aer contitionat stationar si in mers

Folositi functia CAUTARE (SEARCH).Selectati cu atentie topicul in care postati.
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Rugam ca fiecare utilizator al acestui forum sa faca o scurta prezentare aici:
http://clubrv.ro/forum/viewtopic.php?f=97&t=3454
Prezentarea este o cerinta a Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra , precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Pentru intrebari sau lamuriri despre activitati, probleme tehnice, etc. va stau la dispozitie forumurile cu sectiuni dedicate.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Va uram bun venit in randul rulotistilor !
Avatar utilizator
Valentin Busca
Membru forum
Mesaje: 151
Membru din: 24 Mar 2014, 18:30
11
Oras: Targoviste
Data nasterii: 06 Dec 1969
Localitate: Targoviste
Contact:

Re: aer contitionat stationar si in mers

Mesaj de Valentin Busca »

Acum vin si eu , mare grija la greutatea AC-ului de plafon !
Tot ce gasesti pe piata sunt grele ,au peste 25 kg ,asta inseamna un STRES in plus pentru structura.
Gindestete daca nu este mai rentabil sa iti pui AC-ul pe motor .posibilitatea de a gasii SH este mai mare si costuri mai mici.
Ai motor destul de mare 2,3 IVECO asa ca nu il vei simti in mers.
Pentru Stationar un AC portabil mic intre scaunele din fata cu burlan sa scoti aerul cald pe geamul din fata este arhi suficient.
Am incercat ceea ce vrei sa faci si nu ai randament in timpul mersului si chelesti bateriile repede.
Dupa ce folosesti un sezon AC-ul ajungi sa repari tavanul ca a vibrat !
Iar off camping in trape , 2 venturi de la Fiama si ai curent de aer fara problemele AC-ului (raceste copilul si atunci vezi ce concediu ai )
Bafta in tot ceea ce faci !
Elnagh Marlin 58 1,9 TD
tel.0722771791
Avatar utilizator
rada_adrian
Membru forum
Mesaje: 15
Membru din: 19 Sep 2017, 09:28
7
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 03 Noi 1984

Re: aer contitionat stationar si in mers

Mesaj de rada_adrian »

1. in camping Aerul il tin pe 220v nu cu generator. Generatorul e pentru offcamping( vadu ).

2.Am alternatorul de 90A. O sa incerc sa il schimb cu unul de 220A de la un mercedes.
3. Invertorul meu are 2000w dar suporta varfuri de 4000w (suficient sa pornesti un compresor de 900w ( am testat la serviciu pe un aer de perete de 12000 btu cu o baterie de ups de 100ah si porneste compresorul chiar daca nu am avut alternator ) si la relanti
4 .banii pe aer nu-i dau degeaba ca oricum am nevoie de aer stationar. (As pierde doar banii pealternator daca nu ar functiona)
5 va tin la curent cu schimbarile.
Tel: 0766539895, facebook: https://www.facebook.com/rada.adrian.9
Rulotist motorizat powered by Fiat
Avatar utilizator
Raul Radulescu
Membru forum
Mesaje: 81
Membru din: 31 Iul 2017, 21:56
7
Oras: Brasov
Data nasterii: 24 Noi 1974
Localitate: Rasnov

Re: aer contitionat stationar si in mers

Mesaj de Raul Radulescu »

Eu as vrea sa-l folosesc in mers, ptr perioade scurte (deci pe alternatror+invertor) si mult6 in campinguri la reteaua 220.
Prius 2
Suzuki Grand Vitara automata 2006
Rulota Beyerland 1995
Raul Radulescu 0745678887
Avatar utilizator
rada_adrian
Membru forum
Mesaje: 15
Membru din: 19 Sep 2017, 09:28
7
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 03 Noi 1984

Re: aer contitionat stationar si in mers

Mesaj de rada_adrian »

Din calcule: invertor dublu fata de puterea electrica a aerului( al meu e de 2000w si suporta pana la 4000w pt perioade scurte( pornire compresor) aerul e de 900w electrici (deci 75A la 12 V) plus pierderi tragi pe alternator cam 100 A numai pt aer . Eu am ales un alternator de 180 A deoarece nu mai trebuie sa modific suporti curea etc. Alternatorul standard de 90A nu face fata. Un aer de 9000 btu consuma 4-5 A la 220V in regim normal( nu la pornire)
Celoc ce nu v-a mers nu ati tinut cont de consumul la pornire
Tel: 0766539895, facebook: https://www.facebook.com/rada.adrian.9
Rulotist motorizat powered by Fiat
Scrie răspuns