Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Am primit cauciucurile noi si am dat sa scot rotile de la rulota , am bagat un cric sub sasiu in partea spate a rotii am ridicat rulota cam 30 de cm dar nu iesea cauciucul cu janta se lovea de partea de rulment de la roata , Am desfacut ornamentul si dupa aceea am facut balanas la roata st -dr si am desumflat cauciucu, dupa mai multe miscari dute vino a iesit roata care se lovea de peretele rulotei. Ce se intimpla si ce solutii sunt pt a reusii sa scoti si sa bagi roata repede ca la masina? Atasez si citeva poze dupa ce am scos roata.
Pozitia aproape orizontala a bratului suspensiei nu este corecta , cu roata suspendata bratul trebuie sa stea oblic ! Se pare ca suspensia nu lucreaza si ceva pe acolo e blocat !
Zile bune !
@cristians tel. 0245222086 ; 0760691892
Dacia 1310 + Caravelair Brasilia 365
Deci ;
1.Se ia unu sau 2 barbati vanjosi ...se urca in una bucata rulota ruginita si panarama :mrgreen: si se face balans in vederea deblocari suspensiei
2.A 2 varianta ar mai fi dar nu o pot expune in public :twisted:
In pozitia de liber (asa cum este cind rulota este suspendata si roata este libera) bratul ar trebui sa stea cam cu 25 de grade in jos.Daca a ramas asa ceva nu este bine.In interiorul puntii sunt 3 cauciucuri de torsiune care s-ar putea sa se fi blocat cumva.Daca ese mai grav stiu ca cei de la KNOTTse ocupa sa le repare sau sa le schimbe,oricum operatia este cam dificila,ar fi bine sa nu ajungi acolo. http://www.al-kousa.com/ http://www.al-kousa.com/prod_rubsus.htm
Nae, daca tragi de bratul suspensiei in jos, se misca?
Am vorbit la telefon despre asta, insa abia acum am vazut pozele. Este posibil ca acele tuburi de cauciuc despre care povesteam eu la telefon sa fie deteriorate si atunci suspensia a ramas blocata in pozitia in care apare in poze. Daca este asa, atunci e o mare problema, caci trebuie demontata puntea si dusa la Knott Romania, ei fiind capabili sa iti inlocuiasca acele elemente din cauciuc.
Vorbeam la telefon despre suspensii rigide si mai putin rigide. Vazand pozele postate de tine, imi dau seama ca s-ar putea sa fie o problema cu suspensia, care nu are prea mult de-a fac cu rigiditatea suspensiei...
Ford Focus Tournier 1,6 TDCi + Wilk DeLuxe 450
Membru asociat
+40 729 082819
+40 730 RULOTA
costin.tabra@gmail.com
Deci am facut o constatare daca suspensia s-ar deplasa mai mult decit se deplaseaza ea acum adica cam 3 cm bratul s-ar ridica mult si ar lovii sus in interior asa ca acum imi dau sema ca si noi si vechi acele 4 cauciucuri nu ar putea sa se deplaseze mai mult decit permite acolo ai sa vezi la fata locului ca nu ar avea cum sa se faca acea fandare mai mare in cazul fandarii mai mari ar lovii in partea de sus deci modul in care face fandarea este din fabrica nu cred ca ar construii ca sa loveasca in partea de sus in spatiul destinat rotii. Rotile sunt cele prevazute in cartea de id adica 175 13C asa ca nu vad ce ar mai putea fi . Daca poti sa faci rost de cartea rulotei acestea am putea sa ne edificam mai ales eu. deci rulota este Swift challenger 510 -4SE
Nae, ma intereseaza daca se duce bratul suspensiei in jos, nu in sus. Din pozele postate de tine, imi dau seama ca bratul suspensiei este in pozitie maxima sau aproape maxima catre sus.
Deoarece rulota a stat pe roti, este normal ca suspensia sa fie comprimata. Este important de stiut daca suspensia poate fi miscata in jos:
- daca da, ce se intampla cu elementele de cauciuc in momentul in care repui rulota pe roti; isi pastreaza pozitia normala sau se comprima la loc?
- daca nu, cred ca nu ai alta solutie decat demontarea ei si un drum la Knott Romania :( .
Ford Focus Tournier 1,6 TDCi + Wilk DeLuxe 450
Membru asociat
+40 729 082819
+40 730 RULOTA
costin.tabra@gmail.com
In primul rind care ar fi pozitia normala ? Si spunemi cum sa verific daca se lasa in jos? Cind a fost fara roata erea la pozitia orizontala bratu iar noi am bagat cricul sub brat si am vazut ca se duce in sus cam 3 cm , in jos cum am fi putut sa facem sa o lasam?
Deci rulota erea pe picoarele ei fara roti tamburul erea liber in pozitia orizontala , deci la punctul cind erea pe picoarele ei puntea cu tamburul erea normal in pozitia normala cind am bagat cricul sub tambur acesta se deplasa in sus cam 3 cm asta vazut pe cric dupa care la eliberarea cricului acest tambur revenea de unde a plecat , acolo la acele cauciucuri i-am bagat mult spray degreseant si de mai multe ori o sa vad cind se va mai incalzi cum reaxctioneaza dar cred ca in sus nu se va mai duce in nic un chip fiindca ridicata cu cricul acest brat urca cam 3 cm , si in jos nu vad cum am putea sa il fortam?
SI daca ea sta pe roti acel brat va sta clar in pozitia maxima in sus fiindca greutatea ei este pe roti deci pe roti daca sta ea nu poate decit sa fie comprimata in sus la maxim adica cursa care o face este de 3 cm in sus
Daca ar fi fost defect ceva ar trebuii sa fie la una din rori nu cred ca ar avea aceeasi defectiune la ambele roti fiindca asezarea pe cauciucuri difera la fiecare roata adica este independent nu este la comun, deci tu spui ca ar trebuii sa se duca mai mult de 3 cm sus jos , si eu cred ca daca am vedea un manual ne-am da seama cum sta treaba. tu cum ai fi facut sa dai tamburul in jos? daca era sa bagi o ranga sus nu aveai de ce sa o sprijini asa ca nu imi dau seama cum ar trebui sa reactioneze.
Unde pe punte este tablita aia eu am gasit o tablita de fabricant pe sasiu pe unte unde ar trebuii sa fie sa stiu sa ma bag sa ma uit de care este
Am vazut acum in poze daca ar fi fost sa se lase mai in jos ar fi lovit cablul de frinare de punte deci jocul pe care il poate face enormal 3 cm altfel ar lovi acel cablu si l-ar rupe imediat uita-te ca daca s-ar lasa mai jos de cei 3 cm ar lovi partea de jos si ar reteza acel cablu se vede clar asta .