Re: Westfalia Amundsen 600D
Scris: 27 Dec 2018, 10:32
Salutare! Sper ca ati avut parte de sarbatori linistite si fericite si va urez, de pe acum, La multi ani 2019!
Impresii dupa un drum de ~2000km / 6 nopti willd camping in Grecia:
- mobilitatea fata de o masina / suv este ceva mai mica; am in vedere aici si faptul ca sunt in rodaj (daca se mai poate spune asa ceva despre motoarele moderne) si ca nu depasesc 110 Km/h in conditii normale / de croaziera; totusi e o masina mai mare, cu inertia aferenta, necesita locuri de parcare mai mari, etc. Cu toate astea, m-am bagat pe toate strazile inguste / satesti ... si Grecii chiar au strazi mici!
- consumul cel mai mare a fost de 11,51 l/100km - dar am avut masina pornita la relanti cu incalzitorul diesel pornit - cand m-am fatait prin ea pe locul de parcare (niste ore) si am uitat incalzitorul pornit 24 de ore la -6 Celsius minima. Consumul cel mai mic a fost 8.07 l/100km, fara incalzire, cu putina autostrada.
- condens nu am avut (afara minima a fost -4 Celsius, umiditatea de la malul marii).
- incalzirea Truma Combi 4 Diesel functioneaza perfect iar consumul este mic (voi posta in topicul dedicat).
- usa laterala a dubei Fiat poate fi enervanta la inchiderea din interior - trebuie trasa vanjos pentru a se prinde corect in inchizatorul posterior.
- dieselul Multijet 2 de 130 CP este prietenos si puternic; ma asteptam sa fie mai zgomotos; simt ca trag de el in rampe cu inchilatii mari la viteze mari - uneori trebuie sa retrogradez treapta de viteza (e normal).
- m-am bagat cu ea offroad pe unde mi-am propus si nu am atins-o pe dedesubt.
- spatiul pe care il ofera este mult peste ce voi folosi eu vreodata (300 / 400% peste); portbagajul / garajul / spatiul de sub pat a fost aproape gol, dulapurile 60% ocupate, sertarele 80% pline dar cu lucruri care nu aveau neaparat ce cauta acolo si care, puse inntr-o cutie in portbagaj, ar fi dispatut ca in pestera :)
- frigiderul nu poate fi deconectat - nu are buton dedicat On/Off si nu exista vreun buton care il intrerupa odata cu alti consumatori; daca dau termostatul la minimum nu mai porneste compresorul dar lumina led din interior se aprinde cand deschid usa... si cum vreau sa am usa deschisa fara consumuri electrice cand masina sta nefolosita, trebuie fie sa scot siguranta fuzibila (solutia data de carosier in manual!), fie sa demontez protectia de plastic a led-ului si sa ii scot mufa de alimentare => o sa ii montez eu un buton, dar nu mi se pare un lucru gandit coerent.
- are mai multe prize 220V si puncte de alimentare de 12V fata de necesitati -> un foarte mare plus!
- se doarme suuuuper bine in ea! Combinatia dintre saltea si arcurile de plastic este geniala.
- imi place pielea de pe volan + schimbatorul de viteze (si cusaturile).
Cam atat deocamdata. Drumuri bune!
Impresii dupa un drum de ~2000km / 6 nopti willd camping in Grecia:
- mobilitatea fata de o masina / suv este ceva mai mica; am in vedere aici si faptul ca sunt in rodaj (daca se mai poate spune asa ceva despre motoarele moderne) si ca nu depasesc 110 Km/h in conditii normale / de croaziera; totusi e o masina mai mare, cu inertia aferenta, necesita locuri de parcare mai mari, etc. Cu toate astea, m-am bagat pe toate strazile inguste / satesti ... si Grecii chiar au strazi mici!
- consumul cel mai mare a fost de 11,51 l/100km - dar am avut masina pornita la relanti cu incalzitorul diesel pornit - cand m-am fatait prin ea pe locul de parcare (niste ore) si am uitat incalzitorul pornit 24 de ore la -6 Celsius minima. Consumul cel mai mic a fost 8.07 l/100km, fara incalzire, cu putina autostrada.
- condens nu am avut (afara minima a fost -4 Celsius, umiditatea de la malul marii).
- incalzirea Truma Combi 4 Diesel functioneaza perfect iar consumul este mic (voi posta in topicul dedicat).
- usa laterala a dubei Fiat poate fi enervanta la inchiderea din interior - trebuie trasa vanjos pentru a se prinde corect in inchizatorul posterior.
- dieselul Multijet 2 de 130 CP este prietenos si puternic; ma asteptam sa fie mai zgomotos; simt ca trag de el in rampe cu inchilatii mari la viteze mari - uneori trebuie sa retrogradez treapta de viteza (e normal).
- m-am bagat cu ea offroad pe unde mi-am propus si nu am atins-o pe dedesubt.
- spatiul pe care il ofera este mult peste ce voi folosi eu vreodata (300 / 400% peste); portbagajul / garajul / spatiul de sub pat a fost aproape gol, dulapurile 60% ocupate, sertarele 80% pline dar cu lucruri care nu aveau neaparat ce cauta acolo si care, puse inntr-o cutie in portbagaj, ar fi dispatut ca in pestera :)
- frigiderul nu poate fi deconectat - nu are buton dedicat On/Off si nu exista vreun buton care il intrerupa odata cu alti consumatori; daca dau termostatul la minimum nu mai porneste compresorul dar lumina led din interior se aprinde cand deschid usa... si cum vreau sa am usa deschisa fara consumuri electrice cand masina sta nefolosita, trebuie fie sa scot siguranta fuzibila (solutia data de carosier in manual!), fie sa demontez protectia de plastic a led-ului si sa ii scot mufa de alimentare => o sa ii montez eu un buton, dar nu mi se pare un lucru gandit coerent.
- are mai multe prize 220V si puncte de alimentare de 12V fata de necesitati -> un foarte mare plus!
- se doarme suuuuper bine in ea! Combinatia dintre saltea si arcurile de plastic este geniala.
- imi place pielea de pe volan + schimbatorul de viteze (si cusaturile).
Cam atat deocamdata. Drumuri bune!