Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Discutii despre functionarea, intretinerea si repararea instalatiei de incalzire
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Avatar utilizator
Sandu Toma
Membru forum
Mesaje: 2699
Membru din: 29 Mai 2007, 08:42
17
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Mesaj de Sandu Toma »

Tavi, in primul rand pornesti Truma si o lasi sa functioneze cam 5 minute cu flacara de veghe si flacara principala, apoi pornesti Trumaventul si verifici daca-ti da aer cald.
Vezi daca nu cumva ai in spatele Trumei (acolo unde este Trumaventul si de unde pleaca tubulatura) o clapeta de mixare a aerului din interior cu aer curat de afara. Poate fi pe pozitia exterior si de aceea ai numai aer rece.
Orice problema are o rezolvare practica
Avatar utilizator
Tavi Dragotoiu
Membru forum
Mesaje: 320
Membru din: 20 Mai 2008, 21:55
16
Oras: Timisoara
Data nasterii: 02 Apr 1975
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Mesaj de Tavi Dragotoiu »

O sa verific, multumesc mult.
Tavi
RO +40745007103
Avatar utilizator
Costin Tabra
Membru forum
Mesaje: 766
Membru din: 24 Iun 2007, 18:53
17
Oras: București
Data nasterii: 12 Iul 1970
Localitate: Bucuresti - Pta. Rahova
Contact:

Re: Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Mesaj de Costin Tabra »

Tavi,

Ca o completare la cele spuse de Sandu, Trumavent-ul are, chiar la iesire, o clapeta care imparte aerul pe 2 ramuri de ventilatie. Verifica si aceasta clapeta.

Oricum, doar desfacand "fundul" de la dulap, pentru a ajunge in spatele Trumei, se poate verifica in ce fel functioneaza si cum sunt pozitionate cele 2 clapete de care povestim, Sandu si cu mine.

Ai aici un link despre cum arata Trumavent-ul "explodat": http://www.trumauk.com/schematics-and-p ... vent-tn-2/

Iar aici un link despre acel dispozitiv de amestec aer cald / aer rece (se numeste Airmix): http://www.trumauk.com/products/heating ... ew/airmix/

Astfel, ai o "imagine" aproape completa despre ce ai putea gasi in spatele Trumei :) :) :)
Ford Focus Tournier 1,6 TDCi + Wilk DeLuxe 450
Membru asociat
+40 729 082819
+40 730 RULOTA
costin.tabra@gmail.com
Avatar utilizator
Tavi Dragotoiu
Membru forum
Mesaje: 320
Membru din: 20 Mai 2008, 21:55
16
Oras: Timisoara
Data nasterii: 02 Apr 1975
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Mesaj de Tavi Dragotoiu »

Super, o sa verific imediat ce am un pic de timp si va spun rezultatul... (e foarte utila pentru mine informatia conform careia am acces acolo scotand fundul dulapului, m-am gandit si eu dar nu eram sigur). Multumesc mult.
Tavi
RO +40745007103
Avatar utilizator
Costin Tabra
Membru forum
Mesaje: 766
Membru din: 24 Iun 2007, 18:53
17
Oras: București
Data nasterii: 12 Iul 1970
Localitate: Bucuresti - Pta. Rahova
Contact:

Re: Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Mesaj de Costin Tabra »

Tavi,

Fundul dulapului inseamna acea parte de jos, care desparte dulapul de Truma. Nu confunda parea de jos cu fundul dulapului - partea din spate. Aceea este FOOOOOOARTE greu de scos, fiind peretele rulotei :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Este doar o gluma, de aceea am si pus-o sub aceasta forma, sunt convins ca asa o vei si privi. Astept sa ne spui ce ai gasit, poate ceva poze de prin spatele dulapului...

Succes!
Ford Focus Tournier 1,6 TDCi + Wilk DeLuxe 450
Membru asociat
+40 729 082819
+40 730 RULOTA
costin.tabra@gmail.com
Avatar utilizator
Tavi Dragotoiu
Membru forum
Mesaje: 320
Membru din: 20 Mai 2008, 21:55
16
Oras: Timisoara
Data nasterii: 02 Apr 1975
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Mesaj de Tavi Dragotoiu »

Am inteles... si partea serioasa si gluma! Momentan nu sunt in tara, ma intorc la 1 nov si dupa o sa incerc. Revin cu informatii dupa interventie si o sa fac si poze.
Tavi
RO +40745007103
Avatar utilizator
Costin Tabra
Membru forum
Mesaje: 766
Membru din: 24 Iun 2007, 18:53
17
Oras: București
Data nasterii: 12 Iul 1970
Localitate: Bucuresti - Pta. Rahova
Contact:

Re: Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Mesaj de Costin Tabra »

Tavi, multumesc pentru confirmare. O clipa m-am temut ca am depasit limita politetei.

Sa te intorci cu bine si sa ne dai vesti.
Ford Focus Tournier 1,6 TDCi + Wilk DeLuxe 450
Membru asociat
+40 729 082819
+40 730 RULOTA
costin.tabra@gmail.com
parpaneata

Re: Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Mesaj de parpaneata »

Pe langa ce au spus baietii,sa verifici tubulatura pe toata lunginea ei,inclusiv de la plecarea din truma! Din cauza drumurilor,la rulota veche,le-am gasit scoase. Ca si proba.....in dulapul de deasupra trumei era....extrem de cald! :) La fel si pe sub banchete,acolo unde erau sarite din imbinari! :) Si mai am o recomandare ptr a scapa de aerul rece care-l "trage" pe cel care doarme la perete. Am observat la rulota noua o chestie facuta de nemti care da rezultate excelente. Cred ca am mai scris pe undeva. Pe toata lungimea tubulaturii,din metru in metru este taiat cca 1,5-2 cm cu caterul si partea inversa circulatiei aerului este indoita sub forma de "V" in jos. Astfel iese pe acolo un "firicel" de caldura....numai buna ca sa nu mai "traga".
Bazil

Re: Problema intampinata la Truma model Trumatic SL3002

Mesaj de Bazil »

parpaneata scrie: La fel si pe sub banchete,acolo unde erau sarite din imbinari!.
Am patit si eu la camper...Am primit sfatul de la un specialist Truma sa asigur furtunurile semiflexibile la fiecare element de imbinare cu cate un surub scurt autofiletant pe care sa le trec prin elementele de plastic si furtun. Am procedat asa si acum nici dupa trasee montane grele nu se mai desfac.
Scrie răspuns