Concediu pe Valea raului Doamnei

orice membru al forumului poate propune o intalnire
lungu marian
Membru forum
11
Oras: rosiorii de vede
Data nasterii: 06 Aug 1952

Concediu pe Valea raului Doamnei

Mesaj de lungu marian »

Dupa 15 iulie dorim sa iesim pe Valea Valsanului suntem 2 echipaje ,vom sta acolo in jur de 20 zile daca mai sunt amatori sunt bineveniti,nu este neaparat nevoie sa stea toata perioda este o zona frumoasa,linistita si forte ozonata.Asteptam amatori.
rulota Dethllefs tractata de wv passat 1,9 tdi .tel 0746079424
ionutcostache
Membru forum
11
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 01 Ian 1970

Re: Concediu pe VALEA VALSANULUI

Mesaj de ionutcostache »

Din cate stiu, ozonul de la nivelul solului este daunator (toxic). :D
Ozonul e bun (doar) in stratul superior al atmosferei, unde are rol de filtru.
Poate va prind si eu intr-un weekend, imi place mult Valea Valsanului.
..............Expedition Camper 4x4 Sprinter 508 (under construction)..................

Dacă libertatea cuvântului chiar înseamnă ceva, ea este dreptul de a le spune oamenilor ceea ce nu vor să audă.
Alin Mihaila
Membru asociat
12
Oras: București
Data nasterii: 08 Iul 1981

Mesaj de Alin Mihaila »

Acum doi ani accesul era destul de rau. Stiti cumva daca e la fel, s-a mai deteriorat, s-a reparat?! M-ar tenta cateva zile! Multumesc anticipat!
Dacia Duster 1.5 dCi, 4x4 + Hobby 440 Excellent Easy
Totul pentru țară, nimic pentru mine- Carol I
Tel. 0748124289
lungu marian
Membru forum
11

Mesaj de lungu marian »

Nea Gigi Borteanu care este organizatoru ( as putea zice) ,el m-a corupt sa zic asa spune ca drumul este bun ,dar o portiune de drum de 2-3 km este mai rea dar se poate merge bine dar cu atentie si grija,noi vom fi acolo de pe 18 iulie asa a zis nea Gigi eu nu stiu exact locatia dar am sa aflu si voi posta exact cum se ajunge.Sunteti bineveniti.
lungu marian
Membru forum
11

Mesaj de lungu marian »

*
Locaţia: Bucuresti
Mesaje postate: 7
Puncte FR: 1
[+] [-]
Gen: Bărbat