Pagina 13 din 13
Scris: 15 Mar 2007, 12:32
de parpaneata
Alea de la Shell parca au 18 barr-i.Verific si confirm sau infirm.Am alta problema. Toata iarna am folosit GPL.De iarna,deci cu o concentratie mai mare de propan.As vrea ca pe vara sa folosesc tot GPL.De vara de asta data.Sa va explic si de ce.Am testat butelia mica,olandeza. 4 zile...si mai am in ea!!! Am incarcat-o exact cu 10 litri. GPL de iarna. Am mers cu ea o noapte la Vidraru,temperatura de vreo 3-4 grade,iar apoi la Dubova,temperatura medie zi-noapte de vreo 10 grade. Buteliile cu butan,cel putin la mine,sunt ....aiurea.Nu sti exact cat e in ele si te trezesti fara gaz cand ti-e lumea mai draga.
O sa folosesc pe vara butelii portocalii de la Butan Gaz.Baietii mi-au promis una noua.Portocalie e cea pentru propan.Astept opinii!
Scris: 15 Mar 2007, 14:40
de SERGHEI
pokemon scrie:E tare Maurice!
Ma cam sperie faptul ca la propan ai aceeasi presiune la 20C ca la butan la 57-58C dar asta e...vara-butan!
Te sperii degeaba.Aproape tot vestul foloseste propan si nu-i mai sperie nimic.!!!! Nu inteleg de unde atata frica ??!! Iar graficul este total gresit ,diferenta de densitate nu este mare intre butan si propan ,doar temperatura ,,pana" la cat vaporizeaza..Aici este o diferenta mare ,dar asta este ,romanul cand nu are griji si le face singur. Dupa cum am mai spus mai de mult eu lucram cu butan la niste arzatoare cu duze gaurite cu laserul(in domeniu bijuteriei) ,duze care nu se pot curata decat prin incalzire la rosu si ,,aruncarea " intr-o solutie de acid sulfuric. Daca ati vedea ce scoti dintr-un arzator de felul asta ,din furtun,si din adaptorul buteliei nu ati mai folosi in veci butan la rulota.Butelia cu ,,butan" contine foarte multe prostii:bale,coji,pilitura metalica ...si multe altele.De cand folosesc GPL (si asta din cauza voastra a rulotistilor ,ca voi mi-ati dat ideea cu GPL-ul) am arzatoarele super curate ,iar in incaperea unde se topeste materialul butelia sta la o temperatura de 60-70 grade..si de asta vara pana acum nu s-a intamplat nimic si nici nu am constatat o crestere a presiunii (lucru la care arzatoarele sunt sensibile ).
NU folositi Butan pe rulote ca imbacsiti toate duzele...si pe urma stiti cat trageti sa curatati..! La revizia de 5000km a instalatiei auto-GPL mi-au schimbat baietii un filtru (care se schimba obligatoriu dupa primii 5000 km...E,acest filtru era ,,curat bec"..Cand mi-am manifestat mirarea ,baietii mi-au spus ca ,,asa arata un filtru daca alimentezi cu gaz ,,de firma" nu ,,no name"....asa ca recomand GPL daca nu este Propan..
Re: Am ramas fara gaz
Scris: 30 Aug 2013, 20:49
de Doru Bodeanu
Buna ziua,
Rezervorul de gaz al autorulotei s-a golit si am fost la doua statii sa-l umplu dar fara succes. Nu intra gaz si pace. Pistolul pompei se potriveste perfect la racordul rezervorului dar nu intra gaz si pace. Stie cineva care este smecheria ? Mentionez ca abia am luat autorulota si nu am mai pus gaz in rezervor.
Multumesc pentru un eventual raspuns !
Re: Am ramas fara gaz
Scris: 30 Aug 2013, 21:05
de lungu marian
cred ca are presiune de aer,ar trebui dat drimul la aer.
Re: Am ramas fara gaz
Scris: 30 Aug 2013, 21:18
de Doru Bodeanu
Daca avea aer tot ar fi intrat un gram dar nu intra nimic, ca si cand un robinet ar fi inchis, dar nu e nici un robinet, decat cel de alimentare al regulatorului de presiune. E ceva ciudat...
Re: Am ramas fara gaz
Scris: 30 Aug 2013, 21:43
de Doru Stoicescu
Mergi la un atelier de montaj si reparatii GPL auto si rezolva treaba. Fostul proprietar poate nu a folosit-o, a ruginit, oxidat supapa si normal ca nu intra nimic.
Succes !
Mie, iarna la masina, din cauza ghetii, uneori, imi mai ramane supapa deschisa. Repede actionez cu ""ceva"" sa o deblochez, ca sa se inchida.
Re: Am ramas fara gaz
Scris: 31 Aug 2013, 10:35
de Florin_Vint
Vezi sa nu fie robinetul de pe multivalva inchis! E montat pe butelie!