bancuri, zvonuri, hobby-uri, imagini, filme haioase, chat, ID-urile membrilor...
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Rugam ca fiecare utilizator al acestui forum sa faca o scurta prezentare aici: http://clubrv.ro/forum/viewtopic.php?f=97&t=3454
Prezentarea este o cerinta a Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra , precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Pentru intrebari sau lamuriri despre activitati, probleme tehnice, etc. va stau la dispozitie forumurile cu sectiuni dedicate.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Va uram bun venit in randul rulotistilor !
Am avut placerea sa vad diverse ...ciudatenii in concediul petrecut in Ungaria. Printre care si aceasta rulota . Este special conceputa pt acest model de masina si nu se potriveste decat pe acesta . Nu se inmatriculeaza pentru ca face corp comun cu masina . Se monteaza numarul din spate al masinii pe rulota. In rest las pozele sa vorbeasca... Proprietarii erau ..romani stabiliti in Germania... :D
Sincer nu pot spune ca arata chiar rau !..........................Da nici prea bine ! :mrgreen:
Multumim mult pentru imagini si asteptam si alte ciudatenii !
nu cred ca au avut curaj sa intre in Romania cu asa ceva.La ce drumuri sunt la noi prima data se sparge parbrizul,iar la vopseaua de pe cupola masinii nici nu vreau sa ma gandesc.
Merg ca melcul cu casa dupa el....Vectra C 1.9 cdti+Abi Viceroy GXL
Credeti-ma pe cuvant ca nu v-ati dori asa ceva pe drumurile noastre.Am avut ocazia sa studiez indeaproape acest model.Proprietarul daduse pe tot ansamblul auto + "remorca" (in Germania) cca 30.000 euro,asa era pachetul:auto+remorca. Sistemul este foarte ciudat:prinderea intre cele doua este fixa,fara joc.Destul de greu de luat viraje deoarece este ca un corp comun,ca un auto cu 3 punti.Partea cea mai rea este ca si la denivelari tot ca un intreg se comporta."Rulota" se prinde de auto in 7 puncte:4 pe plafon(ca un portbagaj ,in locasurile de sub cele 4 clapete de pe plafon),1 carligul masinii ,si inca 2 cuple in lateralele din spatele barii-un fel de cupla montata la 90 grade fata de cele normale.Cea mai rea parte este trecutul peste denivelari,borduri ,limitatoare de viteza deoarece atunci cand treci cu puntea fata ,puntea din spate a masinii se ridica deoarece ansamblul se sprijina pe puntea "rulotei";cand trece puntea spate peste denivelare toata "rulota" este ridicata cu tot cu punte;cand trece in sfarsit si puntea "rulotei"peste denivelare,se ridica tot "fundul"masinii.Cel mai mult au de suferit cele 4 prinderii de pe plafon care pur si simplu se smulg din plafon si din ramforsari.Proprietarul a venit la mine la lucru cu problema de infiltratii de apa in masina.Dupa ce am gasit rupturile si l-am intrebat ce greutate a montat pe portbagajul de pe plafon ,ne-a aratat ce fel de atelaj tracta dupa el intr-un tur al Europei.
Concluzie :amenintare cu returnarea ansamblului(la firma din Germania) si noi cu o invatatura de minte:nu este o treaba prea gandita,inca nu trebuie cumparat asa ceva ,nu pe drumurile noastre.
Sper ca nu v-am plictisit de tot.
Drumuri bune!
Sasu Claudiu
Opel Zafira 2.0dti+Chateau Elite 1985
pai , unul din asta as vrea si eu si in spate as remorca o mica stupina de vreo 10 - 15 familii de albine , sa am motiv de plecat toata primavara - vara - tomna de acasa :D