Pagina 1 din 4

Cele 10 minuni ale familiei ( 2002-2013 )

Scris: 23 Noi 2013, 17:00
de Rusu Mihail
Salutari tuturor colegilor rulotisti si camperisti membrii sau nemembrii ai clubului, indiferent aparteneta acestora..

Am observat in ultimii ani ca interesul pentru campere, e in continua crestere si pentru ca anul asta e timp, nu mai mergem nici in Portugalia si nici in Germania, voi deschide acest topic.
Initial nu am vrut acest lucru, pt. a nu exista diverse pareri, dar in timp am gindit ca-i bine pentru multi dintre noi sa cunoasca cind si cum s-a pornit, cit si cu ce s-a pornit camperismul..
In final, cei care ne-am adunat in acest Forum, ne plac iesirile in natura, sintem iubitori ai turismului independent cu RV-urile, unii noi, la inceput de drum si altii cu "un pic" de experienta

Sper si incerc ca acest topic sa descreteasca fruntile a multora ce sint stresati de problemele zilnce, practic imi doresc ca acest topic sa devina ca un fel de dialog cu intrebari si raspunsuri

ISTORIC

Microbul rulotismului l-am preluat de la o familie de olandezi, in 1996 cind au campat in curtea Cabanei Rusu cum se numea pe atunci. Din 1997, am inceput excursiile cu rulota prin Europa.
Intre anul 2002 si 2006 am avut trei campere. Intre primul si al doilea am revenit pt o mica perioada la rulota, insa intr-un final, camperul a cistigat in fata rulotei, pe care si azi o apreciez
Nu o sa vorbesc aici despre rulote, ci o sa descriu camperele avute, cit si cea mai mare parte a excursiilor facute cu acestea. Aproape pentru fiecare camper am facut si cite un mic filmulet
In clipuri se pot vedea mult mai multe detalii comparativ cu cele din fotografii, ce nu pot exprima starea si locurile pe unde s-a umblat. Daca exista intrebari, voi raspunde tuturor acestora.

PREZENTAREA IN REZUMAT A CELOR 10 CAMPERE

01 - MERCEDES BENZ 307 Diesel - WOLF - andere - 1979 - 65 cp - denumit : BATRINA CARAPACE

Imagine

02 - MERCEDES BENZ 307 Diesel - TABBERT - integral - 1979/82 - 65 cp - denumit : CUTIUTA

Imagine

3 - MERCEDES BENZ 207 Diesel - TABBERT - kastenwagen -1979 - 65 cp - denumit : ALBINOL

Imagine

04 - FORD TRANSIT - 1996 - Alkoven - RIMOR BRIG 678 - 101 cp - denumita : BALENA

Imagine

05 - FIAT DUCATO - REIMO - kastenwagen - 1986 95 cp - denumit : ALBASTREL

Imagine

06 - DETHLEFFS 642 I - Integral - 1994 95 cp - denumita : FEBLETEA

Imagine

07 - HYMER B 644 - Integral - 1996 116 cp - denumit : PRINTESA ALBA

Imagine

08 - NIESSMAN + BISCHOFF ARTO - Integral - 2002 128 cp - denumit : AUTOBUZUL

Imagine

09 - SPRINTER 312D TABBERT - kastenwagen - 1995 122 cp - denumita : SAGEATA ALBA

Imagine

10 - HYMER Camp 55 - Alkoven - 1992 75 cp - denumita : BUBULINA ( Varsat de vint )

Imagine


Opt din zece campere avute anterior le-am avut inmatriculate pe adresele din Germania. Totusi, pentru ultimul, avind in vedere taxele existente, am decis inmatricularea in Romania
Pe parcursul acestui topic, voi incerca sa relatez cit mai multe detalii, amanunte si fapte ce ne-au determinat la schimbarea acestora. Sper ca descrierile sa fie pe placul RV-istilor :)
In clipul de mai jos, veti vedea cite 15 fotografii ale fiecarui camper.

CLIPUL in REZUMAT AL CELOR 10 CAMPERE

Cele 10 campere ale familiei noastre ( 2002 - 2013 )

LINK YOUTUBE : http://www.youtube.com/watch?v=ig7cDm2u15Y



LINK YOUTUBE : http://www.youtube.com/watch?v=ig7cDm2u15Y

VIZIONARE PLACUTA si pe curind la povesti cu amintiri din copilarie ...

...

Re: Cele 10 minuni ale familiei ( 2002-2013 )

Scris: 23 Noi 2013, 19:30
de Rusu Mihail
CAMPERUL NR 1 - " BATRINA CARAPACE "

Mercedes Benz 307 Diesel - An 1979 omologat de Austrieci, camper cu rulota Wolf de 4 locuri

Avind cumnata stabilita in Austria din 1998, unde este si astazi, am profitat de ocazie si in iarna anului 2002, am ales sa cumpar aceasta "aratare" ce mi-a fost adusa la Cheia de cumnatul.
Nu va pot explica bucuria si fericirea ce am avut-o cind am intrat in posesia acestuia...Mai am si citeva fotografii in album si citeva filmulete, din momentul preluarii la Cheia a "atelajului"
Tot atunci ne-am cumparat si primul "aparat foto digital" Kodak, cu 0,9 mil pixeli, aparat cu care am facut fotografiile din excursiile cu Batrina Carapace. Pentru anul 2002 era "o realizare"..

Imagine

Dupa o "renovare generala" ce a durat aproximativ doua saptamini, in care am fost ajutat de Maria la interior si de Nick la exterior, am adus masina la starea in care se vede in poze si clip
Pe exterior am retusat toate urmele de rugina ce erau superficiale, pe dedesubt, am curatat-o si am petrolat-o, in interior i-am adus mici imbunatatiri, iar in final a iesit "gata de excursii"
Cufarul din tabla de pe spate ce stirnea risul tuturor, a fost excelent pt ca aveam suficient spatiu de depozitare a mesei si scaunelor. Am cumparat si o terasa mare ce folosea ca "omnistor"

Imagine

Imagine

Imagine

Eram fericiti ca Batrina carapace era "gata de drum" si am iesit la "prima proba" in zona, respectiv la Sacele intr-un loc mai putin cunoscut. Din dotari nu ne lipseau felinarele si lampile cu gaz
Truma era un model cu "ardere completa", de care nu stiu citi dintre noi cunosc acest tip de truma, voi posta o fotogrfie ce sigur va stirni zimbete. Nici urma de WC sau dus in aceast WOLF..
Am folosit o toaleta chimica clasica ce am ascuns-o sub pat... Deasemeni, in interior am asigurat iluminatul cu lampi de neon la 12V, cit si afara deasupra usii. In final aveam "un camper".. :)

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Daca am vazut ca lucrurile sint in ordine si ca ne descurcam cu caldura si curentul, am decis sa facem o excursie mai lunga prin tara si asa am ajuns la primul nostru circuit in camper in 2002
E lesne de inteles ca in 2002, nu se punea problema clubului sau a altor colegi cu care sa ma sfatuiesc asupra traseului, insa faptul ca si pina atunci am fost "plimbareti" asa ca plecat la drum
Prima parte a traseului a fost Brasov-Lacul Rosu. Am bagat-o la urcus din prinma si Batrina Carapacea urcat fara probleme. Acolo vreme urita, ploaie si dupa doua zile de sedre..adio baterie !
M-a tras un ARO in sosea si am pornit la vale fara dificultati. Atunci am realizat ce buna ar fi fost bateria nr 2 numai pentru casa.. Drumul de atunci prin Cheile Bicazului, a ramas de neuitat..

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Dupa ce am strabatut " la pas " Cheile Bicazului, am continuat drumul pe valea Bistritei unde aveam intentia de a campa la Cabana Zugreni ce o stiam ca o locatie de vis, insa n-a fost sa fie
Podul se subrezise si cu sinceritate mi-a fost teama sa-l trec. In plus nu mai era acel loc care il stiam, crescusera noi constructii, aparusera peturi, etc si am renuntat la idee facind doar poze
De la Vatra Dornei ne-am intors spre casa, pentru ca deja vremea se stricase si eram invitati de citiva prieteni sa facem impreuna o excursie mai de durata la Plaiul Foii, facusem Bicazul :)

Excursie cu Batrina Carapace la PLAIUL FOII

Imagine

Imagine

Imagine

Bineinteles ca la Plaiul Foii am stat in locatia preferata, locatie unde am petrecut multe concedii, inclusiv in acest an. Din ce am citit, se pare ca de curind s-a interzis accesul in aceasta zona
Avind 4 locuri de dormit, am luat si copiii cu noi ce s-au bucurat nespus si am ramas cu aminitiri mai mult decit placute. In acei ani, nu exista atita aglomeratie, parca era mai multa liniste..

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Excursia am incheiat-o dupa vizitarea din Zarnesti, a drumului denumit " Drumul oaselor" stiut si ca Prapastiile Zarnestiului. Zona este mai mult decit superba, merita din plin a fi vizitata
Mai postez citeva fotografii din aceasta excursie dupa care urmeaza un clip in rezumat al acestei prime prezentari asa numitei Batrina Carapace. Calitatea pozelor e conforma cu anul 2002..

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Asa am pornit in 2002 , stau si ma minunez cind vad cit de mult au crescut pretentiile tuturor... De multe ori zimbesc cind realizez ce inseamna de fapt evolutia in timp.. :)

Re: Cele 10 minuni ale familiei ( 2002-2013 )

Scris: 23 Noi 2013, 19:35
de Rusu Mihail
.
CLIPUL NR 1 - Mercedes 307D Batrina Carapace August 2002

LINK YOUTUBE : http://www.youtube.com/watch?v=5_AT6JjJy9k



Vizionare placuta ! - VA URMA

...

Re: Cele 10 minuni ale familiei ( 2002-2013 )

Scris: 24 Noi 2013, 11:00
de Rusu Mihail
OCT 2002 - EXCURSIA IN CIRCUIT Simbata de Sus -Vama Cucului- Valea Oltului -Camping Pescaresc Ostroveni -Leresti Cabana Voina -Domnesti Nucsoara -Valea Dimbovitei -Brusturet

Dupa drumurile facute anterior cu Batrina Carapace, prinsesem curaj si asa ca imediat ce am inchis activitatea cu turistii la Cabana Rusu din Cheia, am decis sa facem o alta excursie
Padurea incepuse sa-si schimbe culoarea, a fost un Octombrie cald care ne invita la drum. Am zis ok si ne-am pregatit, ne-am urcat in masina, plecind fara un traseu fixat in prealabil
Directia 1 a fost Simbata de Sus. La intrarea in Sacele am oprit pentru o pauza si am facut afara o descoperire senzationala. Motanul nostru era cocotat clandestin pe roata de rezerva.


Imagine

Imagine

Imagine

Nu am reusit sa-l luam sub nici o forma, asa ca am continuat incet drumul spre Simbata de Sus. Dupa ce am studiat imprejurimile, am continuat pe forestier, cautind un loc linistit.
La aprox 2 km dupa Manastire, mergind la pas prin padure, am gasit un drum de caruta ce traversa riul intr-o poiana care m-a socat prin frumusetea ei. Am studiat mai intii terenul
Masina era destul de inalta pentru a traversa apa si am decis sa ne instalam in acel loc mirific. Dupa ce ne-am ales pozitia, a coborit si pasagerul clandestin din roata de rezerva.. :)

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Asa mult ne-a placut locul, incat am stat fara probleme citeva zile efectiv in mijlocul naturii. Apa era in spate, lemne de foc din belsug, asa ca a fost si a ramas un loc ideal off-camping..
Mai greu cu trecerea prin riu, dar cu o masina mai inalta, se poate ajunge fara probleme. Asta a fost si una din cauze, pt care Maria a dorit sa revenim la un camper de genul celui actual
Pe timpul sederii in acea locatie, intr-una din zile am urcat pina aproape de Cabana Simbata din Fagaras. A fost o excursie super pe Valea Simbetei. Vom reveni in aceasta locatie de vis.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Dupa ce ne-am recuperat motanul plimbaret, i-am propus Marei sa conduca spre orasul Victoria pe la poalele Fagarsului. Acesl drum forestier este de o frumusete ce nu pot s-o descriu.
Cu motanul in brate, am continuat si ne-am oprit o noapte la Cabana Vama Cucului de la poalele Transfagarasanului. Am inoptat in parcarea din fata Cabanei. Acolo am pierdut motanul
In zadar am stat ore intregi in asteptarea acestuia. S-a dus pe la casele din zona si sigur si-a gasit o Julieta prin zona..

Imagine

Imagine

Dupa un prinz pe Valea Oltului, am continuat drumul spre Rimnicu Vilcea. Vremea era de nota 10 asa ca excursia capata nota mare. La Rimnicu Vilcea am campat la Camping Pescaresc
Cunoscut si sub numele de Ostroveni, locul e dedicat pescarilor si nu numai. Si in aceasta vara cu Hymerul, am trecut in vizita doua zile pe la aceasta locatie, imi place amplasamentul

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Finalul excursiei pentru a inchide cercul, trecea prin Domnesti-Nucsoara, cu intentia de a merge si pe la Barajul Vasalatu. Nu am reusit sa ajungem, din cauza drumului impracticabil
Va dati seama de starea drumului, daca dupa 10-12 km ne-am intoars... Chiar un lucrator silvic ne-a oprit si ne-a spus sa nu mai inaintam, pentru ca riscam sa ramanem suspendati.

Imagine

Imagine

Imagine

Ajunsi la Cimpulung am intrat prin Leresti spre Cabana Voina. La intrare, am fost intampinati de nuntasi romi ce nu ne-au lasat sa trecem pina nu am facut poze cu ei si cu camperul.
Ni s-a propus sa vindem masina, pentru ca unul din ei pusese ohii pe camper insa intr-un final a inteles ca nu-i chiar de vinzare .. Am oprit desori pe traseu, pentru a face fotografii.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

La Voinea am inoptat linga Cabana. Noaptea am folosit "Truma" din plin, pentru ca temperatura scazuse mult sub zero grade...Ne-am bucurat totusi ca am avut caldurica peste noapte..
Dupa ce am facut citeva fotografii pe traseu, ne-am indreptat incet spre Valea Dimbovitei. Am inoptat pe un drum forestier ce urca in Piatra Craiului. Valea Dimbovitei este deosebita.
Chiar ma mir ca nu prea este vizitata si se scrie foarte putin despre acest loc deosebit. Voi posta citeva imagini, ce vor fi intregite de clipul nr. 2 in care se pot observa locatii de vis

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Ne-am propus pentru primavara lui 2014 o vizita la pas pe aceasta vale pentru a descoperi locuri de campare. Valea Dimbovitei este superba, deschisa si merita din plin a fi vizitata.

Imagine

Imagine

Imagine

Dupa o vizita la Pestera Dimbovicioarei, ne-am indreptat spre Sirnea unde am vrut a vizita noul complex aparut atunci, Valea cu Struti. Frumoasa locatie, frumos noul hotel impecabil
Am ramas surprinsi de ceea ce am vazut acolo pentru anul 2002. Cu aceste imagini se incheie si clipul ce il puteti vedea mai jos. Excursiile cu "ex Batrina Carapace" au ramas de neuitat..

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Excursia am incheiat-o intorcandu-ne pe Valea Prahovei. Ceea ce s-a intimplat cu aceasta masina, va voi marturisi dupa ce postez si clipul aferent excursiilor cu asa zisa Batrina Carapace
Inchid sirul episodului 1 cu o imagine din interior si cu " iuteala maxima " pe care reuseam sa o ating uneori. Acest Mercedes 79, a functionat perfect si ar fi mers si mai mult. Va urma ..

Imagine

Imagine

Re: Cele 10 minuni ale familiei ( 2002-2013 )

Scris: 24 Noi 2013, 11:20
de Rusu Mihail
Clipul nr 2 a descrierii de mai sus. Important mi se pare faptul ca, totusi se pot face excursii reusite cu un camper, care chiar daca este mai vechi, este bun tehnic...


Mercedes 307D Batrina Carapace Octombrie 2002





LINK YOUTUBE : http://www.youtube.com/watch?v=AZNxFxksh-A


NOTA : BATRINA CARAPACE a fost dezmembrata din cauza radierii in Austria. Acest lucru s-a datorat divortului cumnatei de ex austriacul ce nu a mai acceptat "inmatricularea"
Rulota WOLF de 4 locuri cu incalzire, am parcat-o linga cabana in continuarea casutelor, pe un suport betonat si a fost inchiriata multi ani turistilor dornici de a sta in camper :)
Masina pe sasiu, in stare perfecta de functionare, a fost cumparata de un asa zis dealer din Valea Calugareasca ce are numai Mercedsuri 307. A fost "recarosata si revinduta" ...

...

Re: Cele 10 minuni ale familiei ( 2002-2013 )

Scris: 24 Noi 2013, 12:19
de Relu Buliga
Adevarate minuni,esti mare Profesore...

Re: Cele 10 minuni ale familiei ( 2002-2013 )

Scris: 25 Noi 2013, 09:27
de Odenie Sergiu
Felicitari pentru acest topic; asa cum ne-ati obisnuit si in altele, presarat cu comentarii picante. Interesanta istoria camperelor detinute; cred ca va fi de folos si celor care cocheteaza cu idea migrarii de la rulota la autorulota.

Re: Cele 10 minuni ale familiei ( 2002-2013 )

Scris: 25 Noi 2013, 18:41
de Petre Scolareanu
Felicitari domnule Rusu pentru acest topic.
Asteptam cu nerabdare si urmarea!!!!

Re: Cele 10 minuni ale familiei ( 2002-2013 )

Scris: 26 Noi 2013, 22:20
de Rusu Mihail
Multumesc celor ce au postat mai sus. Asa cum zicea si Sergiu, Intentia mea nu e cea de a-mi prezenta inventarul avut, ci pentru a face cunoscut celor mai tineri cum s-a pornit microbul..
Fac aceste prezentari, tocmai pentru a se vedea ca nu trebuie sa ne speriem si nici sa ne rusinam daca ne alegem pentru inceput un camper mai vechi. Orice masina daca e bibilita va fi ok
Practic, vreau sa dau curaj celor ce vor sa treaca de la rulota la camper si n-au poate banii suficienti pentru o masina traznet. In exemplul de mai jos veti vedea unde a ajuns o "hodoroaga"
Dar mai bine sa continui topicul. Daca pe parcurs cineva are de pus orice fel de intrebare, puneti, va voi raspunde.

02 - MERCEDES BENZ 307 Diesel - TABBERT CONDOR - integral - 1979/82 - 65 cp - denumit : CUTIUTA

Dupa ce am dezmembrat Batrina Carapace, cum am descris la finalul primului topic, am luat decizia sa mergem in Germania pentru a ne cauta un alt camper, mai strinsesem si ceva banuti..
Aveam niste amici romani stabiliti la Konstanz Bodensee si dupa ce am vorbit cu ei, ne-am urcat in Opelul Vetra 1,7TD si la drum. Ajunsi in Konstanz, am inceput a vizita toti dealerii auto
Am vizitat tot ce era in zona, dar n-am gasit nimic din ceea ce ne doream. Preturile in acea zona super bogata a Germaniei, erau si sunt f mari, asa ca am recurs tot la cautarea pe internet.

Imagine

Imagine

Imagine

Dupa citeva zile am gasit tocmai la Berlin, un Mercedes tot 207 Diesel, Integral, carosat de Tabbert, una din cele mai bune firme consacrate in RV uri si am decis ca acesta sa ne fie "alegerea"
Nu avea decit aceste fotografii, care vi le voi prezenta mai jos, stiam ca are infiltratii pe stinga spate, bara lovita si reparata cu ipsos cred, dar in rest arata bine si scria ca tehnic e in ordine
Nu am mai stat pe ganduri, am lasat banii amicului ce mi-a promis ca o cumpara si ne-am vazut de treburi citeva zile. Cind ne-am intors si am vazut-o cum arata, m-am luat cu miinile de cap.
Pentru ca avea forma unei cutii de pantofi cu 4 roti, am si denumit-o CUTIUTA. Dupa ce am facut o tura cu Cutia, n-am mai avut comentarii...tehnic era tanc. Mergea excelent in ciuda varstei.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Ce mi-a placut cel mai mult a fost faptul ca masina era originala. In general, unii neinspirati, umbla la diverse lucruri si masina isi pierde mult din valoare. Cutiuta era originala !
A urmat un chef la pensiunea unor romani stabiliti de multi ani in Konstanz, unde am udat-o in fel si chip si dupa, am plecat spre casa. Pe drum, m-am bucurat de alegerea facuta ..
Ne-am oprit in Wiena, la cumnata si am petrecut o seara la un local unde am mancat cele mai bune costite si cel mai bun snitel.. Wiena- Cheia a fost o placere, deja ma obisnuisem :)

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Dupa o odihna binemeritata, am trecut la curatenie, la lustruit si in final la asa zisa cosmetizare...Cutiuta arata altfel dupa doua zile de bibilela, practic isi schimbase tot aspectul.
Am tras o tura cu ea prin Cheia pe la prietenii care se minunau de "cutiuta noastra pe roti". Deja trecusem la alt stadiu, aveam boiler, dus, antena, tv si chiar un suport de scuter.
Ne-am ocupat de pregatirea Craciunului si a revelionului, apoi cu banii obtinuti, ne-am propus de a face prima excursie cu Cuitiuta in Ianuarie 2003. Tocmai incepuse si ninsoarea..

Imagine

Imagine

Imagine

Va urma
.

Re: Cele 10 minuni ale familiei ( 2002-2013 )

Scris: 27 Noi 2013, 10:50
de Rusu Mihail
In 22 Ianuarie 2003 dupa ce imi echipasem Cutiuta cu anvelope noi Nokian crampoanate pe care erau injectate tinte, am aruncat un sac cu nisip in portbagaj pt ca avea tractiune spate.
Am plecat spre Brasov pe soseaua acoperita de zapada. Cu greutatea pe tractiune si cu asemenea anvelope, firma pe care o folosesc si-n ziua de azi, Nokian Finlanda, am plecat la drum.
Dupa ce am parasit Brasovul spre Covasna-Harghita, am inoptat la marginea unei paduri la Sinzieni. Truma si-a facut treaba fara probleme...Dimineata eram ferciti la cafeluta in pijama

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Drumul peste muntii Nemirei spre Toplita Reghin a fost greu pentru altii, dar pentru noi a fost o placere. In masina era cald si bine iar aparatul foto Kodak digital isi facea des datoria ..
La Toplita am intrat spre Rastolita, o zona superba, unde cindva fusese o linie de mocanita, insa aceasta fusese desfintata. Am colindat asa la pas, indreptindu-ne spre Hateg la zimbri.

Imagine

Imagine

Imagine


De la Hateg am vizitat prima linie de tramvai din Sibiu si apoi ne-am indreptat catre Cabana Cucului aflata la poalele Transfagarasanului. Logic ca peste tot ne-am descurcat off camping :)
Peste tot incalzirea si-a facut serviciul, chiar daca in acele timpuri nu se stia de GPL sau de propan in butelii. Ceea ce facusem, era o buna izolatie a usitei buteliei si astfel a functionat ok

Imagine

Imagine

Imagine

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

IARNA LA MARE

Avind camperul inmatriculat in Konstanz Germania, in acel timp aveam obligatia sa demonstram ca dupa maxim 3 luni masina circula inafara tarii, asa ca in Martie am plecat in Bulgaria..
Excursia a durat citeva zile, deoarece ne-am propus sa inoptam si pe plaja de la Campingul 2 Mai. Va dati seama ce aglomeratie a fost plaja in Martie.. insa noi ne-am simtit foarte bine.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Dupa aceasta excursie obligatorie, vazind cit de bine se comporta " Cutiuta ", am luat decizia de a o baga intr-o Reparatie Capitala, pentru a-i schimba infatisarea. Merita din plin un RK
Dupa o munca de o saptamina depusa de subsemnatii, insemnind, acoperis, izolatii, terosonare, etc, am trimis-o la vopsitorie. Ce a rezultat dupa RK, vei vedea in postarea urmatoare...

Re: Cele 10 minuni ale familiei ( 2002-2013 )

Scris: 27 Noi 2013, 13:45
de Rusu Mihail
CUTIUTA DUPA RK ul din primavara lui 2003

Daca la inceput ma uitasem strimb la Cutiuta, dupa ce a venit de la RK imi incanta ochiul si ma umflam in pene, arata cu totul altfel dupa toate bibilelile, ma puteam mandri ...
Ne-am ocupat indeaproape de fiecare amanunt in parte si cand nu am mai avut ce-i face am bagat-o pe pajistea din fata Cabanei la o sedinta foto pentru a ramane cu amintiri.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

EXCURSIA IN CIRCUIT PRIN EUROPA - 2003

Daca tot am vazut cum merge in probele facute si dupa ce iesise "la culoare", am luat decizia de a face o excursie in circuit prin Europa, respectiv pana la prietenul nostru din Franta..
De vize nu se punea problema deoarece in urma firmei mixte cu cele doua familii de olandezi ce ne-au injectat microbul camperelor, obtineam rapid orice viza pentru intreaga Europa.
Planul era maret si de neanchipuit la prima vedere cu astfel de "scula" insa in final s-a dovedit ca se poate si ne-a reusit mai bine decit credeam. Asa ca in 2 iun. poposeam in Ungaria

Imagine

Imagine

Imagine

Dupa o inoptare in Austria intr-o parcare linistita aleasa cu grija pt a nu fi deranjati, am probat Cutiuta. Dupa cum vedeti in poza de mai sus, puteam rula lejer cu "iuteala" de 100km/h
Multumiti de felul cum se comporta, ne-am indreptat spre Germania unde aveam sa-i facem TUV-ul ( ITP-ul ) la Konstanz. Pana acolo am iesit pe secundare si am inoptat la Steyer Austria
A doua zi am facut trecatorile superbe din Austria cu " GPS ul pe genunchi ", cum se vede in poza de mai jos. Multi ani am foslosit acele secundare de vis trecind prin vama mica Braunau

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

In Konstanz la TUV, am avut un mare soc. Neamtul care facea TUV-ul, mi-a spus cu seriozitate ca vrea sa-mi cumpere Cutituta pentru a o trimite fratelului lui stabilit tocmai in Australia
M-am cam blocat la o asemenea propunere, dar dupa ce mi s-a spus si oferta, am inceput sa judec si a ramas ca-l sunam si ca-i dam un raspuns dar dupa excursie, ramasesem pe ganduri

Imagine

Imagine

Amicii din Konstanz, cunoscand imprejurimile, ne-au dus intr-un loc de odihna amenajat de primarie, unde se putea parca, face chiar si un gratar, dar nu se putea sta mai mult de 24 ore.
Ne-am simtit excelent in acea locatie de la marginea padurii, a fost chiar o relaxare neasteptata. A doua zi, am plecat spre Franta. Drumul prin zona Freiburg, ne-a ramas in memorie...

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Drumul prin Franta, sederea la Campingul Ardechois a asociatului nostru cat si traversarea Alpilor pe un drum secundar fara parapeti si cu destule denivelari, in postarea urmatoare :)

Va urma..

Re: Cele 10 minuni ale familiei ( 2002-2013 )

Scris: 27 Noi 2013, 15:20
de Rusu Mihail
In Franta aveam de ajuns in oraselul Valence. Am setat "navigatia Maria" prin Besancon numai pe secundare deoarece autostrazile erau "foarte ieftine"... Dupa citeva sute de km am oprit.
Gasisem o locatie super cu Parcare oficiala intr-o padurice. Multi au zis ca am avut curaj, insa noi niciodata nu ne-am facut probleme in a inopta singuri. Stiam bine ca francezii n-au ursi..

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

In padure terenul era cam moale si Cutiuta se cam infundase. Atunci am zis ca alta data o sa ma uit mai atent unde campez...A doua zi am strabatut orasele, vai frumoase pe malul riurilor
Caldura ne omora, am facut pauze la cite doua ore, termometrul arata ceva in jur de 40 de grade, drept pt care "navigatia mea" se odihnea direct pe marginea drumului la umbra pomilor ...

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Pe seara am ajuns cu bine la Camping Ardechois, citiva km nord de localitatea Saint Savigneur de Montagut. Chris cu Leny nu stiau ca venim. A fost o surpriza ce s-a lasat cu chef pina tirziu
A doua zi ne-am tras niste haine simbolice pe noi si am facut o tura de camping care era plin de olandezi si nemti, mai putin francezi. Campingul se intinde pe o suprafata mica, de 32 Ha !..

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Ne pozitionasem bine intr-un loc mai linistit in capat de alee. Au urmat seri frumoase impreuna cu olandezii ce se uitau cu Jind dupa Cutiuta noastra.. Nu le venea sa creada ca sintem romani
In partea sudica a campingului, trece un riu linistit plin cu pastravi si cu numeroase locuri de plaja. Bineinteles ca am profitat de aceste conditii, cobinate cu vizitele dese la piscinele existente

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine


Pentru anul 2003 era totusi o realizare sa vezi asa ceva. Campingul era categorisit la 4 stele, azi dupa 10 ani de existenta are categoria 5 stele, Chris investind an de an sume destul de mari..

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Dupa o sedere de citeva zile de neuitat, ne-am luat ramas bun de la prietenii nostrii si ne-am imbarcat in cutia de pantofi gata de drum. Urma sa strabatem Alpii pe un secundar spre Italia
La plecarea din camping dupa ce mi-am afumat un pic partenerii cu fumul esapamentului, am tras intr-o parcare pentru poza de adio de la Ardechois. Vremea era superba si promitatoare..

Imagine

Imagine

Despre aceasta PRIMA PARTE A EXCURSIEI DIN EUROPA, am facut un Clip pe care vi-l voi prezenta mai jos. Se vede cu totul atfel, cuprinde mult mai multe imagini, pe un fundal muzical ..
Urmeaza PARTEA 2 A a excursiei, in care veti vedea multe frumuseti ale Alpilor. Important este ca la acea vreme, o masina cu mai mult de 20 de ani facea Europa fara nici o problema :)

.