Pagina 2 din 3

Scris: 03 Iun 2008, 09:30
de Dan Cilan
Salut,
Ai dreptate , si eu am experimentat tot felul de variante , oricum motorul trebuie sa se rabateze ( are vreo 3-4 pozitii ) cu elicea mai sub barca , iar o alta solutie este sa stai in mijlocul barcii si nu in spate ( vei vedea ca barca merge perfect , dar trebuie sa prelungesti manerul motorului ca sa poti lua virajele ( asa fac cei din Delta )

Scris: 03 Iun 2008, 12:22
de parpaneata
Pentru ca tot discutarati voi acia de barci....ia sa va pun eu o intrebare de baraj!!! :D Care este iubirea cea mare? Rulota sau barca? :D

Scris: 03 Iun 2008, 13:56
de Dragos Iarovoiu
Sincer, la mine, ambele in egala masura. Necazul este ca nu le pot tracta pe amandoua deodata si am renuntat la barca. Am rezolvat problema pastrand doar motorul, iar barca o inchiriez la fata locului de unde pot. Daca aveti ocazia, incercati o data si ne veti da dreptate.

Scris: 03 Iun 2008, 14:38
de Dan Dumitru
Sergiu,....tu ma pui intr-o mare incurcatura (Atentie: dilema, ....nu trilema)!
Sincer?.....sa ne mai gandimmmm, ......! :?
Mai bine ... "sa ne gandim si in continuare"!......
....
.... Si la mine, aproape tot amandoua!...

Scris: 03 Iun 2008, 14:38
de Dan Cilan
Parpa , eu sunt proaspat rulotist , inca nu am iesit cu ea , la Gura Raului va fii prima oara.Voi vedea dupa aceea care va fii marea iubire ! :D

Scris: 03 Iun 2008, 14:59
de Dan Dumitru
Dan, am icercat (bine-nteles singur in barca), cu acceleratia aproape de maxim, sa plec de langa motor (Atentie, sa nu incercati si voi, ca este foarte periculos, iar in plus, neavand firul de STOP legat de voi, in eventualitatea unei dezechilibrari, barca se va tot duce..., iar voi ...nu) si m-am pus nu la jumatatea barcii ci pe "bot": pozitia si comportamentul barcii (glisaj, viteza, ...etc) - perfecte.
Legat de pozitionarea motorului, abia acum cateva zile am reverificat si am constatat ca de fapt nu a fost la ultima gaura, ci cu una inapoi. In aceste conditii, mai pot rabata "putinel" motorul cu elicea sub barca (o gaura). Cand l-am pus pe barca, l-am pozitionat la ultima gaura, dar pe mal, sau la lansarea la apa, ... posibil sa ma fi jucat pe la el, fara sa mai tin minte. Am fost convins ca este la ultima gaura si nu am mai verificat.

Scris: 03 Iun 2008, 15:15
de Dan Cilan
Intr-adevar e periculos sa pleci de langa motor in timpul mersului.Eu chiar am cazut din barca dar din alta cauza : am prins ceva benzina mai proasta si din cauza asta motorul pornea mai greu. Si tot trag eu de sfoara si dai si dai pana cand brusc porneste motorul (care era cuplat pe mers inainte desi de obicei il pun pe neutru cand barca e la mal), acesta fiind intors la 90 grade fata de axa longitudinala a barcii.Nu e greu de ghicit ce a urmat , barca a fugit de sub mine si m-am trezit in lac spre hazul tuturor celor care ne priveau de pe mal ! :D Noroc ca stiu sa inot !
Dar cum spuneam daca ai un prelungitor la acceleratia barcii, poti sta la jumatea ei fara riscuri.Si apropo cam orice mototr are posibilitatea reglarii ( acolo unde se greseaza cu vaselina ) usurintei de manevrare la viraje , adica se poate strange piulita aceea mare ca sa stea pe o pozitie fixa motorul ( sa nu vireze singur !)

Scris: 03 Iun 2008, 15:37
de Dan Dumitru
Motoarele noi, pentru o mai mare siguranta, nu pot fi pornite decat cu levierul de cuplare in pozitia "liber". Nu poti porni motorul, daca este cuplat (indiferent in ce parte este cuplat - fata - spate).
Referitor la blocarea virarii, exista o parghie care i-ti da posibilitatea sa virezi foarte usor, sau sa virezi din ce in ce mai greu, mergand pana la blocarea virarii. Acelasi lucru este la accelaratie: ca si la virare, langa manerul de acceleratie, este o bucsa care prin rotire, mareste frictiunea la accelerare, mergand pana la blocarea manerului in pozitia respectiva.

Scris: 03 Iun 2008, 19:19
de Dan Cilan
Exact despre asta vorbeam Dane ! Dupa ce blochezi directia , poti sa te misti in barca linistit.

Scris: 01 Iul 2008, 16:42
de cosmin_radulescu0175
Dragos Iarovoiu scrie:Sincer, la mine, ambele in egala masura. Necazul este ca nu le pot tracta pe amandoua deodata si am renuntat la barca. Am rezolvat problema pastrand doar motorul, iar barca o inchiriez la fata locului de unde pot. Daca aveti ocazia, incercati o data si ne veti da dreptate.
Puteti rezolva simplu. Eu am un motor de 9,9 CP si o barcuta de 3.3 metrii gonflabila (nu ii dau numele pt. a nu face reclama). Atat barcuta cat si motorul incap fara probleme in porbagajul de la masina. Incap lejer 4 persoane in barca (poate cara pana la 500 kg). Asa iti poti lua barca fara sa fii nevoit sa o tragi dupa tine, ramanand loc de rulota.

Scris: 01 Iul 2008, 16:58
de Dragos Iarovoiu
La barca am renuntat de nevoie. Desi barca (gonflabila) cantarea cam 70-80 Kg, totusi mi-a luat-o vantul de pe portbagajul masinii dupa care mi-a calcat-o un camion :D . Oricum nu era ceea ce imi trebuia mie, avand in vedere ca la Sf Gheorghe mergem cu cca 1000 Kg de bagaje dupa noi. Aproape ca nu mai aveam loc nici eu in barca !

Scris: 01 Iul 2008, 17:00
de cosmin_radulescu0175
Dragos Iarovoiu scrie:La barca am renuntat de nevoie. Desi barca (gonflabila) cantarea cam 70-80 Kg, totusi mi-a luat-o vantul de pe portbagajul masinii dupa care mi-a calcat-o un camion :D . Oricum nu era ceea ce imi trebuia mie, avand in vedere ca la Sf Gheorghe mergem cu cca 1000 Kg de bagaje dupa noi. Aproape ca nu mai aveam loc nici eu in barca !
De ce nu o carati in portbagaj desumflata? Eu asa o car mereu.