A 7 a Intalnire Nationala 1-4 Iunie 2012 - Organizare

Intalniri nationale si internationale
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Rugam ca fiecare utilizator al acestui forum sa faca o scurta prezentare aici:
http://clubrv.ro/forum/viewtopic.php?f=97&t=3454
Prezentarea este o cerinta a Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra , precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Pentru intrebari sau lamuriri despre activitati, probleme tehnice, etc. va stau la dispozitie forumurile cu sectiuni dedicate.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Va uram bun venit in randul rulotistilor !
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Mona si Octav
Membru forum
Mesaje: 175
Membru din: 25 Noi 2009, 18:01
15
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: A 7 a Intalnire Nationala 1-4 Iunie 2012 - Organizare

Mesaj de Mona si Octav »

Eu ma voi implica tot in zona activitatilor de copii cu organizarea unui workshop de indemanare/lucru manual, in sensul ca voi aduce multe printuri care vor contine tot felul de piese care prin decupare si lipire se vor transforma in jucarioare haioase din hartie.
Voi aduce si foarfeci si lipici si scotch si capsator si ce mai trebuie pentru un astfel de workshop.
Apoi voi aduce pasta modelatoare (fimo) si stante si vom invata sa facem bijuterii pictate manual (brose, medalioane, bratari, coliere) si pensule si culori acrilice pentru pictat aceste lucruri...
Mona si Octav Pop
Acum avem un camper facut dintr-un Iveco Daily si o rulota Dethleffs Beduin 510V
Avatar utilizator
Ioan.Sturz
Membru forum
Mesaje: 228
Membru din: 15 Apr 2010, 10:55
14
Oras: Sibiu
Data nasterii: 13 Aug 1950
Localitate: Sibiu

Re: A 7 a Intalnire Nationala 1-4 Iunie 2012 - Organizare

Mesaj de Ioan.Sturz »

Din cele scrise se intelege ca locatia va fi Laguna Albastra. In aceasta situatie, pentru o reusita cat mai buna cred ca este necesar in primul rand sa se stabileasca rolurile organizatorilor, astfel incat sa nu se ocupe toata lumea de toate si sa nu iasa pana la urma mai nimic.
Prin propunerile potentialilor participanti sa stabilim prin consens un program clar dar nu extrem de incarcat.
Relatia cu patronul trebuie sa fie tinuta de catre o persoana care coordoneaza toata organizarea acestei intalniri.
Cunoscand bine locatia pot sa spun ca exista terenuri corespunzatoare pentru organizarea de concursuri pentru copii (desene pe asfalt, concurs de masinute, discoteca in aer liber sau pe terasa acoperita etc). Complexul dispune de statie de amplificare asa ca muzica va fi asigurata (speram fara manele).
Seara festiva cred ca este potrivit sa fie programata pe 3 iunie, dar sa comunicam in timp util rezervarea restaurantului.
De acum depinde numai de noi daca a 7 a intalnire nationala va fi o reusita sau nu.
Avatar utilizator
Irina Strimbeanu
Membru forum
Mesaje: 157
Membru din: 17 Noi 2008, 13:40
16
Localitate: Dragomiresti (Ilfov) tel:0722309271

Re: A 7 a Intalnire Nationala 1-4 Iunie 2012 - Organizare

Mesaj de Irina Strimbeanu »

Un atelier de confectionat/inaltat zmee. - activitate pt. copii si tatici
Ori le aducem gata facute/cumparate de acasa ori le facem acolo.Important e sa le inaltam.Sa fie cat mai multe si mai frumoase si ma gandeam ca n-ar strica sa avem cateva inscriptionate cu CLUB RV sa se vada de departeeeee.
Irina, Mircea,piticii si Raya
Nelu Predonu

Re: A 7 a Intalnire Nationala 1-4 Iunie 2012 - Organizare

Mesaj de Nelu Predonu »

De acord cu ce spuneti domnule Sturz.
In acest sens, ca sa nu bulibasim treaba, va trebui in primul rand sa stim care sunt persoanele dornice sa se implice in organizare si sa avem o lista a tuturor activitatilor propuse.
Incerc o sintetizare a activitatilor amintite pana acum.

Activitati sportive:

- tir cu arcul - aici deja avem organizator desemnat - Ninel Gavanescu, el ne asigura recuzita necesara;
- fotbal - aici ma ofer sa arbitrez, am devenit insensibil la apostrofari, avem nevoie de antrenor, de suporteri, avem nevoie de doua mingii de fotbal (una de rezerva), de 7 tricouri eventual cu sigla ClubRv, avem nevoie de participanti - asteptam inscrieri;
- tenis de camp - aici ma inscriu ca participant, avem nevoie de rachete si mingii, daca este nevoie dispun de 4 rachete - avem nevoie de arbitru - asteptam oferte;
- fotbal - tenis (tenis cu piciorul) - mingiile de la meciul de fotbal pot fi folosite si aici, tricourile la fel, avem nevoie de participanti inscrisi si de arbitru;
- tenis de masa - aici avem nevoie de participanti - in situatia in care vine cine stiu eu de la ACCCR, nu vom mai avea nevoie de nimic, ne bate de ne suna apa in cap. :) - asteptam inscrieri de participanti.

Campionat de table
- avem nevoie de un organizator si de participanti inscrisi;
- avem nevoie de "bulan", cateva cutii de table si zaruri nemasluite.

Campionat de sah
- avem nevoie de organizator si de participanti inscrisi;
- sunt necesare cateva table de sah. Aici "bulanul" nu ne serveste la nimic, aici e treba de neuroni - nu ma bag.

Pentru fiecare din competitiile mentionate voi cauta sa schitez un scurt regulament.

Motoul participarii la aceste competitii sportive pe care il propun:
"nu este important sa castigi, important este sa-l faci pe celalalt sa piarda"

Concurs de pescuit - motoul - "sa ti-o traga la fund !" - pescarii stiu ce.

- avem nevoie de participanti, de un organizator, de un cantar cu precizie de plus-minus 2 grame in vederea cantaririi "monstrilor";
- sculele de pescuit sunt asigurate de participanti;
- nu se accepta momirea unui anumit loc decuseara, in acest sens zona aferenta concursului va fi stabilita de organizator cu o ora inainte de inceperea acestuia;
- nu se accepta pescuitul "la japca";
- dupa anumite gesturi de tandrete: saruturi, muls de icre, cantarire ...captura va fi eliberata, dar atentie ! in lac, nu in tigaie.

Jocuri de cabana

- aici pot sa ofer solutii, dispun de recuzita necesara;

Program de "stand up comedy"

- avem nevoie de protagonisti - asteptam inscrieri.
- programul se va tine dupa orele 24:00, este posibil sa ii atasam bulina cu nr. 18

Concurs de dans

- avem nevoie de o comisie de jurizare - asteptam voluntari;
- avem nevoie de 3 Kg de portocale;
- avem nevoie de participanti inscrisi, de ambele sexe, se accepta numai perechi mixte;
- mai sunt necasare o galeata si o caciula;
- daca sunt amatori de perechi de acelasi sex, nu ma bag, dar putem crea conditii...pacat ca nu mai pot folosi si alti zambilici;
- avem nevoie de un colaj de melodii care sa dureze aproximativ 15 minute;
- avem nevoie de numere de identificare a perechilor.

Concurs de miss si mister

- avem nevoie de comisie de jurizare, comisie formata din barbati pentru concursul de miss si din femei pentru concursul de mister;
- ne va fi necesara si o recuzita pentru evaluarea anumitor parametri ai candidatilor si candidatelor. Cred ca o pot obtine cu sprijinul lui Ovidiu;
- proba "la liber" pentru concurenti;
- probe "impuse" de juriu;
- proba "impusa" - program "la bara" al castigatorilor;

Organizarea activitatilor pentru copii cred ca este bine sa o lasam in seama organizatorilor anuntati: Irina, Mona, Sandu Matei si a celor ce se vor mai inscrie.

E bine sa avem mai spre final, de comun acord stabilit, un program al intalnirii. Program cu activitatile zilnice preconizate in anumite intervale orare.

Sunt inca multe de stabilit, aici m-am referit doar la lucruri ce tin de organizarea anumitor activitati de pe parcursul intalnirii.
Catalin Gigi
Membru forum
Mesaje: 1218
Membru din: 09 Apr 2010, 21:02
14
Oras: Mizil
Data nasterii: 10 Mar 1971
Localitate: PRAHOVA

Re: A 7 a Intalnire Nationala 1-4 Iunie 2012 - Organizare

Mesaj de Catalin Gigi »

1-Pot sa aduc 2 mingii de fotbal noi noute .
2-Ma inscriu la o partida de fotbal .
3-Pot aduce 12 sau mai multe veste reflectorizante noi noute , pe care le poarta una din echipele participante pt a se diferentia ( aceasta metoda eu o folosesc in mod frecvent la partidele de fotbal ) fiecare vine in echipamentul lui iar purtarea acelei veste nu incomodeaza.
4-ma inscriu la tenis de camp -( nu am echipament , imi pare rau )
5- imi doresc sa particip si la campionatul de sah, nu am mai avut timp pt asa ceva de ceva vreme ...in scoala am castigat ceva medalii .
6- Vreau si la programul 18+ ))))) normal ...
7- avem nevoie de 3 Kg de portocale;---Le pot aduce eu cu placere .
8- NE inscriem si noi la concursul de dans ...

Deasemenea pun umarul alaturi de colegii angajati in organizare...

Nelu vizavi de legatura telefonica cu Ovidiu ...NU este nimeni mai autorizat decat altul ....TOTI incercam sa ajutam la organizare ...fiecare ajuta cu ce poate .
Nelu Predonu

Re: A 7 a Intalnire Nationala 1-4 Iunie 2012 - Organizare

Mesaj de Nelu Predonu »

Gigi. tot ce ai anuntat este binevenit.
Am sa incerc sa fac si o lista cu tot ce ne este necesar si incet, incet sa bifam lucrurile ce pot fi aduse de diversi dintre noi.
Catalin Gigi scrie: ...Nelu vizavi de legatura telefonica cu Ovidiu ...NU este nimeni mai autorizat decat altul ....TOTI incercam sa ajutam la organizare ...fiecare ajuta cu ce poate .
Nu sunt de acord Gigi, nu-l putem toti suna pe Ovidiu pentru fel si fel de lucruri.
Eu am facut acest oficiu pana acum benevol, dar de acum incolo cred ca bine este ca aceste discutii sa fie purtate de tine, tu reprezinti in adevaratul sens ClubRv. Esti Presedintele clubului !
Am sa-ti dau numarul lui Ovidiu si am sa-i spun si lui, ca personal voi mai discuta cu el anumite lucruri care tin de cateva amenajari ale locului de campare.
Eu raman, cum ziceam, sa contribui doar la organizare.
Deja mi s-a atras atentia ca am purtat aceste discutii fara nici o autorizare (delegare) din partea CD-ului. Este bine asa Gigi.
Ma rezum sa fac numai lucruri ce nu necesita nici un fel de delegare.
Catalin Gigi
Membru forum
Mesaje: 1218
Membru din: 09 Apr 2010, 21:02
14
Oras: Mizil
Data nasterii: 10 Mar 1971
Localitate: PRAHOVA

Re: A 7 a Intalnire Nationala 1-4 Iunie 2012 - Organizare

Mesaj de Catalin Gigi »

Catalin Gigi scrie:Nu sunt de acord Gigi, nu-l putem toti suna pe Ovidiu pentru fel si fel de lucruri.
Da Nelu aici ai dreptate ...o sa-l suni tu si atat .
Este suficient , nu are sens sa vorbim doi sau mai multi ...tu il cunosti deja ...asa este mai bine .

Iar noi prin tine tinem legatura pt ce este necesar...Nu mai sunt multe lucrurii de discutat cu el , ce a fost important sa vorbit deja.

ps;
Daca chiar consideri ca trebuie acea delegare din partea mea o ai ...Eu zic ca nu este cazul .
Ps2
Mesaj ...modificat de mine ...am constat ca exista o eroare :mrgreen:
Nelu Predonu

Re: A 7 a Intalnire Nationala 1-4 Iunie 2012 - Organizare

Mesaj de Nelu Predonu »

Prima activitate sportiva propusa - TIR CU ARCUL - organizator Ninel Gavanescu.
Citez mai jos din regulamentul de concurs:

SCURT EXTRAS DIN REGULAMENTUL DE CONCURS – „TIR CU ARCUL”

DISPOZITII GENERALE

Candidatii inscrisi la acest concurs vor prezenta obligatoriu fisa medicala vizata la zi si in mod special, parafata de un medic specialist „neuro”.

Candidatii vor fi supusi unei examinari cu etilotestul si binenteles unui test antidoping – lipsa substantelor anabolizante.

Pentru ca deplasarea laboratorului de testare antidoping necesita costuri mari, inabordabile asociatiei, acest test se va face la fata locului de catre instructorul de tragere si va consta in trei probe:

1. Candidatul va sta intr-un picior timp de 3 minute. Daca va rezista acest timp fara nici un alt sprijin suplimentar, acesta va fi declarat admis.

2. In situatia in care acesta nu reuseste sa treaca testul de la punctul 1, el, va trebui sa faca 3 flotari pedeapsa si sa treaca la
testul 3.

3. Cel mai dificil test ! Candidatul va sta intins pe iarba la orizontala si daca va reusi sa stea in acesta dificila pozitie timp de 5 minute fara sa adoarma, el va fi considerat admis.

Vor fi scutiti de aceste examinari, concurentii care poarta numele de „Marcu” ei avand o vocatie nativa, unanim recunoscuta in practicarea acestui sport. „Marcu, care-ti trage-n ... cu arcul”.

INSTRUCTAJ

Instructajul inaintea tragerii va fi facut de reprezentantul F.R.T.A - Ninel Gavanescu si va consta in:

- exercitii simulate de tragere – pozitia mainilor, a capului, a corpului in ansamblu;
- exercitii de relaxare a globilor oculari si de relaxare a intelectului – se va face un scurt joc: X si 0;
- prezentarea arcului cu sageti – totul despre forma arcului, a manerului, despre linia de ochire, tipuri de sageti, etc.
- instructorul va tine o scurta prelegere, legata de „tipuri de coarde”;
- pozitia tragatorului pe aliniamentul de tragere;
- citirea prezentului regulament concurentilor.

Instructajul va fi considerat incheiat, numai dupa recitarea a patru strofe din scrierile poetului rulotist.

ALTE RECOMANDARI:

- incordarea arcului peste o anumita limita nu este recomandabil a fi facuta daca la ultima masa concurentul a mancat fasole. Arcul va risca sa paraie.

MASURI DE PREVENIRE A ACCIDENTELOR

IN ATENTIA CONCURENTILOR

Se respecta in totalitate indicatiile instructorului de tragere:

- nu se depaseste linia de tragere;
- se trage numai la semnal;
- arcul se tine indreptat numai spre tinta;
- echipamentul nu se tranteste si nu se bruscheaza;
- recuperarea sagetilor se face numai la semnal.

IN ATENTIA OBSERVATORILOR :

- acestia vor sta in spatele liniei de tragere;
- preventiv, barbatii vor purta maieuri si chiloti din tabla, precum si casti de protectie marca „Durex”;
- tot preventiv, doamnele vor purta acelasi echipament, fara casca de protectie, dar la care se vor mai adauga „caciulite de gemeni” (sutien) din acelasi material (tabla).

DISPOZITII FINALE

La incheierea concursului, concurentii se vor alinia si vor mai recita doua strofe din scrierile poetului rulotist in semn de multumire adusa instructorului de tragere pentru organizarea acestui concurs.

PREZENTUL REGULAMENT CITIT SI INSUSIT TINE LOC SI DE PROTECTIA MUNCII !

😉
Avatar utilizator
Parfeni Ioan
Membru forum
Mesaje: 170
Membru din: 21 Noi 2011, 09:49
13
Oras: Vaslui
Data nasterii: 21 Feb 1950
Localitate: Vaslui

Re: A 7 a Intalnire Nationala 1-4 Iunie 2012 - Organizare

Mesaj de Parfeni Ioan »

Nelu!
1. Chiar ma asezasem serios pe citit, asteptandu-ma sa fie chiar ceva serios. :shock: Scuze! De fapt, in unele locuri este asa...
2. Esti haios tare. Numai de asta ar trebui sa te iubeasca toata lumea, fara deosebire de sex, etnie si apartenenta politica.
3. De multe ori nici eu nu am somn, dar tu intreci orice masura... Rastorni toate clasamentele.
4. Ma gandesc la cum ar arata un astfel de Regulament "serios" la jocurile de societate..!? Cred ca ar fi "beton"... Anton...

5. Trecand peste orice gluma, cred ca la unele activitati, chiar trebuie sa avem cel putin cate o schita de regulament.
6. Propun sa se aiba in vedere si invitarea unor reprezentanti din randul colaboratorilor sau a celor cu care s-au incheiat parteneriate.
7. Propun ca, dupa ce incepe sa se contureze activitatile pentru cele patru zile, sa tehnoredactez un Program-Afis format A3 cel putin, dar si o Invitatie-Program (A4 indoit), pentru a fi trimise de catre CD din timp acolo unde trebuie(minister, presa, autoritatilor locale, Politie samd), dar si pentru toti cei care vor onora cu prezenta aceasta intalnire pentru a le pastra ca amintire. Pentru ceilalti, va fi postat pe forum im format PDF, pentru a putea fi printat.
8. Cred ca pentru ca aceasta intalnire sa fie comuna cu ACCCR(propunere Nelu Predonu), ar fi timpul de a se inainta o invitatie oficiala in acest sens. Deja pe forumul lor exista o propunere facuta de catre parpaneata, de a se face intalnirea lor in aceeasi locatie-Laguna albastra si in aceeasi perioada-1-4.06.2012.
Re: Intalnirea Nationala ACCCR, 1-4 iunie 2012.Propuneri locatii
by parpaneata » Sun Mar 04, 2012 12:17 am
Intalnirea nationala ACCCR cred ca trebuie tinuta...tot la Laguna Albastra!
Nu este o intalnire...de rand si vremea sau mai stiu eu ce probleme pot aparea off-camping nu trebuie sa creeze probleme in organizare si desfasurare.
Este o parere personala! In principiu Comitetul Director organizeaza si administreaza tot ce trebuie pe perioada cat este in functiune. Dupa...se trage linie. Ce e bun se uita...si ce a fost rau se arunca in fata!
Ambasador-Mercedes Vito 0758869024
Catalin Gigi
Membru forum
Mesaje: 1218
Membru din: 09 Apr 2010, 21:02
14
Oras: Mizil
Data nasterii: 10 Mar 1971
Localitate: PRAHOVA

Re: A 7 a Intalnire Nationala 1-4 Iunie 2012 - Organizare

Mesaj de Catalin Gigi »

Parfeni Ioan scrie: 8. Cred ca pentru ca aceasta intalnire sa fie comuna cu ACCCR(propunere Nelu Predonu), ar fi timpul de a se inainta o invitatie oficiala in acest sens.
Jhon aceasta propunere imi apartine :mrgreen: ...

Atunci cand numarul voturilor era evident in favoarea locatiei Laguna Albastra am trimis invitatii colegilor de la ACCCR pe mail dar si telefonic domnului Presedinte al ACCCR Petrisor Iancu ...
Tot atunci au fost invitati si colegii din transilvania de pe CaravanClub , forumul lui Peti ;

http://caravanclub.ro/forum/viewtopic.php?f=43&t=999

P.S. asteptam raspuns !
Nelu Predonu

Re: A 7 a Intalnire Nationala 1-4 Iunie 2012 - Organizare

Mesaj de Nelu Predonu »

Da John, sunt in lucru si celelalte regulamente. Nici nu vreau sa-ti spun ce se prefigureaza in continutul acestora la jocurile de fotbal, table si pescuit.
Incerc si eu sa ma fac util, sa uit de anumite momente de incrancenare si sa fac tot posibilul pentru a ramane cu amintiri cat mai frumoase dupa aceasta intalnire.
Nelu Predonu

Re: A 7 a Intalnire Nationala 1-4 Iunie 2012 - Organizare

Mesaj de Nelu Predonu »

A doua activitate sportiva propusa in lista de activitati este "Meciul de fotbal"

Am intocmit si aici un scurt Regulament. Avand in vedere ca m-am oferit sa arbitrez acest meci, rog participantii, indiferent de calitatea lor (jucatori, antrenori sau suporteri) sa citeasca acest regulament, sa nu avem discutii la momentul desfasurarii meciului.

EXTRAS DIN REGULAMENTUL DE FOTBAL

1. DISPOZITII GENERALE

Prezentul regulament vine in sprijinul meciului ce va avea loc la data de ................ora ....... intre echipele participante la intalnirea nationala a rulotistilor si in ajutorul desfasurarii acestuia in conditii ce respecta ultimele indicatii ale FIFA, UEFA si FRF.

Echipele combatante vor fi formate din 7 jucatori, unul in poarta si 6 jucatori de camp.
Partida de fotbal va fi comentata la ...(nu e nevoie de microfon) de colegul nostru rulotist, vedeta noastra Tv, - Relu Buliga, pe care il asteptam insotit de frumoasa lui fetita.

Echipele vor avea pe banca de rezerve: un antrenor principal, 12 jucatori de rezerva, 3 maseori si un doctor din serviciul de interventie rapida „GRABESTE-TE INCET !”

La prezentul meci de fotbal se accepta 12 schimbari.

2. CANTONAMENTUL

Inca de la sosirea jucatorilor convocati la aceasta partida in complexul Laguna Albastra, acestia vor intra in cantonament. Baza de cantonament va fi in salonul separeu din incinta complexului anterior amintit.

Pe perioada de cantonament sunt interzise:

a) iesirea din baza de cantonament;
b) odihna prelungita, orele de somn vor fi cele de dupa ora 3:00 si numarul acestora nu va fi mai mare de 4.
c) atipitul singur pe scaun sau sub masa. Acest comportament denota lipsa de colegialitate;
d) lipsa zgomotului, nu se accepta zgomotul sub 80 db;
e) tinerea paharului gol. Apa se interzice cu desavarsire ! Ea este nociva sportivilor, fiind provocatoare de boli nedorite precum: „apa la plamani” si „apa la genunchi”
f) sexul protejat.

Pe perioada de cantonament sunt permise:

a) accesul domnisoarelor din localitate ce nu participa la intalnirea rulotistilor, dar numai in numar de maxim 3, la intervale orare precis stabilite;
b) vizitele facute de membrii echipajului din care face parte jucatorul respectiv. Durata acestor vizite pot avea urmatoarea frecventa – max. 3 min. / 12 ore si vor fi anuntate din timp pentru a nu se suprapune cu cele mentionate la litera „a”;
c) exercitiile de antrenament gen „cine goleste primul paharul” sau „ce ma mai iubesti tu mana draga”;
d) mancarea in exces, dar in limita fondurilor alocate echipei de fotbal de catre Asociatie.

Prezentele reguli de cantonament, fac parte integranta din Regulamentele FRF – Liga 1.

3. OBLIGATIILE JUCATORILOR

a) Jucatorii nu au voie sa patrunda pe teren cu: lame, ace, brice si carice;
b) Este interzisa patrunderea jucatorilor pe teren cu spray-uri paralizante sau cu echipamentul infestat de mirosuri de acelasi gen (paralizant);
c) Sa respecte deciziile arbitrului si sa nu le comenteze, mai ales pe forum;
d) Sa aiba o atitudine civilizata fata de suporterii echipei adverse, fara adresare de cuvinte injurioase – mentiune stipulata si in Regulamentul de functionare a forumului ClubRv. Se accepta doar anumite gesturi facute cu mana sau ...cu un anumit deget. Nu se accepta deplasarea sortului in jos in pozitie usor flexata cu spatele la suporterii amintiti (vezi pozitia - Ioan Andone);

4. OBLIGATIILE ARBITRULUI

a) Sa aiba 2 fluiere pe tonalitati diferite, unul cu care fluiera deciziile favorabile unei echipe (asociatii) iar cu al doilea deciziile favorabile celeilalte. El va putea fi acompaniat si de fluieraturile suporterilor.
b) Sa aiba asupra sa un cronometru, 1 cartonas galben si 14 cartonase rosii. La aratarea cartonasului rosu, arbitrul va inmana jucatorului eliminat cartonasul respectiv spre a fi pastrat ca suvenir de la aceasta partida;
c) Sa aiba asupra lui pastile de Furazolidon pe care le va acorda jucatorilor care sunt napaditi de diaree, verbala sau fizica.
d) Sa ia decizii in conformitate cu prezentul regulament.

5. OBLIGATIILE SUPORTERILOR

a) Sa nu isi exprime dragostea la adresa Uniunii Europene ...UE ...UE, mai ales daca aceste urari „de bine” se fac la adresa arbitrului;
b) Sa respecte jucatorii celor doua echipe, sa-i incurajeze;
c) Sa nu intre in teren fara un motiv foarte bine intemeiat;
d) Sa nu arunce cu sticle sau alte obiecte contondente;
e) Sa nu introduca in incinta bazei sportive, brichete, ceasuri, brelocuri, cruciulite, lanturi sau alte obiecte de podoaba. Acestea se vor confisca la intrare, vor fi valorificate si vor servi la marirea bugetului celor doua echipe.
f) Suporterilor li se interzice pronuntarea anumitor cuvinte pe intreaga durata de desfasurare a partidei. Aceste cuvinte sunt: oaie, cioara, militian, ele facand trimitere la anumite echipe de prestigiu ale Ligii 1. Nu se admit astfel de apropouri !

6. JOCUL

Situatii posibile pe parcursul jocului:

a) Pasa cu calcaiul – arbitrul va sanctiona acest gest cu cartonas galben, interpretandu-l ca un gest de ridiculizare a adversarului;

b) Spargerea mingiei – arbitrul va sanctiona ultimul jucator care a atins mingea, cu cartonas galben;

c) 11 Metri – asa cum rezulta si din denumire, lovitura respectiva se va executa de la 7 m. Odata cu obtinerea acestei lovituri de pedeapsa, CD-ul se va intruni de urgenta si va stabili cine sa execute aceasta lovitura. In acest timp colegii celui care a faultat ii vor adresa acestuia numai cuvinte de apreciere si multumire, daca cel faultat nu va mai putea relua jocul.

d) Lovirea adversarului fara minge – acest gest nu va fi sanctionat. Gestul se considera ca a fost facut din amicitie. Arbitrul, cunoscator al prieteniilor de pe forumuri va putea lua o decizie in acest sens. Daca gestul a fost involuntar, atunci sigur, el va fi sanctionat cu cartonas rosu;


e) Lovirea adversarului cu mingea la intersectia membrelor inferioare - acest gest dureros pentru adversar va fi sanctionat cu cartonas rosu si va atrage dupa sine si pedepsirea autorului, a amatorului de omleta, de a lua locul victimei in noaptea respectiva. Daca arbitrul constata ca gestul a fost facut cu intentie, atunci el ...lasa jocul sa continue;

f) Intrarea cu talpa pe glezna adversarului – va fi considerat un gest de tandrete. Sigur, fotbalul nu este un joc de domnisoare, insa totusi arbitrul va sanctiona acest atac cu cartonas rosu;


g) Lovitura de kung fu – Acest mod de atac va fi considerat ca o continuare a unei controverse avuta pe forum la rubrica Off-topic de cei doi adversari. Dupa stabilirea daunelor, arbitrul va decide reluarea jocul prin minge de arbitru;

h) Hentul - daca se constata ca acesta a rezultat in urma unei „pozitii nefiresti a corpului” – citat din Ion Craciunescu – arbitrul lasa jocul sa continue ;


i) Pozitia de ofsaid – Aceste pozitii posibile vor fi sanctionate sau nu de catre arbitru, in functie de reactiile din tribune;

j) Scuipatul in timpul jocului – Arbitrul va analiza cu mare atentie traiectoria acestuia in aer. Daca acesta in caderea sa libera catre suprafata de joc va intani un obstacol, fie el si un adversar, arbitrul va lasa jocul sa continue, daca insa, acesta (scuipatul), nu-si va atinge tinta si va cadea pe suprafata de joc, atunci emitentul va fi avertizat cu cartonas galben pentru poluarea mediului;

k) Lovitura de cap - daca va fi ...in gura, arbitrul va intelege ca este o actiune similara celei de la litera „g” si va proceda ca si acolo cu reluarea jocului prin minge de arbitru;

l) Tragerea de timp – se sanctioneaza de arbitru prin intreruperea jocului pentru 5 minute. Se pot consuma cateva momente de relaxare, taclale, dupa care se reia jocul;

7. DURATA JOCULUI

Durata jocului este de 60 de minute, impartit in doua reprize de 30 de minute.

PRELUNGIRILE:

Arbitrul va cronometra toate intreruperile jocului, va tine cont de numarul de schimbari facute si la final va prelungi sau nu partida cu numarul respectiv de minute, functie de scorul afisat pe tabela.
Daca la finalul minutelor de prelungire, scorul nu este cel dorit de arbitru, partida va fi prelungita pana la momentul la care echipa care trebuie sa castige va inscrie gol.
Daca nici acest lucru nu se intampla, partida va fi prelungita pana la lasarea intunericului.

Mentiunile de mai sus, sunt in total acord cu practica arbitrilor din Liga 1 de fotbal.

8. DISPOZITII FINALE

In situatia in care apar sincope in interpretarea acestui regulament, arbitrul va intrerupe jocul si va consulta precizari din acesta. Regulamentul va fi afisat in spatele celor doua porti.
Dupa incheierea partidei, jucatorii celor doua formatii isi vor strange mana, vor uita de toate si vor merge la o bere impreuna
.
Prezentul extras este in acord cu ultimele hotarari ale regulamentelor FIFA si UEFA, dar mai ales, cu Regulamentele FRF
Scrie răspuns