Salzburg - Austria

orice membru al forumului poate propune o intalnire
Dragos Marin
Membru forum
13
Oras: Ploiesti
Data nasterii: 17 Noi 1979

Salzburg - Austria

Mesaj de Dragos Marin »

Saptamana viitoare in jurul datei de 12 Mai (in functie de vreme) am de gand sa plec intr-o minivacanta de cateva zile la Salzburg, (camping http://www.camping-nord-sam.com/ ) am nevoie de cat mai multe informatii privind aceasta zona, locuri de vizitat (exclus muzee) cum este de exemplu acea mina de sare care este langa Salzburg...cei care au fost in zona si ma pot ajuta cu obiective frumoase, ii rog sa ma indrume..
Daca sunt amatori care doresc sa merga intr-o minivacanta la Salzburg sunt bineveniti...
Rulota - Fendt Bianco 435 (2017)
Dezmembrari Auto - Dez.ro
Nelu Predonu
Membru forum
12
Oras: Manolache - Ilfov
Data nasterii: 21 Iul 1959

Re: Salzburg - Austria

Mesaj de Nelu Predonu »

Dl Dragos, pentru zona Salzburg aveti cateva variante in urmatorul link:

viewtopic.php?p=94657#p94657
mail: npredonu@gmail.com
Telefon: 0722.216.683
Campervan: Clever Runner 2021
Marian Enache
Membru forum
12
Oras: BRASOV
Data nasterii: 21 Noi 1958

Mesaj de Marian Enache »

Buna Ziua
Orasul in sine este un muzeu
La orice hotel gasiti harta orasului + toate obiectivele de vizitat si va asigur ca nu veti avea nici un moment de plictiseala
si/sau de monotonie .
Minunata alegere Salzburg
Zile placute si insorite va doresc

Salutari din Brasov
M Enache
Popa Violeta
Membru CD
15
Oras: Iasi
Data nasterii: 06 Oct 1949

Mesaj de Popa Violeta »