Pagina 2 din 2

Re: Dethleffs Camper 560Sk RG7

Scris: 08 Apr 2011, 08:35
de Vali Mocanu
Frumoasa... S-o stapinati sanatosi si s-o plimbati cat mai mult!!! 😉

Re: Dethleffs Camper 560Sk RG7

Scris: 08 Apr 2011, 10:26
de Paul Petrescu
Frumoasa rulota Bogdane, Sa va bucurati de ea cat mai mult. Acum stau si ma intreb... daca mai apare un junior ce o sa iei :D

Re: Dethleffs Camper 560Sk RG7

Scris: 08 Apr 2011, 19:08
de Roman Vasile
Excursii minunate si drumuri fara evenimente! Despre alimentatorul din poza v-am trimis un PM ca sa nu poluez aici topicul.

Re: Dethleffs Camper 560Sk RG7

Scris: 09 Apr 2011, 07:48
de Relu Deliu
Frumoasa, s-o plimbati sanatosi.
La transformatorul pe care il ai, minusul este comun si legi plusul de la baterie la + batt.
Astfel, cand rulota este legata la 220V si intrerupi curentul, transformatorul are(sau ar trebui sa aiba) un circit electronic cu releu care face trecerea automata pe baterie.
Cand revine 220V, traful decupleaza bateria.
Pentru verificare, cand este cuplat 220V n-ar trebui sa fie 12V intre bornele - si + batt.
Totodata este posibil sa si incarce bateria, daca ai tensiune intre - si + Ausg. 5A cand este cuplata la 220V.
In cazul asta se leaga 2 fire de la + bateriei, unul la + Batt. si unul la +5A.
Eu am transformatorul tot cu 2 plusuri si un minus si am legat la fel bateria, dar pentru incarcarea ei folosesc redresor separat.
Neaparat masoara inainte de a lega bateria.
Bafta si da-ne vesti.

Re: Dethleffs Camper 560Sk RG7

Scris: 09 Apr 2011, 22:49
de Bogdan Rusu
Pana la urma am scos transformatorul si am montat un redresor (cu ajutorul unui prieten). Voi incerca sa aflu daca putea tine si loc de redresor acel transformator. Am verificat si nu exista 12V intre +batt si - cand trensformatorul este alimentat la 220V.
In cazul conectarii bateriei la cele doua plusuri nu crezi ca aceasta era incarcata tot timpul (deoarece pe plusul de 5A cu siguranta nu exista un montaj pentru monitorizarea incarcarii) ceea ce ar duce la sulfatare?

Re: Dethleffs Camper 560Sk RG7

Scris: 10 Apr 2011, 07:10
de Relu Deliu
Deschide cutia si verifica daca exista acel montaj care ar trebui sa contina si unul sau doua relee.
Acestea fac posibila trecerea de la 220V la 12V si invers, precum si controlul incarcarii.
Oricum la un curent de 5A, o baterie de peste 80A descarcata jumatate, se incarca in doua zile.
Cred ca ar trebui sa-l pastrezi pentru ca lucreaza ca un generator cu automatizare, ai protectii pe el si comuta singur de pe o tensiune pe alta. Ai pe el doua sigurante, cea cu butonul rosu care este automata si lucreaza pe circuitul de 12V baterie si cea fuzibila de 5A care protejeaza circuitul de 220V sau cel de incarcare.
Daca pastrezi redresorul, monteaza intre baterie si circuitul rulotei un intrerupator cu siguranta automata(0,4-0,6A), pentru a decupla de la baterie rulota in momentul in care o legi de masina, astfel prevenim supraalimentarea unui circuit(de la masina sau de la rulota)si producerea unui scurtcircuit.

Re: Dethleffs Camper 560Sk RG7

Scris: 10 Apr 2011, 12:33
de Relu Deliu
Daca crezi ca nu-ti mai foloseste vechiul transformator, sunt interesat sa-l cumpar.

Re: Dethleffs Camper 560Sk RG7

Scris: 10 Apr 2011, 15:18
de Bogdan Rusu
Deocamdata nu il vand. Inca nu am apucat sa il testez ca lumea. Cu siguranta voi pune un intrerupator cu siguranta automata.

Re: Dethleffs Camper 560Sk RG7

Scris: 10 Apr 2011, 15:25
de Mihai Gheorghe
Bogdan, ma bucur ca sunteti pe un drum ascendent, frumoasa rulota, sper sa ne vedem la sfarsitul lunii :!: :D

Re: Dethleffs Camper 560Sk RG7

Scris: 12 Apr 2011, 22:28
de Bogdan Rusu
Dupa cum am spus revin cu poze dupa aranjare
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Urmeaza prima iesire. Sa speram ca va fi la mare de 1 Mai.
Va multumesc tuturor si sper sa ne vedem cat mai curand.

Re: Dethleffs Camper 560Sk RG7

Scris: 13 Apr 2011, 08:22
de Isdraila Ioan
Foarte frumoasa ,iti doresc din tot sufletul sa iti aduca numai bucurii . :)