Pagina 5 din 7
Scris: 01 Mar 2007, 20:44
de Mircea Ionescu
Adresa mea:
mikea_29@yahoo.com Astept cu placere si alte materiale...
Multumesc Misu.
SCHEMA ELECTRICA PTR PRIZA REMORCA
Scris: 06 Mar 2007, 10:33
de Marius Trifu
Cine are o schema de priza de remorca ? .... il rog sa-mi trimita si mie.... poate reusesc sa montez carligul la "ascutitoare" (Clio la doua usi)... stiu ca subiectul a mai fost dezbatut dar nu-l mai gasesc....
Multumesc anticipat ptr solicitudine, Marius.
Scris: 06 Mar 2007, 11:04
de Lorant Istvan
Salut Ursuletzule,
I-ti trimit aici schema care o am si eu de la dl. Rusu :)

Scris: 06 Mar 2007, 11:10
de Lorant Istvan
a si mai am ceva nu stiu daca te ajuta...


Legat de masinuta....mare grija la max. admis al rulotei si la ce scrie in talonul masinii, la max. remorcabil admis cu sist. de franare
Scris: 07 Mar 2007, 14:43
de SERGHEI
Poate te ajuta si asta (au fost postate de cineva cu mult timp in urma pe rulota.ro ...mie mi-au folosit si multumesc celui care le-a postat).


Scris: 09 Mar 2007, 15:30
de SERGHEI
Vine vara..si eu unul incerc sa scap de caldura degajata de frigider atunci cand functioneaza pe gaz.Solutia foarte bine schitata de un italian...:
ventole zip
Scris: 13 Mar 2007, 12:10
de Marius Bogdan
Scris: 13 Mar 2007, 21:02
de sorinn
Am cumparat un invertor de 1000 w cu 2500000 lei. Ca sa-l probez am alimentat din el un polidisc de 850 w. A functionat perfect, nu sa incalzit si in sarcina scoate 220v. Cind nu este in sarcina scoate 200v. Este facut in China. Nu am avut timp sa-l testez mai bine, dar o sa ma ocup special sa-l probez in toate conditiile si daca o sa fiu multumit de de cum functioneaza o sa va spun si eventual sa vi-l recomand. Va tranzmit salutari si sa ne intilnim cit mai curind.
Scris: 07 Apr 2007, 18:50
de popescu_c_v
:D
Scris: 18 Apr 2007, 20:43
de Anghel Bogdan
TIBIX scrie:SERGIU:
Un acumulator auto este inferor unuia stationar la "livrari"curent pe timp indelungat.In plus descarcarea unui acumulator auto la 0 inseamna distrugerea lui in scurt timp.Vei vedea ca descarcandu-l mereu la aproape 0 timpul de functionare dupa incarcare va scadea putin cate putin.
Daca nu citeam aici nu ma dumiream cum de un acumulator de 60 Ah nou nout dupa ce am uitat o lampa aprinsa 3 zile si mai avea 2 v in ea ochiul magic care in mod normal ar fi trebuit sa fie verde dupa incarcare ma trimitea la service . Am incarcat acumulatorul dar nu mai tine ca prima data . Asa ca voi cumpara unul stationar . Vorba aceea " daca-i musai cu placere " . Legat de incarcarea de la masina nu stiu de ce trebuie sa fie complicat ca eu am rezolvat-o cat se poate de simplu . Am legat in serie cu firul de la bricheta de la masina ( care este cu siguranta de 20 A ) o dioda de curent mare la regleta de fire care intra in rulota . Bricheta consuma 7 A iar acumulatorul cam 3 A in descarcare max .Nu este nici un pericol curentul doar intra in rulota si nu poate iesi catre masina . Poti pune si o siguranta fuzibila daca vrei . Se mai pierde 0.45 V pe dioda dar nu este mult . La mine functioneaza dar sigur trebuie sa existe si propriul acumulator in rulota ca sa preia curentul mare de la sarcini .
Scris: 18 Apr 2007, 22:57
de parpaneata
Cei care au pe rulote instalatia ptr acumulator din fabrica,ce acumulatori folositi ? Reincarcarea dupa o iesire se face pe drumul de intoarcere sau e nevoie de redresor? Am instalatia pe ea,cu tavita de acumulator,cu panoul de comanda cu leduri de control ptr baterie ok-verde si baterie slaba-galben,cu intrerupator de comutare la bateria masinii sau a rulotei.Astea pe gel sunt scumpe,clar. Am autonomie pe 12 v,adica totul e transformat la 12 v chiar daca e alimentata la 220.Nu am becuri pe 220 v.Numai prizele. Transformatorul ala nu baga si in bateria rulotei cand e alimentat la 220 v? Cam atat! :D Deocamdata! :D
Scris: 06 Mai 2007, 10:59
de parpaneata
Hai mai baieti....dati-mi si mie un raspuns aici!!! Am luat o 'Varta' capsulata si fara intretinere,de 75 Ah. Se incarca de la masina pe drum? Se incarca de la 220 in stationare? Cum pot verifica?