Pagina 1 din 7

Organizare si activitati 1 mai + paste la Venus Palace Camp.

Scris: 01 Feb 2013, 19:24
de Lupu Ciprian
In vederea organizarii de cateva activitati comune cu ocazia intalnirii 1-6 mai de la Venus Camping Palace , deschid acest topic spre a nu amesteca rezervarile casutelor si lista participantilor cu unele activitati de divertisment si respectiv socializare ..

Daca esti rulotist si vii la aceasta intalnire te rog daca ai idei sau initiativa , eventual dorinta de a te implica sa scrii :)
Eu singur nu pot face toate aceste lucruri fara o echipa de prieteni rulotisti .

Am cateva idei :
- discutie " simpozion " despre rulotism ( sambata sau duminica ) Atentie ! nu SEDINTA !
O discutie in care ascultam ce ar vrea colegii rulotisti sa facem in acest club in 2013 de la intalniri rulotistice pana la demersuri ( participa orice rulotist ) .. va fi "la gramada " dar organizat , fara alegeri , voturi etc.... mai mult opinii pe care le notam ! ....si in special idei .

- concurs biliard ( turneu - cupa )
- concurs ping-pong ( turneu- cupa )
- alte concursuri .. cu implicare Sandu M sau/si Nelu P (sper )
- concurs DARTS
- concurs DANS in aer liber seara ... diverse genuri de muzica
- tombola copii ( aduce fiecare copil ceva la val. 10 lei )
- tombola adulti ...la fel ... ceva de 10-20 lei )
- foc de tabara ( daca ni se permite de catre gazde )
- seara cu muzica ( dupa paste )
- masa comuna in duminica de Paste ( masa traditionala comuna la care vine fiecare cu cate ceva si facem " tuti fruti " cu toate de la toti , ciocnim un ou si un pahar ca tot romanu'-n ziua pastelui.
- minidisco pt copii ( ziua )
- gratare si barfe pe "bisericute" :) sau pe judete cum vreti , sau la gramada DAR organizat .
- concurs de gratar cu poze si clipuri filmate ... gratare aliniate...( dupa paste mai bine ..asta ...)
- Alte sporturi : halbere , sticlism , coniac canoe , aruncarea cu privirea ( la nevasta vecinului )
- mima sau alte interpretari de personaje ( seara )
- concursuri pe cupluri "car-o-n spate ( sotia ) " , "alearga-n sac" , "genoflexiuni cu doamna-n spate"
- concursuri pe judete sau zone cate 6 pers din acceasi zona geografica la un minifotbal.. " miuta"
- concurs badminton , volei ... etc .
- concurs table/ sah / remy
- recitare de poezii in memoria micutei Andreea Liopa - moment artistic/vesel dedicat acestei
micute rulotiste pe care am pierdut-o din pacate , dar careia -i placea mult sa mearga cu rulota.
- distribuire stegulete cu Andreea L. catre copii rulotisti ( vor fi asigurate de dl Liopa )
- distribuire materiale " Club rv " catre participanti inclusiv colante/stegulete pt. necotizanti dar PREZENTI :)
- Videoproiectarea unor momente vesele gen "MR Bean" .. Benny Hill etc ....
- videoproiectarea unor desene animate pt copii
- videoproiectarea filmului "Restrospectiva anilor 2006-2012" by Sergiu Odenie
- videoproiectarea unor clipuri cu fond sonor negativ in vederea organizarii de concurs Karaoke
- videoproiectarea altor clipuri youtube in care suntem prezenti cu rulotele

- talcioc sau schimburi de obiecte ( uzate) utile ( la rulota/camping ) pot fi expuse sau notate intr-un tabel

- alte activitati sugerate de tine !



Vom incerca sa nu deranjam pe nimeni sau sa campam de la inceput in asa fel incat sa lasam o zona probabil langa terasa ca zona de socializare...
NU vom deranja nici optic nici acustic dupa h 22-23 sau daca se va depasi cu 1 ora in plus se va face dupa ce majoritatea isi da acordul .


P.S.
1- cei care pot ajuta clubul cu premii ( obiecte) pt concursuri o pot face ( vezi cazu' Traian B de la Rasnov )
2- cei care pot dona un numar mare de obiecte identice spre a fi personalizate cu "CLUB RV " o pot face, iar asociatia le va inscriptiona ( vezi cazu' Marian M Serban ) sau Nelu , Mona & Octav.
3- cei care doresc sa vanda produse noi la aceasta intalnire sau la cea nationala de la 23 iun , sunt rugati sa ofere premii sau sponsorizare catre Asociatie sau direct catre membrii participanti la intalnire ( dar cu contactarea conducerii acociatiei si fixarea unor conditii clare pe care sa le anuntam pe forum )

Implica-te si TU !

Re: Organizare si activitati 1 mai + paste la Venus Palace C

Scris: 01 Feb 2013, 20:22
de Marian m Serban
Buna seara
Inainte de a stabili programul de distractie vreau sa va propun si un program de munca,activitate ce trebuie depusa in interesul nostru daca vrem sa avem un parteneriat real cu acest camping si daca vrem sa fim si seriosi fata de membrii asociati care se vor campa aici.Ma refer la parcelarea campingului in spatii de campare,eventual pe categorii,rulote,autorulote,corturi,si remedierea panourilor de alimentare cu tensiune.Aceste lucruri trebuiesc facute ,pt ca daca se doreste rezervarea unui loc in camping,am constatat ca desi in camping erau maxim 30 de rulote(in intervalul1 August-15 August)acesta parea plin si nu gaseai loc de campare din cauza modului
haotic sau necivilizat de campare a unor turisti.Cred ca vom gasi intelegere din partea administratorului,domnul Laurentiu,pt ca aceasta operatiune este in interesul tuturor.Cum vom face acest lucru ramane de discuta ,inclusiv cu domnul Laurentiu.
Marian Serban

Re: Organizare si activitati 1 mai + paste la Venus Palace C

Scris: 01 Feb 2013, 21:11
de Niky Radu
@Ciprian...pai ce ai scris tu acolo este program pentru o luna, eu stau o saptamana, dar multi cred ca vin doar pentru 4 nopti...trebuie sa mai tai din ele!!... :lol:
Daca tot participam la o mica munca patriotica, stau sa ma intreb daca nu ar fi necesar sa dam si o pompa cu solutie anti-tantari pe vegetatie, eu am una mica, tot de la un coleg imprumutata, mai trebuie sa luam cateva fiole de solutie...sezonul este la inceput si ma indoiesc ca autoritatile au in vedere acest lucru, cel putin eu am oroare de tantari...
La tenis de masa puteti sa faceti tabelul cu inscrieri, eu joc direct cu finalistul...sa nu mai pierd timpul... :roll:

Re: Organizare si activitati 1 mai + paste la Venus Palace C

Scris: 04 Feb 2013, 10:50
de Niky Radu
Cine a fost in aceeasi perioada, anii trecuti, poate sa confirme sau sa infirme daca sunt insecte, tantari?

Re: Organizare si activitati 1 mai + paste la Venus Palace C

Scris: 04 Feb 2013, 11:05
de Constantin Curelea
Plantarea copacelului CLUBRV-RO sau a altor plante este posibila in aceea perioada?

Re: Organizare si activitati 1 mai + paste la Venus Palace C

Scris: 04 Feb 2013, 11:35
de Lupu Ciprian
@NIKI R.
....nu stiu cum "lucreaza" tantarii anu' asta..oricum daca merg la aceasta intalnire merg sa ma simt bine , nu sa stau toata ziua de munca patriotica mai ales ca si platesc ... am de gand sa stau 5 nopti ca un miniconcediu....
Ca punem un pomisor cum a scris Costel mai jos , da, sau sa delimitam cu ceva pietricele albe 10-20-30 de parcele treaba care dureaza 2h max in 10-15 pers.... pt. ca proprietarul din ce am vb cu el nu ne lasa sa bagam nimic in pamant tarusi sau altceva .... vedem la fata locului.
In rest pt. program de divertisment sau socializare sunt mult mai interesat ...
E doar o opinie... de fapt fiecare face ce vrea si-i place !
Exemplu colegul nostru Stoica Cristian la Sovata Stana de Vale ( camping ) a reparat un distribuitor de curent ( tablou mic ) asta vara fara sa mai anunte conducerea , pt ca aveam nevoie noi de el cu rulotele fiind sursa noastra de 220v . .. placerea lui . :) .. meseria lui ....

Re: Organizare si activitati 1 mai + paste la Venus Palace C

Scris: 05 Feb 2013, 10:17
de Sandu Matei
Asa cum am spus,la propunerea lui Ciprian,voi participa la organizarea cat mai buna a aceste intalniri,prin implicarea la urmatoarele activitati de recreere:
-Tombola copii,eventual urmata de cea pt adulti.
-Mini disco copii.
-Concurs de ping-pong.
-Alte concursuri,impreuna cu Nelu Predonu.
-Momentele dedicate micutei Andreea Liopa,impreuna cu D-na Tania Liopa si Luiza.
-video proiectii,impreuna cu Ciprian.
-La concursul de mima,etc,propun sa se faca o selectie,,cele mai bune 100 bancuri,,din topicul nostru de bancuri,salvate si videoproiectate,gen karaoke,dar de interpretare bancuri,max 10 inscrieri,juriul este publicul.Casiga cea mai buna interpretare.Castgatorului,Luiza ii va dedica o melodie live.
Voi incerc ca la fiecare activitate in care sunt implicat sa picmentez si cu ceva premii.Daca se aproba aceasta implicare a mea,voi detalia programul pe zile si ore.
ps.Propun pt ziua de Paste,cumpararea unui berbecutz sau miel(cu ajutorul lui Nae sau patronul campingului care cunoaste in zona),taierea,jupuirea,pregatirea(protap)in camping(max 10 ron/fam)
ps.ma inscriu eu,cat si copiii mei la toate concursurile si activitatile.

Sa ne vedem cu bine!

Re: Organizare si activitati 1 mai + paste la Venus Palace C

Scris: 05 Feb 2013, 11:43
de Popescu Niculae
Problema cu tintarii cade din start , nu sunt tintari in acest camping in nici o perioada .De acord cu mielul darrrrrrrrrrrrr cred ca nu ati luat in calcul ca vor fi cel putin 100 de persoane ce se va face cu un miel? Cred ca trebuie undeva la 5 buc cel putin.stati sa mai treaca 1-2 luni si veti vedea cam cita lume se va stringe si atunci propuneri concrete.
Propunerea lui Gabi pentru a trasa sau parcela locurile de campare nu stiu cum va fi privita campingul este foarte mare si nu a necesitat niciodata asa ceva a fost loc destul pentru toata lumea .Eu unul am locul meu rezervat pentru 10 ani anunt perioada si cu citeva zile inainte se ingradeste locul si se pune plancarta Rezervat :P :P .E foarte greu sa impui unui om un loc limitat de campare mai ales intr-o perioada cind nu este aglomearat , unde mai pui ca Laurentiu e mereu apropae de clientii campingului si ajuta cu o masa cu o umbrela deci nu cred ca este nevoie sa se delimiteze niste parcele de campare in concjunctura cind plata nu este facuta pe parcela sau ceva de genul asta .Cu siguranta la adunarea celor 30-40 de rulote se va organiza o campare mai strinsa dar va asigur ca este loc suficient pentru toata lumea .

Re: Organizare si activitati 1 mai + paste la Venus Palace C

Scris: 05 Feb 2013, 13:39
de Marian m Serban
Buna ziua
Ref.la parcelarea campingului:
In cadrul unui parteneriat cu orice camping trebuie sa se stie cate locuri de campare sunt in acel camping.Nu este suficiet vis a vis de potentiali turisti si in fata carora noi ca asociatie ne asumam o raspundere un raspuns de genul campingul este mare... este loc suficient.Se doreste o clasificare a campingurilor ,cate locuri vom spune ca sunt in camping Palace?
Un parteneriat se stabileste in baza unui contract,cu date clare si responsabilitati de ambele parti.Nu putem sa ne asumam raspunderi in baza promisiunilor facute de dumneavoastra sau a relatiei deosebite pe care o aveti cu domnul Laurentiu.(concret anul trecut am stat 8 nopti in camping Palace si nu am beneficiat de pretul promis de dumneavoastra pe forum.)
Marian Serban

Re: Organizare si activitati 1 mai + paste la Venus Palace C

Scris: 05 Feb 2013, 13:41
de Lupu Ciprian
Propun ca in situatia in care suntem multi si sunt doritori , dupa ce se face o lista a celor care-s de acord sa dea 10-15 ron de familie ( asta ca sa nu avem ulterior discutii , barfe , etc ...) sa decidem care este cantitatea necesara .
Trebuie sa se ocupe cineva de acest lucru iar participarea sa fie optionala .
Personal nu ma bag la strans bani si liste , dar daca doreste cineva sa o faca e binevenit ! ( oricum se face la fata locului )
Apoi vedem cine se ocupa stie si poate sa friga la protap duminica 2 miei de exemplu , cred ca va fi fumos asa cum a mai fost la Boboci sau la Seimeni , ca doar de aia e Paste sa ciocnim un ou impreuna, sa bem un vin sa mergem si la Biserica, sa mancam si miel eventual o ciorba de miel nu numai fript... eu unu' nu ma pricep... dar putem solicita ajutor de la gazda noastra sa ne asigure "recuzita" , asta daca nu avem vre un binevoitor care o sa aduca demontat un protap de la Bucuresti sau ceaun imens.
Luam in calcul cred si 50-60 kg de carbuni . ... vedem .
In vederea organzarii de concursuri vom avea nevoie de premii pt copii de la ciocolata , sucuri pana la premii mai consistente , tricou , sapca.... etc .
In acest sens solicit celor care au posibilitati materiale sau lucreaza undeva de unde putem obtine ca sponsorizare ceva ce poate fi dat cadou copiilor sau la concursuri ..... sa ne ajute . ( vezi cazul Serpescu Gh.)
IN situatia in care nu vom avea sponsori vor veni ( de preferat cei care au copii ) cu cate un cadou si se va face "schimb" ca la tombola si le oferim diplome .

Mai sunt colegi care permanent au ajutat (Dan Iliescu , MONA & Octav) sau adus cadouri pt. concursuri ( vezi cazul Traian Baltateanu , Nelu Predonu , etc ... ) ... pt 4-5 castigatori din Bucuresti ( adulti ) pot da si eu abonamente la sala fitness in valoare de 500-600 ron , sau colegul Marian M Serban ( cred ca poate da ) cateva sticle de vin bun , ca are de unde :) tot pt adulti ....

Pt. asa ceva nu strangem bani ( cheta ) si nici nu cheltuim din banii asociatiei !

Rog pe cei care vor sa ajute chiar daca vor sa ramana in anonimat sa ma contacteze daca au de dat ceva pt premiile copiilor .. sau pt. organizare in general .

Va multumim !

Re: Organizare si activitati 1 mai + paste la Venus Palace C

Scris: 05 Feb 2013, 23:29
de Popescu Niculae
Marian sincer nu stiu discutia asta , cind ne-am vazut acolo nu imi amintesc sa imi fi spus ceva despre asta . Dar oricum reducerile au fost facute la mica intelegere fiindca clubul nostru nu a dorit o implicare in a incheia un parteneriat decit in avantajul clubului. Omul a spus clar ca si acum inchei un parteneriat numai daca si clubul isi va asuma raspunderea in a trimite pe an in camping Palce N Rulote.
Dupa ce vom aproxima cite rulote se vor campa din cadrul clubului intr-un an atunci omul va negocia tarifele. Asa ca ii spunem noi ca in 2013 vor merge la Venus 30 de rulote si de fapt vor merge 10 nu e in regula , asta nu se mai numeste parteneriat.Am bele tabere trebuie sa isi asume niste obligatii, cu siguranta Laurentiu va respecta tot ce se va stabili dar eu cred ca , clubul nostru nu o va face si automat ne vom pata obrazul .Deci un parteneriat cu orice camping din tara trebuie sa aiba obligatii de ambele parti.Eu nu vad cum s-ar putea obliga clubul nostru fata de dl Laurentiu , sincer va spun asta .

Re: Organizare si activitati 1 mai + paste la Venus Palace C

Scris: 06 Feb 2013, 09:17
de Viorel Grosu
Acesta este un topic deschis pentru organizarea intalnirii de 1Mai si de paste. Va rog sa faceti postari numai cu propuneri de actiuni desfasurate cu ocazia intalnirii si cu ce puteti ajuta d-voastra pentru reusita acestei intalniri.
Discutiile contradictorii pe tema incheierii unui parteneriat cu campingul Palace se vor putea face pe loc cu ocazia intalnirii.
Va multumesc pentru intelegere.