Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Rugam ca fiecare utilizator al acestui forum sa faca o scurta prezentare aici: http://clubrv.ro/forum/viewtopic.php?f=97&t=3454
Prezentarea este o cerinta a Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra , precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Pentru intrebari sau lamuriri despre activitati, probleme tehnice, etc. va stau la dispozitie forumurile cu sectiuni dedicate.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Va uram bun venit in randul rulotistilor !
Am primit azi de la Caravelair Franta doccumentatie tehnica pentru rulota mea: manual de utilizare, tabel cu dotarile tuturor rulotelor Caravelair produse in 1991 unde se vad toate detaliile tehnice, tabel cu impartirea interioara (la fel, pentru modelele produse in 1991) de unde reies din nou dimensiunile si greutatea.
Am asa:
- lungime exterioara fara protap: 5,92m
- lungime exterioara cu protap: 7,16m
- lungime interioara: 5,60m
- latime interioara: 2,40m
- latime exterioara: 2,48m
- inaltime interioara: 1,88m
- inaltime exterioara: 2,47m
- greutate la gol: 1130kg
- MMA: 1350kg
- incarcare admisa: 220kg
...plus multe alte detalii despre accesorii si dotari.
Am trimis toata documentatia la firma de inmatriculari care o sa le listeze si o sa le duca la RAR. Sper sa le fie destul.
Daca are cineva nevoie de aceste informatii sa-mi spuna si le trimit mail (bineinteles posesori de Caravelair).
Din pacate momentan am numai vesti rele... documentele primite din Franta ajung doar maine dimineata la RAR, iar intre timp RAR-ul a sunat sa-mi comunice ca momentan, conform deciziei comisiei, rulota este neinmatriculabila. Au zis ca in momentul in care vor avea noi documente vor reanaliza cazul, si ca "sunt deschisi sa colaboreze".
Din pacate cred ca nu vor lua in considerare acele tabele cu date tehnice pe care le-am primit de la Caravelair, si ca pana la urma va trebui sa "fiu atent"... asta e mentalitatea la noi, o rulota inmatriculata 20 de ani in Italia si vanduta cu acte in regula nu se poate inmatricula in Romania, chiar daca in momentul inmatricularii in Italia de noua era aceeasi, cu seria actuala si fara placuta de aluminiu pe sasiu.
Eu nu pot intelege un lucru: de ce trebuie clientul sa caute documentatia tehnica? Totusi sunt o autoritate in domeniu. Ei nu sunt in stare sa caute pe net, sau prin bazele de date cu tarile cu care colaboreaza, niste date tehnice ? Noi pentru ce le platim cateva milioane bune ? Doar ca sa faca o fotografie la rulota ?
Tavi, tocmai ti-au dublat "pretul" la "atentie" :?
Adevar graiesti,dar asa-i la noi.Eu am patit ceva similar cu o omologare suprastructura auto...a se citi hardtop Hilux....i-a durut la bashcheti..de ce?....era interesul meu,nu al lor...in consecinta m-am "zbatut"....
Ps Daca va intrebati de Loganurile MCV cu geamuri fumurii (nu stock)ale Politiei si Politiei Comunitare/locale..adica peste limita admisa...fara timbru sau licenta...n-au avut probleme la eliberarea CI sau ITP....la fel si unele S Klasse si Range-uri..."unii n-are lege" :mrgreen:
Nu mai vorbim de prima firma de curierat din Ro care avea in dotare dube de 5 tone dar in acte erau cu MMA 3500 kg....oare isi falsificasera singuri taloanele ?....niet :!:
Din pacate povestea e ca si incheiata... seria de pe sasiu nu este o serie originala Caravelair, deci RAR-ul nu o pate inmatricula si a blocat-o in sistem. Singura speranta (dar mai mult minune decat speranta, si oricum ultima) este ca din Italia sa rezulte ca RAR-ul lor a aprobat modificarea de serie, ceea ce e putin proabil, chiar imposibil, iar apoi cu aprobarea procurorului sa se deblocheze si inmatriculeze. Deci... tocmai mi-am luat casa de vacanta... durerea e mare, dar incep sa ma resemnez, din Italia voi primi banii inapoi si o pot pastra... o voi duce la munte in gradina unde va ramane pe veci... pacat, pacat, pacat... deci momentan nu mai sunt rulotist...
Lasa ca cel putin ai ramas cu banii. Mai dai jos una alta de pe ea si o pui pe rulota noua.
Priveste partea buna. Daca o luai din Romania nu ramaneai cu nimic.
Ultima oară modificat 09 Iul 2011, 08:30 de către RollandBilti, modificat 1 dată în total.
E drept, oricum nu vreau sa iau toti banii inapoi ca nu o vreau gratis. Tinand cont ca mi-e prieten si in acelasi timp coleg de serviciu, ma gandesc sa-i las 1000 euro pentru deranj... cred ca merita pretul pentru o viitoare casa de vacanta la munte... ... e drept, accesoriile si piesele in care am investit peste 1000 euro (unele din ele) le voi folosi la urmatoarea rulota, care va trebui sa fie la fel de mare ca sa se potriveasca cortul de la asta... iar ce nu-mi trebuie o sa vand: roti, telescoape, cupla antibalans, etc, sunt toate noi...
Eu inca mai sper totusi, cata vreme mai am de ce sa ma mai agat...
Iar daca va trebui sa ma gandesc la alta... va fi cu siguranta noua, eventual de la Peti ca am vazut ca are in aceeasi configuratie interioara...
Si ca sa fie tacamul complet... aveam programat sa mergem in camping S incepand de luni 11 iulie, normal, cu rulota, profitand de numerele rosii pe care le mai am inca 2 luni... dar... surpriza: cand am fost la Giroc unde o am parcata sa o pregatesc de drum, am gasit in fata portii un sant facut de primarie pentru conductele de canalizare, de 1m adancime x1m latime, iar tot mormanul de pamant si pietre aruncat in curte peste gard in dreptul portilor, ca nici macar portile nu se deschid... asa ca... :( ... vom fi de luni in Camping S la bungalow... :(