Pagina 3 din 14

Paste-1mai

Scris: 31 Ian 2008, 10:27
de Dragos-Iulian Dobrovat
Trebuie avuta in vedere data pastelui 27 aprilie.(la doar doua zile de 1mai si daca s-ar lua trei zile.........). .Ar fi ca un mini concediu de sambata pana duminica viitoare.
Eu as vede o intalnire legata.

Scris: 31 Ian 2008, 11:00
de Sandu Toma
Atunci chiar ar fi ”Saptamana Rulotistilor” asa cum propunea cineva mai devreme !

Scris: 31 Ian 2008, 16:45
de George Ionescu
De acord cu 1 MAI ,indiferent de locatie.

Scris: 31 Ian 2008, 20:46
de Costin Tabra
La Sfanta Ana am fost anul trecut in August. Cum spunea si Samson, lipsa curent, lipsa apa curenta. Eu adaug: lipsa toalete (inclusiv loc pentru golirea toaletelor ecologice), terenul in camping este destul de accidentat, este dificil de calat rulota.

Si ceva ma face sa cred ca de 1 Mai va fi plin de nu vei avea unde sa arunci un ac. Poate, cei care cunosc celelalte locatii propuse cunosc mai multe detalii; nu este de neglijat nici faptul ca s-ar putea strange vreo 20-30 de atelaje, care necesita un spatiu totusi... :shock:

Scris: 31 Ian 2008, 20:54
de parpaneata
Intalnirile anuale trebuiesc facute in cele mai bune conditii!Nu pe camp!!! Campinguri amenajate,curent,apa,deversari ecologice,etc. Trebuie loc mare ptr ca ne-am inmultit ca membrii si forumuri.
Hai sa mutam discutia pe prima pagina! Sigur sunt interesati si cei care nu sunt cotizanti! Va rog!

Scris: 31 Ian 2008, 21:07
de Calin Lisovschi
de acord! Ce ati zice de Bran?

Scris: 31 Ian 2008, 21:32
de Catalin Mihailescu
@sorin a zis: Merg și eu . De acord cu propunerea d-lui Sergiu , la vedere , sigur vom mai avea adepți noi.

Scris: 31 Ian 2008, 21:55
de Calin Jurca
Cred ca propunerea initiala a lui Dragos Dobrovat este cea mai buna:Valea Zanelor,are si valoare istorica,este in centru tarii,loc destul...


Membrii clubului la prima intalnire:

Imagine

Scris: 31 Ian 2008, 22:37
de parpaneata
Ptr acest an,asa cum zice si Dragos D,ideala este "saptamana". Cine nu poate "saptamana",poate sa prinde finalul saptamanii. Deci e ok ptr mai toata lumea. Amanuntele se stabilesc aproape de data intalnirii bineinteles. E bine ca,in sfarsit,cazuram de acord la o chestie! :lol: Trebuie sa vorbiti la Valea Zanelor asta de ceva conditii. Sa ma explic. Va veni multa lume! Stim bine ca,unii gatim,altii nu,unii spalam vase,altii nu,unii vor sa fie serviti,altii vor sa se serveasca singuri,etc,etc. Apa si dushuri trebuie sa fie! e o saptamana! Nu toti au dushuri in rulota! Curent trebuie sa fie ptr ca daca pornim generatoarele,la cate rulote o sa fie....se duce dracului toata atmosfera naturala si ciripitul pasarelelor eventuale! :D Nu mai vorbesc de golirea toaletelor si a apelor menajere!
Haideti sa mai cedam,sa mai acceptam,sa luam in considerare toate propunerile si sa o alegem pe cea mai buna!

Scris: 01 Feb 2008, 08:09
de Marcu Corneliu
propun sa se voteze pentru locatie.
fiecare sa vina cu argumente. avantaje si dezavantaje.
eventual pina la sf de februarie sa avem aleasa locatia.

Scris: 01 Feb 2008, 09:16
de Dragos-Iulian Dobrovat
La Valea Zanelor din cate stiu vis a vis de curent nu este problema. In schimb va spun ca in acea perioada este foarte frig noaptea. Se poate vorbi cu proprietarul campigului care cred , ca isi mai aduce aminte de noi, si pentru un foc de tabara intr-una din seri.
D-nul Curelea cred ca mai are telefonul de acolo si cred ca o sa putem vorbi din timp.

Scris: 01 Feb 2008, 13:47
de Mihai Gheorghe
Indiferent unde se va organiza, trebuie stabilit un termen pana la care se poate vota o locatie. Persoana care va contacta administratia campingului va trebui sa stie nr. de participanti, suprafata ocupata pentru campare, pentru ca "gazdele " sa-si organizeze utilitatile, respectiv energie electrica, cutii de distributie, wc-uri, dusuri, loc de servit masa etc. 1 Mai va fi aglomerat peste tot de aceea trebuie rezervat din timp. Cred ca timpul limita ar fi sfarsitul lui februarie. In plus pana atunci trbuie facut un desfasurator cu ce se va intampla pe toata perioada petrecerii. Pe langa adunarea propriuzisa trebuie organizat un spectacol cu invitati surpriza, ceva jocuri pentru mari si mici,baloane, confeti, bannere, pliante, muzica, masa sarbatoreasca. Toate acestea pot fi puse la punct din timp si cu cheltuieli rezonabile. Am ceva propuneri dar... in curand.