Pagina 5 din 6

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 13 Mar 2010, 19:07
de marius cojocariu
D-na Liliana eu am facut revizia la una dintre masini vara trecuta si nu mi-au cerut pentru acest lucru asigurarea obligatorie RCA.
Intrebati-l pe D-l Gabi cum am trecut Ungaria oprit de 3 echipaje de politie si nici vignieta nu aveam luata :mrgreen:
Spagari mai sunt politistii unguri.(D-l gabi stie).

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 13 Mar 2010, 19:47
de Gabi Peterca
Eu am luat toate vignetele pe drum. La unguri,austrieci si chiar una pe 7 zile in Romania (in Uk era platita deja de englez)!
In rest, a fost doar "care pe care" in discutiile lungi purtate cu politzaii unguri, care atentau la portofelul meu. Daca stau bine si ma gandesc, au fost 4 opriri "la din dragoste": la intrare in Hungaria, la Budapesta, inainte de iesire din Hungaria si la Vama Hungaria :mrgreen:
La primii le-am scapat "de-un covrig" ca eram prea obosit ca sa ma stau la vorbe cu ei. Dar urmatorii mi s-au parut deja ca exagereaza, asa ca am fost cat se poate de calm cu ei. Parca aveam lipici la ei, se pare ca le placea tare caravana mea.

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 14 Mar 2010, 18:26
de Ovidiu Ciobanu
Acum m-am prins de ce te opreau - masina englezeasca, rulota englezeasca... aveau si ei speranta la ceva lire... Surpriza nasoala cand vedeau ca au luat tzeapa...
Sanatate!

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 14 Mar 2010, 19:35
de Gabi Peterca
Pana le dadeam actele (ma refer la CI in care se vedea ca-s din Romania) pastrau un aer foarte politicos, ne salutam reciproc (eu in engleza, ei bolmojeau ceva nedeslusit), zambete, bezele, etc. Dupa ce citeau CI le aparea un zambet in coltul buzelor. Nu cred ca ar fi indraznit vreodata sa ceara “vreo amenda” de la un turist englez. Insa pentru romani se aplica alta lege.

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 17 Mar 2010, 09:14
de Ilisie Sanda
deci aveai vigneta si te opreau sa te taxeze din cauza vignetei?

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 17 Mar 2010, 09:44
de Gabi Peterca
Vigneta era platita. Era prima care le-o fluturam pe sub nas! Probabil ma opreau fiind se gandeau ca la un ansamblu masina-rulota gasesc ei ceva care nu e ok, sa ceara de-o “amenda”. Mi-au verificat toate luminile (sa fim seriosi, ce politzai te opreste in trafic sa-ti verifice semnalizarea stanga?!), puricau toate actele, nelamuriri pt ca era acelasi numar pe masina si pe rulota, ca-mi trebuie alta categorie pt a tracta rulota (ghinion pt ei, pt ca le am pe toate), cautau mereu acul in carul cu fan.

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 23 Mar 2010, 21:47
de Florin Tutunaru
bun, bun...rumos nu am ce zice...dar halatu'??? cat a costat halatu"

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 04 Apr 2010, 16:09
de Gabi Peterca
Intre timp am mai dotata rulota cu niste "chestiutze":
La baie am schimbat trapa veche fiindca mi-a "zburat" capacul exterior. Am montat una de pe o "europeana" cu "palarie" mare, cu parasolar si plasa tantari. Capacul transparent asigura o luminozitatea ridicata in baie.
Tot aici am montat la dulapior 4 becuri cu led-uri (in locul lampii cu neon), ce dau o lumina foarte interesanta.
Am cumparat si un filtru de apa nou.
La exterior am scos vechea lampa si am montat una cu lupa, cu transparenta totala pe exterior. Sper sa lumineze foarte bine cortul la interior.
Mi-au venit cablu adaptor si priza 13 pini, de saptamana viitoare sunt gata de prima iesire... 1 mai la mareeeeeeeeeeeeee :D

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 04 Apr 2010, 21:37
de Odenie Sergiu
Cred ca te-ai cam grabit putin cu trapa.Din ce vad eu,(daca nu ma insel) ai montat-o folosind ca izolatie silicon pentru instalatii sanitare(cred),care este alb.Pentru montarea trapelor se foloseste un mastic special,care nu se intareste practic aproape niciodata,ramane flexibil(peretii rulotei sunt supusi la tensiuni,miscari de aceea se foloseste acel mastic special pentru izolare,de culoare gri sau neagra;costa cca 17 euro un tub).Sa dea Domnul sa ai noroc sa nu se desprinda (solicitat la miscare fiind),cel pe care l-ai folosit,si in timp sa patrunda apa pe acolo...

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 04 Apr 2010, 22:32
de Gabi Peterca
In afara de siliconul "made in Germany", pozele vorbesc de la sine ( daca adaug transportul a cam costat aproape17 euro, e adevarat ca in pachet am avut si trapa), trapa mai este prinsa in 12 suruburi (nu mai tin minte nr lor exact, dar sunt destul de multe). Ma refer la partea de la exterior de cea din interior. Nu vad sensul sa-mi pun gri sau negru cand trapa si plafonul rulotei sunt albe. Probabil am luat siliconul la un pret bun fiidca l-am cumparat "fara prea multi intermediari".
Ma cam indoiesc ca trapa isi va lua zborul vreodata de pe caravana sau ca voi avea infiltratii de apa la ea. :roll: Daca nici nemtii nu mai fac silicoane bune pt rulote, atunci...

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 05 Apr 2010, 00:56
de Tavi Dragotoiu
E ok siliconul, este ceea ce trebuie. Exact din asta am primit si eu pentru trapa, singura diferenta e ca e negru. Daca al tau e alb cu atat mai bine, cu toate ca sus pe plafon nu se vede, cu atat mai mult cand trapa e inchisa.

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 05 Apr 2010, 12:27
de Odenie Sergiu
Gabi Peterca scrie:In afara de siliconul "made in Germany", pozele vorbesc de la sine ( daca adaug transportul a cam costat aproape17 euro,.... Probabil am luat siliconul la un pret bun fiidca l-am cumparat "fara prea multi intermediari".
Daca nici nemtii nu mai fac silicoane bune pt rulote, atunci...
Referitor la culoare,daca te uiti la trapa din spatele ei(cea care nu este schimbata,este etansata cu un mastic negru(oricum deasupra pe rulota nu se vede acest aspect).Nu contest faptul ca este "made in Germany"(chinezii nu cred ca s-au apucat sa faca asa ceva ca n-ar avea vanzare mare... :) )Dar dupa cum vezi in foto atasate,se fabrica mai multe tipuri(aici am pus doar doua).Mie mi s-a recomandat cand am cumparat ,710,ca fiind pt.montarea trapelor.cealalta foto este 221 (cel pe care l-ai folosit la montare).Din ce am citit despre ele,se pare ca cel luat de mine este recomandat pentru imbinari care se mai desfac(si trapa se demonteaza uneori...;am observat ca toate grilele,trapele,au fost montate cu un astfel de mastic siliconic care nu se intareste si permite o demontare ulterioara fara deteriorarea partilor);mai sunt si alte diferente acolo,nu le-am studiat,am mers pe recomandarea celor care se ocupa cu asta,de la noi.(am tastat gresit pretul,n-am observat;este cca 12 euro la noi,poti vedea si la Peti,deci nu sunt adaosuri de la intermediari).Dupa poza postata,cu trapa,cel folosit de tine,arata ca un silicon obisnuit din comert(unii au folosit asa ceva pentru etansare,la noi);daca ti l-au dat impreuna cu trapa,poate ca este bun si acesta;eu voiam sa te atentionez in cazul in care era siliconul acela pt.baie.