Pagina 1 din 3

VOT

Scris: 20 Mai 2011, 09:04
de Constantin Curelea
Supun hotararii d-voastra sustinerea unui echipaj de 2 persoane, de a participa, din fondurile asociatiei, la rally-ul de la Praga.
Suma este de 180 euro.
Acest lucru va face posibila participarea ca reprezentare a Romaniei la acest eveniment pentru toata perioada 05-14.august.2011
Sondajul va fi deschis pentru o saptamana.

Re: VOT

Scris: 20 Mai 2011, 09:22
de Rusu Mihail
Intrebari : Dupa ce criterii se orienteaza Clubul in oferirea acestui premiu ? Pentru cine va fi oferit ? Pt "cel mai ce" echipaj ? Pt ce dorim a premia ? Si daca nu poate participa ?

Re: VOT

Scris: 20 Mai 2011, 09:32
de Sandu Toma
Vom decide prin vot daca sustinem sau nu aceasta participare.
Problema este : cum vom hotara care echipaj este reprezentativ ?
Nu cumva, inscrierile sunt nominale si ar trebui hotarat inainte de 31 Mai ?
Echipajul ales va fi sau nu "disponibil" sa faca deplasarea la Praga ?

Acesti bani (desi putini)pot fi folositi pentru organizarea Zilei Romaniei la Praga, sau pentru a cumpara materiale de reprezentare (mici cadouri).

Votat NU !!!

Re: VOT

Scris: 20 Mai 2011, 09:40
de Relu Buliga
Daca nu trebuie sa fie nominal,ar fi bine ca la tombola sa fie premiul cel mare.

Re: VOT

Scris: 20 Mai 2011, 09:45
de Marius Beldiman
votat!

Re: VOT

Scris: 20 Mai 2011, 10:09
de Catalin Gigi
Parerea mea este ca NU trebuie subvenționat un singur echipaj....bani se pot investi asa cum zicea si Sandu in protocolul zilei Romaniei ....anul trecut a trebuit sa existe strigate si urlete la stransul acestor bani de ne-a stiut tot campingul .....deja lista celor care participa este incerta .....se poarta discutii pe PM ....se sta in alte locatii ....posibil ca ne agitam degeaba ....in adancul sufletului imi doresc sa ajungem la timp acolo si sa gasim si alte familii cu care sa organizam ziua Romaniei .....
Nu vrem subventie de la club chiar dacă o sa fim singuri ....si asta nu e prima data cand o spun .
Îmi doresc in continuare un steag si un banner cu inscripția clubului .
Votat NU !!!!

Re: VOT

Scris: 20 Mai 2011, 10:25
de Constantin Curelea
Din experienta altor iesiri similare, Paris, Umag, participarea se face in urma unei inscrieri transmise organizatorilor prin intermediul asociatiei.
Pana la aceasta data, noi nu avem nici un echipaj inscris.
Ar fi o forma de rezervare a locului de participare, in jurul careia, cei care ajung efectiv, sa se poata grupa.
Altfel, nu cred ca putem intra in tabara, aceasta nefiind camping.
Este riscul, singurul de altfel, sa nu ajunga nimeni si sa se piarda cei 180 euro.
Daca ajunge cineva, si nu doreste sa fie sponsorizat de club, returneaza cei 180 euro.

Re: VOT

Scris: 20 Mai 2011, 10:29
de Constantin Curelea
Incercati, va rog, ca la aceste discutii sa nu folositi iconite sau majuscule.
Rezervarea se va face in numele asociatiei.

Re: VOT

Scris: 20 Mai 2011, 10:58
de Marian m Serban
buna ziua
sunt de acord cu sponsorizarea unui echipaj ,daca se trage la sorti.
la Umag nu mi amintesc sa fi fost discutii ref la banii pt petrecerea organizata de club RV.
votat DA.
Onoare si Respect
Marian Serban

Re: VOT

Scris: 20 Mai 2011, 12:28
de Serpescu Gheorghe
Am votat, nu si cred ca acest lucru trebuia pregatit din timp. Sunt de acord cu pregatirea acestei intalniri ( stegulete, sepci, etc,...). Sigur ca pentru viitor nu e rea ideea, dar sa avem pentru ce premia acel echipaj: activitate, organizare, iesiri, etc... Alte idei mai aveti Dl. Curelea?

Re: VOT

Scris: 20 Mai 2011, 12:41
de Radu Pascu
Am votat DA
Acest luctu va impulsiona sa avem cat mai multi membrii cotizanti. Anul acesta un echipaj, la anu'....cine stie, poate mai multe.
Singura problema ar fi criteriul dupa care se va acorda aceasta subventie.
Castigatorul nu ar trebui sa fie "norocos" ci "meritos".
Ar trebui sa avem inscrisi pentru aceasta subventie si fiecare sa-si exprime punctul de vedere petnru care ar merita sa obtina acest bonus. Ce a facut si ce doreste sa faca pe viitor. In cazul ca nu reuseste sa faca ce a promis, sa aiba obligativitatea sa sponsorizeze el participarea la urmatoarea intalnire FICC, indiferent decosturi. In final, votul membrilor cotizanti sa fie hotarator.

Re: VOT

Scris: 20 Mai 2011, 12:58
de Panait Valentin
Rusu Mihail scrie:Intrebari : Dupa ce criterii se orienteaza Clubul in oferirea acestui premiu ? Pentru cine va fi oferit ? Pt "cel mai ce" echipaj ? Pt ce dorim a premia ? Si daca nu poate participa ? :roll:
Sandu Toma scrie:Vom decide prin vot daca sustinem sau nu aceasta participare.
Problema este : cum vom hotara care echipaj este reprezentativ ?
Nu cumva, inscrierile sunt nominale si ar trebui hotarat inainte de 31 Mai ?
Echipajul ales va fi sau nu "disponibil" sa faca deplasarea la Praga ?

Acesti bani (desi putini)pot fi folositi pentru organizarea Zilei Romaniei la Praga, sau pentru a cumpara materiale de reprezentare (mici cadouri).
Deocamdata ma abtin sa votez pana nu se da un raspuns clar la intrebarile puse mai sus !