Pagina 3 din 6

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 07 Mar 2010, 15:02
de Gabi Peterca
Bratulescu Ionut scrie:Frumoasa si dotata :shock: Felicitari!.Sa o stapanesti sanatos 😉!
Multumesc!

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 07 Mar 2010, 15:09
de Panait Valentin
Se pare ca te-ai inbolnavit grav de virusul '' rulotismus cronicus '', vezi ca se trateaza numai cu iesiri cit mai dese ( mie inca nu mi-a trecut !!). Sa o stapaniti sanatosi !

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 07 Mar 2010, 15:41
de Gabi Peterca
Inainte de a ma duce dupa caravana, am avut niste discutii contradictorii cu parintei mei, de genu: "ce-ti trebuie"?
Cand am ajuns cu ea acasa, l-am chemat pe taica-miu sa ma ajute sa o bag in curte. Prima lui intrebare a fost: "noi unde stam?" :lol: Concluzia lui a fost ca trebuia una mai mare, in care sa incapa si ei.

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 07 Mar 2010, 17:27
de Gabi Popa
Foarte frumoasa si bine prezentata. Sa o stapanesti sanatos...daca o pastrezi.Daca vrei sa o vinzi trebuie sa ne anunti si pe noi.

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 07 Mar 2010, 17:49
de Gabi Peterca
Merci pt urari! Sincer nu prea stiu ce sa-ti zic cu tinutul si vandutul. Sa fiu sincer eu mi-am dorit un ‘L Shape”, rulota asta pt mine a fost un compromis de inceput de “rulotist”, din cauza bugetului. Am cauta-o 8 luni sa o gasesc echipata asa cum mi-am dorit, usoara dar in acelasi timp si foarte spatioasa, destul de rezonabila ca pret. Parintii mei mi-au facut o propunere: sa o vand si sa mai puna si ei ceva bani sa iau una de 6metri punte dubla in care sa incapem cu totii lejer. Tractatul nu ar fi o problema prea mare fiindca am si o duba VW LT35 cu un motor puternic. Deocamdata sa o vad inmatriculata si dupa aia vad eu ce fac.
Am pus poze cat mai multe fiindca eu am cautat innebunit poze cu caravane, cu interioare, etc si poate ajut putin si pe cei care sunt in situatia “disperat dupa poze” pe care nu au de unde sa le ia.

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 07 Mar 2010, 20:05
de Irina Strimbeanu
Intr-adevar, absolut superba rulota iar pentru noi, care avem 2 copii e chiar perfectiunea intruchipata.Sa o stapaniti sanatosi !

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 07 Mar 2010, 21:32
de Gabi Peterca
Multumesc pt urari!
Eu am o singura papusa. Am considerat ca pt un copil este de ajuns patul format din cele doua fotolii.
Pt doi copii, este modelul 490, care in loc de cele doua fotolii fata in fata, are un pat in forma de U (e adevarat, mai mic fata de cel din fata, insa destul de spatios). Insa e mult mai spatios fata de cele doua fotolii plus ca care si patul suspendat deasupra 😉 Insa creste greutatea caravanei la 1100kg (goala).

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 08 Mar 2010, 11:07
de Marian m Serban
buna ziua
sa o stapaniti sanatosi
este foarte frumoasa si foare dotata(si frumoasa si laptoasa si)la cat mai multe iesiri
daca imi permiteti o sugestie(nu am inteles din cati membri se compune familia dumneavoastra)dar cred ca aveti loc si pt parinti si pentu copii
asa ca sfatul meu este sa o pastrati .o rulota cu doua axe este incomoda si dealtfel s ar putea ca uneori sa aveti iesiri si intr-o formula mai restransa.
Onoare si Respect
Marian Serban

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 08 Mar 2010, 12:41
de Gabi Peterca
Multumesc! Orice sfat e binevenit! Familia mea este compusa din trei persoane, plus ciobanescul german. Parintii mei sunt doua persoane. Ideea este ca nu as vrea sa stam “ca la conserva” de aceea ne gandeam la o rulota mai mare pt toti. Ar fi mai usor pt noi sa ne deplasam cu o singura masina si o singura rulota. O sa vedem pe viitor ce vom face. Am vorbit si cu ‘Pantera” (vecinul meu rulotist) el a avut un Tabbert Contess cu punte dubla si mi-a spus ca sunt foarte greu de manevrat. Deocamdata am scos tot din rulota, vreau sa-i fac o revizie generala. Pana ma lamuresc “ce si cum” o sa va plictisec cu intrebari la rubrica “tehnic”.

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 08 Mar 2010, 13:10
de Liviu Adrian
Tabbert Comtesse este, intr-adevar, o rulota spatioasa si deosebita, dar greu manevrabila este orice rulota cu doua axe, nu numai ea. Asa ca unde sunt avantaje, cu siguranta mai sunt si neajunsuri. Felicitari pt englezoaica si sa va poarte sanatosi.

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 08 Mar 2010, 13:56
de Gabi Peterca
Multumesc pt urari! Sincer si mie mi-a placut Tabbert-ul, are un stil aparte ce o deosebeste de celelalte.

Re: Shift Challenger 440 4 SE lux edition 1994

Scris: 09 Mar 2010, 15:14
de Gabi Peterca
Gabi Peterca scrie:
Relu Buliga scrie:Superba rulota,cat a costat?
... La RAR am platit 400lei (vreo 300 RAR si 100lei cantarirea rulotei), zilele viitoare va pot spune cat a costat inmatricularea.
Doresc sa fac o rectificare referitor la taxele percepute la RAR.
La RAR am platit 331,43 lei omologare, folie securizare 2x 0.8lei, cerificarea autenticitatii vehicolul 71,34 (sume fara tva), in total (cu tva) 481,2 lei.
La RAR m-am confruntat cu o situatie oarecum jenanta. Mi-a zis inginerul care verifica rulota ca trebuie cantarita. Insa ei nu au cantar si trebuie sa ma duc la Fabrica de Ulei sa o cantaresc pe bascula lor, dupa care sa vin cu factura innapoi la RAR sa vada greutatea rulotei goala. Cateva momente am crezut ca glumeste, insa vorbise cat se poate de serios. Am fost si am cantarit rulota la cantarul Fabricii de Ulei, unde am mai cotizat cu 100lei. M-a intors la RAR cu hartia ceruta.
Dupa o saptamana am fost si am ridicat cartea de identitate si ceritficatul de autenticitate.
A fost clasificata cu greutate proprie 900kg, maxim autorizata 1.200kg.

Acum am alt meci cu cei de la politia rutiera pt obtinerea de numere definitive si certificat. La politie pt inmatriculare iti cer asigurare. Insa cei de la asiguare nu vor sa dea hartia decat dupa ce aflu ce numar am la rulota :lol: De la politie mi-au zis sa-mi dea asigurarea (hartia) pt ca se va trece ulterior numarul de inatriculare. De la asigurare mi s-a spus ca acum hartiile pt asigurare se scot direct la imprimanta (nu mai sunt scrise de mana) si calculatorul nu accepta sa dea ok-ul fara numar de inmatriculare.