la intersectii-chiar daca doriti sa virati la dreapta trebuie sa lasati liber acel spatiu si ATENTIE!-trebuie sa acordati prioritate biciclistilor!!!
La intersectii dirijate cu semafoare puteti sa intalniti inainte intersectiei un marcaj dreptunghiular, galben, care delimiteaza zona de "adunare" a bicicletelor si a motocicletelor , pe care va trebui sa-l lasati liber, chiar daca atunci cand va opriti, inca nu e nici un biciclist acolo, iar la pornire sa le acordati prioritate.
In sfarsit o informatie utila. Multumim lui Olah.
Special le-am bonduit.