Pagina 3 din 3

Re: Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Scris: 22 Oct 2008, 15:01
de Sandu Toma
Tavi, in primul rand pornesti Truma si o lasi sa functioneze cam 5 minute cu flacara de veghe si flacara principala, apoi pornesti Trumaventul si verifici daca-ti da aer cald.
Vezi daca nu cumva ai in spatele Trumei (acolo unde este Trumaventul si de unde pleaca tubulatura) o clapeta de mixare a aerului din interior cu aer curat de afara. Poate fi pe pozitia exterior si de aceea ai numai aer rece.

Re: Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Scris: 22 Oct 2008, 15:38
de Tavi Dragotoiu
O sa verific, multumesc mult.

Re: Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Scris: 22 Oct 2008, 20:39
de Costin Tabra
Tavi,

Ca o completare la cele spuse de Sandu, Trumavent-ul are, chiar la iesire, o clapeta care imparte aerul pe 2 ramuri de ventilatie. Verifica si aceasta clapeta.

Oricum, doar desfacand "fundul" de la dulap, pentru a ajunge in spatele Trumei, se poate verifica in ce fel functioneaza si cum sunt pozitionate cele 2 clapete de care povestim, Sandu si cu mine.

Ai aici un link despre cum arata Trumavent-ul "explodat": http://www.trumauk.com/schematics-and-p ... vent-tn-2/

Iar aici un link despre acel dispozitiv de amestec aer cald / aer rece (se numeste Airmix): http://www.trumauk.com/products/heating ... ew/airmix/

Astfel, ai o "imagine" aproape completa despre ce ai putea gasi in spatele Trumei :) :) :)

Re: Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Scris: 23 Oct 2008, 09:21
de Tavi Dragotoiu
Super, o sa verific imediat ce am un pic de timp si va spun rezultatul... (e foarte utila pentru mine informatia conform careia am acces acolo scotand fundul dulapului, m-am gandit si eu dar nu eram sigur). Multumesc mult.

Re: Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Scris: 23 Oct 2008, 09:32
de Costin Tabra
Tavi,

Fundul dulapului inseamna acea parte de jos, care desparte dulapul de Truma. Nu confunda parea de jos cu fundul dulapului - partea din spate. Aceea este FOOOOOOARTE greu de scos, fiind peretele rulotei :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Este doar o gluma, de aceea am si pus-o sub aceasta forma, sunt convins ca asa o vei si privi. Astept sa ne spui ce ai gasit, poate ceva poze de prin spatele dulapului...

Succes!

Re: Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Scris: 23 Oct 2008, 09:37
de Tavi Dragotoiu
Am inteles... si partea serioasa si gluma! Momentan nu sunt in tara, ma intorc la 1 nov si dupa o sa incerc. Revin cu informatii dupa interventie si o sa fac si poze.

Re: Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Scris: 23 Oct 2008, 09:44
de Costin Tabra
Tavi, multumesc pentru confirmare. O clipa m-am temut ca am depasit limita politetei.

Sa te intorci cu bine si sa ne dai vesti.

Re: Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Scris: 23 Oct 2008, 10:15
de parpaneata
Pe langa ce au spus baietii,sa verifici tubulatura pe toata lunginea ei,inclusiv de la plecarea din truma! Din cauza drumurilor,la rulota veche,le-am gasit scoase. Ca si proba.....in dulapul de deasupra trumei era....extrem de cald! :) La fel si pe sub banchete,acolo unde erau sarite din imbinari! :) Si mai am o recomandare ptr a scapa de aerul rece care-l "trage" pe cel care doarme la perete. Am observat la rulota noua o chestie facuta de nemti care da rezultate excelente. Cred ca am mai scris pe undeva. Pe toata lungimea tubulaturii,din metru in metru este taiat cca 1,5-2 cm cu caterul si partea inversa circulatiei aerului este indoita sub forma de "V" in jos. Astfel iese pe acolo un "firicel" de caldura....numai buna ca sa nu mai "traga".

Re: Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Scris: 24 Oct 2008, 23:35
de Bazil
parpaneata scrie: La fel si pe sub banchete,acolo unde erau sarite din imbinari!.
Am patit si eu la camper...Am primit sfatul de la un specialist Truma sa asigur furtunurile semiflexibile la fiecare element de imbinare cu cate un surub scurt autofiletant pe care sa le trec prin elementele de plastic si furtun. Am procedat asa si acum nici dupa trasee montane grele nu se mai desfac.