Serpescu Gheorghe scrie:Eu am un Audi A6 2.5TDI si are priza de bricheta in spate, adica in portbagaj+ doua prize cu bricheta ( una in fata si alta pentru locurile din spate ). Am chiar un subwoofer in spate, asa este constructia din fabrica.
(Da am vazut 2 Opel-uri la semnatura)In cazul asta (Audi cu priza de bricheta)nu va fi o problema sa lege circuitul de 12V al rulotei(care acum e legat pe lumina de ceata,inteleg)la circuitul de priza al brichetei din portbagaj,care in mod sigur are si acolo o siguranta de 30A,daca are la Golf-ul meu.
@Ovidiu
-Releele de incarcare sunt facute sa limitze U cum spunea-i la 14,4-14,5V.Mai ales ca este Audi,ma indoiesc sa aiba un releu de calitate indoielnica sau defect,(care supraincarca) si sa nu-i semnalizeze la bord nimic.
-La mine,tensiunea de incarcare este 14,4-14,5V cum spunea-i.Am cupla cu 13 pini,deci alimentarea pe 12V a rulotei se face cum am recomandat si colegului de la priza din portbagaj,cu siguranta de 30A.(numai ca eu am un pin separat de lumina de ceata,pt.asta)
Am facut un test:rulota cuplata,frigider pornit,luminile de intalnire pornite;tensiunea la bornele bateriei,(motorul la ralanti)12,7V,cand in mod normal fara rulota cuplata,era peste 14V!Daca am turat motorul pe la 2500 rot/min a crescut la 13,2.Concluzia,daca releul e bun cu rulota agatata,nu are cum sa aiba 15V.Am masurat in acest timp (cu motorul turat),tensiunea la intrarea in frigider(am demontat pt. asta capacul de la aragaz,pt acces) am constatat ca erau 11V!!Concluzia:lungimea circuitului electric+sectiunea prea mica a conductorilor de la masina pana la frigider,a facut sa scada tensiunea sub 12V;deci nu avea cum sa ajunga la frigider 15V si daca ar fi existat cei 15V(dar n-aveau cum,pt.ca nu permite releul de incarcare atat si mai scade oricum datorita consumatorilor si lungimii circuitului electric).Daca nu credet,luati un aparat de masura si va veti convinge.Eu am mai scris si mai demult:ca frigiderul pentru a fi eficient pe 12V,de la masina,circuitul de alimentare ar trebui sa aiba sectiunea minim 4.La mine si cred ca la majoritatea,are maxim 2,5.(Colegul Costin va poate confirma,am inteles ca el si-a inlocuit cablajul rulotei cu unul mai gros).In lipsa inlocuirii intreg circuitului electric al rulotei,cel putin se poate cupla consumul rulotei pe priza de prtbagaj,care are oricum un circuit mai adecvat pt.asta decat circuitul pt.lumini de ceata.