Stiu Tavi, in general directivele UE, dau o anumita libertate tarilor membre, insa cu impunerea unor limite. Pentru acest demers au fost necesare discutii preliminare cu persoane de decizie de la RAR. In urma discutiilor avute, am mentionat ca remorcile pana in 3,5t nu necesita ITP obligatoriu conform directivei 96/96 UE si am venit cu exemple din legislatia unor tari membre, insa cum persoanele respective au experienta in domeniu, au venit si cu cateva contra argumente din legislatia unor tari, tot membre, precum Belgia si Germania unde ITP-ul la rulote se face din 2 in 2 ani, inclusiv verificarea instalatiei de gaz tot cu aceeasi periodicitate. Cine crede ca doar faci o hartie in care ceri ceva si totul se rezolva, se insala.Tavi Dragotoiu scrie: ... In Italia, unde am eu inca inmatriculata rulota, mi s-a spus anul trecut ca rulotele nu mai trebuie sa faca ITP, pentru ca nu mai e obligatoriu...
In final s-a cazut de acord pe aceasta varianta, citata anterior de Sandu. Eliminarea totala a periodicitatii intr-o tara ca Romania de azi era posibil sa aiba repercursiuni nedorite dpdv. a sigurantei circulatiei. (avam exemple de colegi, care in timpul deplasarii, au fost depasiti de roata propriei rulote) Intotdeauna cand ceri ceva trebuie sa ceri in concordanta cu realitatile actuale din tara noastra si cu directivele UE.