Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Am inteles ce trebuie sa faci iarna pentru a nu avea probleme cu apa care ingheta, dar daca se indura cineva , poate sa-mi spuna si cum se face?
Am doua probleme:
1. cum pot sa scot apa din boiler? Am desfacut cutia boilerului si nu am am gasit nici un robinet care sa-mi permita golirea lui.
2. cum golesc rezervorul de apa de la toaleta. Am toaleta fixa cu rezervor de " murdarie " care se scoate prin exterior. Am gasit langa acest rezervor un furtunel cu un dop care ma duce cu gandul ca ar fi evacuarea de la rezervor.
Imi venise la un moment dat ideea de a pune antigel in rezervor ( antigel care se gaseste in comert ,pentru calorifere si centrale termice)
Daca intrebarile mele trezesc rasul cuiva va rog sa nu aruncati cu pietre... Inca nu am avut timp sa invat prea multe vis-a-vis de rulota iar teama de a nu strica ceva imi infrange elanul de a "surubarii" singur.
corect...pe la furtunelul cu dop se evacueaza apa curata din toaleta(daca mai folosesti rulota iarna, pui solutie antiinghet(-20,-40 grade) pentru parbrize si nu mai ingheata...langa boiler, urmareste furtunul de apa si trebuie sa coboare pe sub rulota, prin acea zona, o bucata mica de furtun, care are un robinet, ca sa se goleasca boilerul
Niky si Lavinia Radu
Megane II 2005 1,9dci , Pajero MK2 1993 2.5 GLS TD + Bessacarr 2004
Nu se poate acoperi cu aur nici un moment de viata.Ce alta mare pierdere atunci, decat timpul pierdut fara rost?
Chanakia Pandita 275 a.c.India
Multumesc de raspuns.
Rulota este Coachman Mirage din 1993. In ccea ce priveste boilerul, am citit pe o eticheta ,nu pe boilerul proprizis ci pe cutia invelitoare, Carver 2GE. Am fost pana la rulota si nu am gasit nici la aceasta cautare , un furtun care sa coboare sub rulota. In laterala stanga este conducta de cupru pentru gaz iar in stanga, aproape de perete sunt conductele de apa rece si calda. Nimic care sa iasa prin podea ( doar un dop ca o sita din plastic care comunica prin podea cu exteriorul care cred ca este de aerisire).
pai de ce nu ai zis ca e rulota englezeasca?!!...pe partea exterioara a boilerului, este evacuarea gazelor arse in cazul functionarii pe gaz, in partea de stanga , jos,a capacului patrat,este un buson care se desface cu o surubelnita dreapta mai lata, sa nu fie pusa pompa pe mufa!!!, se desfac toti robinetii de apa rece si calda la maxim pana nu mai curge apa pe robineti si apoi desfaci acel buson, cu robinetii lasati deschisi...o sa dureze cateva minute pana se goleste, inclina putin rulota, din cale,incat sa fie partea boilerului mai jos decat partea opusa
Niky si Lavinia Radu
Megane II 2005 1,9dci , Pajero MK2 1993 2.5 GLS TD + Bessacarr 2004
Nu se poate acoperi cu aur nici un moment de viata.Ce alta mare pierdere atunci, decat timpul pierdut fara rost?
Chanakia Pandita 275 a.c.India
Niky si Lavinia Radu
Megane II 2005 1,9dci , Pajero MK2 1993 2.5 GLS TD + Bessacarr 2004
Nu se poate acoperi cu aur nici un moment de viata.Ce alta mare pierdere atunci, decat timpul pierdut fara rost?
Chanakia Pandita 275 a.c.India
In foto (dati click pe poza pt marire) aveti carcasa de la boilerul de apa calda asa cum se vede pe exterior. In partea de sus (stanga) aveti un buson mic, negru, care trebuie desfacut primul. Daca boilerul este model mai vechi nu o sa aveti acest buson.
In partea de jos (stanga, v-am desenat dopul cu rosu), cu o surubelnita lata, desfiletati acel buson.
Lasati toate robinetele pe deschis (alimentate electric). Ridicati putin rulota din spate pt a facilita scurgerea apei.
La final, verificati la interior sub bancheta, unde sunt ambele furtune (apa rece si apa calda), daca mai aveti apa in ele.
Aveti si filtru de apa la rulota ?
Cautati la exterior locul unde se monteaza pompa de apa (este acoperit de un capac).
Daca aveti acelasi sistem ca in foto, partea incercuita cu rosu cu simbolul F este filtrul de apa. Partea cu litera A este alimentarea cu apa, respectiv locul unde se mufeaza pompa de apa la exterior.
V-am atasat si o poza cum arata acest filtru de apa.
Verificati daca e la fel si dupa asta va spun pasii care urmeaza