Pagina 1 din 1

Aveti rulota construita pe "structura" Knott ?

Scris: 04 Noi 2006, 09:57
de Ionut S.
...Si nu gasiti piese de schimb?
Bride si suporti pentru sistemul de franare,
Dispozitive de cuplare si piese de schimb,
Rulmeniti si butuci, inclusiv saboti,

Va astept cu intrebari pe forum!

Scris: 04 Noi 2006, 10:58
de Dan Iliescu
Intrebare...
Am pe masina si pe rulota prize cu 13 pini. Ce fac cind trebuie sa trag o remorca cu instalatie pe 7 pini? Ce adaptor imi trebuie? Gasesc la dvs. asa ceva?

adaptor 13 la 7 pini

Scris: 04 Noi 2006, 11:08
de Ionut S.
Trebuie sa montati un adaptor de la 13 la 7 pini, daca nu doriti sa renuntati la priza de 13 pini!

Adaptorul de la 13 la 7 pini la noi are pretul 110 lei

Re: adaptor 13 la 7 pini

Scris: 06 Noi 2006, 10:40
de Ionut S.
Ionut S. scrie:Trebuie sa montati un adaptor de la 13 la 7 pini, daca nu doriti sa renuntati la priza de 13 pini!

Adaptorul de la 13 la 7 pini la noi are pretul 110 lei


Sau o varianta mai simpla: montarea langa priza actuala de 13 pini o priza de 7 pini (-o metota intalnita mai des la autoutilitare).
Aceasta priza este pe stoc si are pretul de 13 lei.

Scris: 30 Iul 2007, 17:26
de Costin Tabra
Din intamplare am dat peste acest post.

Desi am cumparat o remorca-cort, mai am in stadiul de reparare o remorca de bagaje cu punte si cuplaj de remorcare Knott. Remorca are sistem de franare inertial, cod 200x50. Puntea este un patrat cu latura de 60 mm, iar suspensia este cu 4 elemente de cauciuc.

Prima intrebare este daca pot inlocui elementele de cauciuc la firma dumneavoastra (sper sa nu lucrati la Knott Romania, caci am luat deja legatura cu dansii)? Daca raspunsul este afirmativ, care ar fi pretul reparatiei?

Piese de schimb pentru care as avea nevoie de pret si termen de livrare ar fi:
- saboti de frana;
- cabluri de frana (le-as prefera pe cele mai scurte, pentru a nu le tarai pe jos :D );
- roata de manevra, inclusiv suportul de prindere pe lonjeron (remorca are structura de rezistenta formata din 2 lonjeroane sectiune U, montate in forma de V, evident cu deschiderea V-ului catre punte);
- cablu electric cu 7 fire pentru instalatia electrica;
- alte maruntisuri necesare repunerii ei in stare de functionare.

De asemenea, mi-ar fi utila documentatia referitoare la demontarea, intretinerea, montarea si reglarea, atat a cuplei de remorcare (KF 17), cat si a sistemului de franare.

Scuze daca mesajul este relativ lung, dar am simtit nevoia sa dau toate detaliile necesare.