Nu mai deschid alt topic , e tot rv-ul meu , e tot visul meu , daaar un pic mai mare ...
Am vandut detleffsul la presiunea sotiei mele ...indiferend unde mergeam o auzeam ;
EA--,,este frumoasa a noastra daaar uitete ce mare o are Iliescu,, ..
EU-,,da draga dar a noastra e mica si zglobie,,
EA-da daaar tu te uiti la consum si eu ma uit la marime...si mie imi place asta dar cand dau cu capul de trapa ma gandesc la a lui Iliescu ...
Ce a pus capac a fost Rimorul lui Sorin SOE ...din acel moment a stat numai botoasa...iar eu cum fac orice tine de fericirea familiei , am inceput sa caut ...
Ma uitam dupa o integrala un Hymmer de 6 sau 7 metri maxim ...dupa parerea mea daca nimeresti unul care are o dispunere buna in interior, adica sa nu aive patul din spate foarte ridicat, cabina de dus separat, dar nu in ultimul rand un living in fata spatios cu un geam mare lateral ...atunci este ideal si nu ar avea ce sa iti mai doresti ....
Cautam si cautam ...pe siturile din Germania...cand a aparut pe autovit un Rimor asemanator cu a lui Sorin , din discutiile cu fostul propietar mi-am dat seama ca este un om deosebit si am hotarat sa fac drumul pana la Arad .
Fostul propietar o cumparase de o jumatate de an , ulterior dupa un drum de transfagarasean si un concediu mic de 2 sapt ...a constatat ca nu este ceea ce isi inchipuise si nu prea se potriveste cu el si familia lui (6 copii) ...i sa parut inghesuit , peste mana , cam aglomerat ...clar ghinionul lui sa transformat in norocul meu ...pt noi este foarte buna...Este in stare noua ,iar gradul ei de echipare este asa de ridicat incat ne-a uluit.
Este un model mai special se numeste Rimor Super Brig TC ...acel TC de la urma ma decis ...am cautat pe mobile Rimor TC si am vazut diferenta ...
Diferenta care in fiecare zi ma uimeste cu alte chestii pe care le descopar , cum ar fi ...congelatorul are o functie de decongelat automata, sifonierul este dublu dar are si un cuieras jos pt sacose antirasturnare(la masini numai la Jaguar am intanlit), masa din living coboara si urca electic din telecomanda, rezervor dublu de apa, garaj foarte spatios cu varianta in care se poate micsora sa se transforme in alt pat la nevoie, geam pe usa (ma uitam cu jind prin campinguri la aceste modele si glumeam cu Geanina ,,macar o usa daia sa ne punem si noi,, ) , patul de deasupra poate ramane ridicat cu ajutorul unor telescoape pt a crea spatiu in cabina, leduri peste tot si lumini de ambient deosebite, are un computer la campar in spate care iti indica foarte multe, (apa in fiecare rezervor, voltii, amperii, senzor gas, apa reziduala, cat curent mai ai in baterii, alarma, temperatura interioara si exterioara dar la umbra )))) etc etc )...TV, DVD,antena, portbagajul exterior, trapa Fiamma cu ventilator care baga sau scoate aerul cu variator de turatie foarte silentioasa, hota inox cu filtru de carbune, ect etc cand mai descoper mai adaug )))))))).
O optiune care a contat foarte mult pt mine si ma avantajeaza ar fi ...are punte dubla pe spate iar in garaj are jos tabla striata de aluminiu , fostul propietar avea un scuter , ceea ce o sa iau si eu , are deja suportii de prindere in garaj.Dar punte dubla ajuta foarte mult la stabilitate , nu mai se clatina asa tare cand ai greutate.Acum 2 ani cand sa plecam la Umag, am constatat ca nu puteam sa plecam dupa loc ...o incarcasem peste puterile ei ...si am inceput sa selectam la ce ar trebui sa renuntam .
Detalii tehnice...3150 masa propie...3500kg MMA ...6300kg Masa maxima tehnic admisibila a ansamblului de vehicule ...deci pot tracta aproape orice )))
Impartasesc bucuria cu voi ...si adaug cateva poze .
Usa cu pricina care are pe ea o inscriptie ,, CAPTAiN,, la care am primit directive sa apara pe bord in dreptul pasagerului neaparat )))))))
