problema ta a fost lipsa gazului pe conducte , trebuia sa pornesti aragazul si sa il lasi putin sa mearga sa scapi de aer ; oricum daca te uiti pe fereastra de vizitare trebue sa vezi doua arzatoare functionind , unul rotund mic fata dr si unul un pic mai in stg <iti spun din experienta> contacteaza-l pe Bogdan ca te ajuta si se pricepe /apropo MULTUMESC MOS BOGDAN !!!data trecuta i-am multumit lui Dragos din greseala <mereu va incurc , varsta> :D
Scris: 21 Dec 2006, 14:36
de Luidort Peti
e bine daca prima data citesti instructiunile de folosinta,acolo mai scrie si ca daca la prima incercare nu a pornit gazul trebuie sa astepti 2 minute si dupa sa dai drumul din nou,altfel nu porneste.
Scris: 21 Dec 2006, 15:51
de Mircea Ionescu
Azi mi-am umplut buteliile cu gpl de la butan gaz cu dispozitivul facut de ne'a Ilie de la scularie... :D :D Acuma serios... Se poate face la mine la sv piesa ce face trecerea de la pompa la filetul buteliei. Daca e cineva interesat il ajut cu placere. Mie mi-a luat 500.000 si mi-a zis ca mai poate face, ca are material si tot ce-i trebuie... numai sa nu-l grabesc.
Ultimele noutati in ceeace priveste GPL-ul ptr. Truma
Scris: 21 Dec 2006, 18:12
de Doru Stoicescu
Ultimele noutati in ceeace priveste GPL-ul ptr. Truma Cu butelie cu certificat de conformitate ptr. propan (eliberat de o firma din Buzau) Butangaz nu mi-a umplut-o cu Propan ptr. ca nu-i omologata de ei. Mi-a oferit in schimb butelia lor, musai portocalie si sa scrie propan pe ea. Am facut contract cu ei, 50 roni butelia si 56 roni 10 kg propan. Cand voi dori sa umplu din nou butelia cu propan, o duc ori la Mihai Bravu ( sau alta statie Butangaz) pentru incarcat, ori in Damaroaia. De la ei am mai aflat : - GPL include in principal doua feluri de gaz: propan si butan ( dar si alti componenti mai grei, metan, etan, hexan etc. ) Butanul distribuit de regula pentru uz casnic (aragaz) se foloseste in interior, deoarece temperatura de vaporizare este peste +0.5 grade C. Propanul pe de alta parte este un gaz de presiune ridicata si poate fi folosit la temperaturi scazute, vaporizand pana la -42 grade C. GPL-ul auto de iarna, teoretic, ar trebui sa se compuna din 90% propan si restul butan. GPL-ul auto de vara se compune teoretic din 60% propan si 40% butan. Structura de mai sus este valabila ptr. Butangaz. Alte firme, o multime, au alte retete si exista indoiala ce se respecta ptr.ca Propanul este mai scump. GPL-ul distribuit de Butangaz este din import, au dana speciala, de descarcare din vapor la Midia. Coupe-ule, fa aidoma mie si cred ca nu vei mai avea probleme. Am 2 butelii, una numai ptr. propan si o a doua ptr. GPL auto. Folosesc in principal pe cea cu GPL auto. Daca sunt probleme cu temperatura exterioara, cu temperatura de vaporizare , schimb urgent pe propan.
Scris: 21 Dec 2006, 18:28
de Ionita Bogdan
Adica ,,, sa inteleg ca exista butelie in care se baga numai propan ???? 100 %
Scris: 21 Dec 2006, 18:42
de Doru Stoicescu
Ionita Bogdan scrie:Adica ,,, sa inteleg ca exista butelie in care se baga numai propan ???? 100 %
Da. Am incheiat un contract cu ei. Numai cine are acest contract, poate umple butelia cu propan. Le-am spus ca o utilizez la motostivuitor. Daca incepeam sa le povestesc despre truma, rulote etc... Este interzisa utilizarea ei in interiorul cladirilor.
Scris: 22 Dec 2006, 08:37
de Bogdan
Eu v-am spus pe forum lucrul asta de un an de zile...si nimeni nu a crezut. Treaba cu butelia portocalie cu guler albastru,contract,etc,etc....
Scris: 22 Dec 2006, 18:48
de bebe944
mai oameni buni , am scris pe forum : a fost soferul meu in Damaroaia si nu i-au facut nici un contract , a dat banu si gata si nu le am nici portocalii , doar ca pe una de RAFO e stanta propan , iar cea germana e rosie si are un amarit de abtibild pe care scrie propan , vi le arat la Herculane
Scris: 23 Dec 2006, 06:58
de Bogdan
Ce ne arati? Buteliile?...
Scris: 23 Dec 2006, 13:28
de bebe944
mai carcotasule , te prind la Herculane si iti indrept cocoasa ! :D :D :D
Scris: 24 Dec 2006, 09:02
de Bogdan
Te doare in Truma....acum ca ai caldura in camper....