Camping Krapec
Scris: 21 Iun 2026, 09:16
Camper/ autorulota -25 euro ...si 11 euro de persoana.Scump.De cand au interzis total camparea pe faleza in off,si-au permis niste arogante.
membra a F.I.C.C. - Federation Internationale de Camping et de Caravanning
https://forum.clubrv.ro/