Pagina 2 din 8

Re: Tot eu, dar cu alta rulota

Scris: 16 Mar 2010, 23:45
de Serpescu Gheorghe
Frumoasa, sa o plimbati sanatosi si sa o vedem in "viu". Felicitari !

Re: Tot eu, dar cu alta rulota

Scris: 17 Mar 2010, 13:49
de Tavi Dragotoiu
Povestea continua...
Chiar daca la noi legile sunt tampite si mai cum vreti voi, nici cu italienii nu mi-e rusine... rulota are un numar de identificare de remorca, in plus, numarul care trebuie sa apara in spate este o copie in galben a numarului masinii tractoare, numit numar repetitiv, si care se obtine de la RAR-ul lor in schimbul a 100 euro si in baza taloanelor masinii si remorcii, si a actului de identitate al proprietarului masinii, in cazul firmelor (ca la mine) se adauga si o fisa fiscala. OK... Si primesti o autorizatie de numar repetitiv plus o placuta galbena GOALA, fara nimic scris pe ea... si apoi mergi la librarie si cumperi litere special facute pentru placute de inmatriculare si le lipesti pe tinicheaua galbena pe care ai dat 100 euro!!! Buuunnn... un lucru ciudat si dupa parerea mea anormal, este acela ca de cativa ani nu se mai face ITP la rulote. Deci... se circula fara revizie...
Cu prostii de-astea ma ocup eu zilele astea ca sa fie totul in ordine saptamana viitoare cand pornesc spre casa...
...va continua...

Re: Tot eu, dar cu alta rulota

Scris: 17 Mar 2010, 18:39
de Marian m Serban
buna seara
si eu am o rulota Caravelair 345 Pamba din 1997 ,mp 640kg.si mma900kg,sunt la prima rulota ,dumneavoastra un veteran al acetui hoby,asa ca parerile mele
sunt deformate de naivitatea incepatorului.are aceiasi culoare si aceleasi desene ca a dumneavoastra.si la fata si din spate seamana insa e mult mai mica.
sunt multumit ca are strictul necesar,wc cu golire exterioara,cadita dus.nu am apa calda.se putea sa aleg si mai bine ,dar am cumparat o inainte sa descopar
site ul si clubul rv,si pentru un necunoscator consider ca am facut o alegere de nota 7-8.concluzie pt cele cu o singura axa:au strictul necesar si au un raport
calitate/greutate = mare.
Onoare si Respect
Marian Serban

Re: Tot eu, dar cu alta rulota

Scris: 17 Mar 2010, 18:44
de Liviu Adrian
Felicitari, Tavi.
S-o stapaniti si s-o plimbati sanatosi.
Cand pleci din Italia, sa le ceri si-o lumanare la frumusetea asta, iar daca mai ai vreun prieten care te mai bate la cap cu o problema similara si cu socrii generosi, trimite-l la mine, te rog 😉

Re: Tot eu, dar cu alta rulota

Scris: 18 Mar 2010, 09:07
de Tavi Dragotoiu
Adevarul e ca eu chiar eram hotarat sa stau o vreme fara rulota pana sa-mi iau alta noua, dar asa o ocazie nu se putea rata, trebuia sa fiu tampit sa nu o iau, chiar daca nu are boiler si baterie si mai stiu eu ce alte chestii, dar e impecabila si nefolosita, a fost conservata foarte bine, mai ales ca majoritatea timpului a stat parcata la interior... ieri i-am cumparat stopurile laterale de pozitie ca au fost "atinse" in parcare (3euro/buc), si i-am pus capacele la roti, problema e ca inca alerg dupa ce-mi lipseste si nu am timp de ea, dar cum mai fac cate ceva mai pun si poze.

Singura problema ACUM e ca nu gasesc roata de rezerva!
E o janta DUNLOP ROUES 4.508x13CH (asta scrie pe ea) si mai scrie intre prezoane 1.91. Deci:
- Janta e pe 13,
- 4 prezoane,
- diametrul gaurii centrale 85mm,
- distanta intre 2 prezoane vecine 92mm,
- distanta intre 2 prezoane diametral opuse 130mm

Unde gasesc fratilor asa ceva? La dezmembrari am vazut alte roti de rulote, dar gaura centrala e mult mai mica. Astept inca un raspuns de la reprezentantul ALKO de la un magazin de accesorii. In alta parte nu stiu unde sa caut...

Re: Tot eu, dar cu alta rulota

Scris: 18 Mar 2010, 21:27
de Ovidiu Ciobanu
Daca gasesti ieftin la dezmembrari janta pe 13 / latimea necesara si sa se potriveasca la prezoane mai bine ia-o - ca gaura centrala se poate mari pe un strung sau freza mare la un atelier.
Sanatate!

Re: Tot eu, dar cu alta rulota

Scris: 19 Mar 2010, 09:28
de Tavi Dragotoiu
Din pacate jantele de masini pe 13 au gaurile de suruburi mult mai apropiate, ca m-am gandit si eu la asta, dar e greu sa gasesti sa se potriveasca.
In alta ordine de idei, ultimele doua zile au fost foarte productive, ziua de ieri am dedicat-o in intregime rulotei: am schimbat cupla, telescoapele, am pus la punct toate luminile exterioare, am demontat antena si remontat-o cu silicon proaspat. Intre timp mi-au modificat si asigurarea masinii in sensul ca au adaugat remorca (surprinzator fara diferenta de pret) si a sosit si faimosul numar galben de 100 euro :D . Acum ramane sa merg la librarie sa-mi cumpar literele sa le lipesc.
Am observat o diferenta fata de fosta mea rulota: daca la Fendt la interior aveam iluminare separat 12V-220V, practic doua instalatii electrice diferite si intrerupatoare duble, la asta este totul trecut prin transformator si iluminarea se face doar cu becuri de 12V. Urmeaza sa vad unde se alimenteaza la priza de la masina ca ieri nu mergea nimic la interior, dar am uitat sa verific cu becul de ceata spate aprins, am verificat doar cu pozitiile aprinse...
In continuare cateva poze din timpul lucrarilor, inclusiv una care lipsea din prezentarea initiala, adica cea cu zona centrala transformata in masa+canapele.
...va urma...

Re: Tot eu, dar cu alta rulota

Scris: 19 Mar 2010, 09:29
de Tavi Dragotoiu
inca...

Re: Tot eu, dar cu alta rulota

Scris: 19 Mar 2010, 11:53
de Cristian Steriopol
Dupa cum banuiam , ai aceeasi dimensiune la jante cu mine ! Problema cu roata de rezerva am rezolvat-o cumparand o janta noua de la cei cu accesorii de rulote din Campulung ( rulota mea tot de la ei am cumparat-o si cand am constatat ca mi-a adus-o din Olanda fara roata de rezerva si-au asumat raspunderea si tot ei au rezolvat la un drum ulterior in Olanda)
Bafta !

Re: Tot eu, dar cu alta rulota

Scris: 21 Mar 2010, 11:25
de Tavi Dragotoiu
Ieri am legat din nou rulota la masina (doar mufa de curent) si se pare ca alimentare isi ia de pe lumina de ceata spate. Deci iluminatul la interior functioneaza. Functioneaza si pompa de apa pentru baie (la chiuveta de la bucatarie nu are nici pompa, nici furtun de alimentare cu apa... inca!... in plus, acasa va primi un rezervor mare cu alimentare exterioara si boiler sau incalzitor de apa tip termoplonjon), dar in schimb nu au pornit nici truma vent-ul (care probabil e la 220V), nici frigiderul, care provoaca un carait in tabloul de curent cand il pornesc, probabil ceva releu. La 220V nu am conectat-o inca. Restul de incercari, probe si up-grade-uri acasa.
...va urma...

Re: Tot eu, dar cu alta rulota

Scris: 22 Mar 2010, 09:55
de Tavi Dragotoiu
Ieri dupa-amiaza (in sfarsit un pic de relaxare) am fost la o bere si niste alune in rulota :D , ocazie cu care am mai facut niste poze... 😉
...va urma...

Re: Tot eu, dar cu alta rulota

Scris: 28 Mar 2010, 16:32
de Tavi Dragotoiu
Am ajuuuuuns!!!!
Am plecat ieri dimineata la 9.30, amiesit din Italia pe la Trieste, am traversat Slovenia, apoi am mers pe M7-Buda-M5-Szeges-Cenad-Tm. Am ajuns la 7 dimineata.
Total 1600km
Consum mediu 10.0%
Viteza medie 80km/h (am mers constant cu 90-100km/h)
...absolut nici o problema, totul a mers impecabil, si nu pot spune decat SUPER-SUPER-SUPER MEGANE!!!...
...revin cu poze de pe drum, dar dupa ce reusesc sa ma odihnesc...