Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
I-mi pare rau dle. Curelea ca nu am fost in Galati,sa ne cunoastem macar fara rulote,dar de joi pana duminica am fost plecat la Lepsa.Am facut pentru a patra oara in acest an drumul intre Lepsa si Brasov(bineinteles prin Gresu-Ojdula-Tg. Secuiesc) si chiar ma gandeam ca platesc rovignieta degeaba. PERSONAL,CRED,CA ACEST CLUB AR TREBUI SA DEVINA ASOCIATIE INREGISTRATA,CU MEMBRII COTIZANTI SI STRUCTURA ORGANIZATORICA,PRIN CARE SA NE PUTEM FACE AUZITI SI SA PUTEM SA REZOLVAM PROBLEMELE CU CARE NE CONFRUNTAM. Referitor la Lepsa,drumul de la Focsani(cca. 60 km.) este forte bun pana in Vidra,relativ bun intre Vidra si Tulnici,si "spart" intre Tulnici si Lepsa(cca. 13 km),adica este mancat asfaltul,dedesubt este beton care incepe sa se macine. Joi plec iar la Lepsa.Va invit cu placere,dar problema este ca de la drumul national(spre manastire) am o portiune de 100 m de drum de pamant,in panta,care cand ploua abia o urc(cu rulota in spate) cu a mea Dacie DoubleCab 1,9D 4x4. :!: Pt. cpt.gabriel: Si eu sunt fan Aro(Aro 10 in special).Dar nu am curaj sa iau un Aro SH,si drept dovada am renuntat la Dacia SuperNova,nu mi-am luat Logan(cum era programat) si am trecut in detrimentul confortului(si in special al AC) la Dacia DoubleCab 1,9D 4x4.Mai departe voi vedea!
Eu am un Cielo ce poate remorca o rulota cu greutatea maxima de 860kg.Bun...dar eu spre ex am vazut o rulota care are greutatea maxima admisa de 870kg.Oare ma poate afecta din punct de vedere legal?
Sarcina maxima autorizata a remorcii/rulotei, NU trbuie sa depaseasca valoarea inscrisa in certificatul de inmatriculare al autovehiculului tragator. Politia face deja controale si da amenzi mari. Pentru Cielo trebuie sa-ti procuri o rulota cu sarcina max. autorizata mai mica de 860kg.Oricum apar probleme la rampa si la franare.
Constantin Curelea
Bucuresti
Renault FLUENCE+Rulota Knaus Sudwind 420
0723 206 708
e-mail : cureleacostel@yahoo.com
Banuiam dar eram curios daca a intampinat cineva o problema de genul +10kg.Un sfat ptr o rulota care sa se incadreze si in capacitatea masini mele de a o tracta in siguranta si in confort ?Multumesc.
salut,la inmatriculare poti moditica,adica nu tu ,rarul sarcina maxima admisa,adica greutate proprie (ex) 1000 kg maxim admis 1300 kg,poti cere ca in loc de 1300 sa treaca 1150 (ex)
daca vei cumpara rulota de la cei care aduc si comercializeaza in tara o vei cumpara cu RAR facut si carte de identitate in care se vor regasi datele de pe actele de import! Oricum nu este recomandat sa mergi dupa tine cu o rulota care sa depaseasca greutatea maxima remorcabila.Am avut o experinta de a tracta o rulota spre maximul remorcabil al masinii(o SuperNova) si vreau sa-ti spun ca nu a fost nici sigur si nici placut.
Pentru a avea o tinuta de drum acceptabila sarcina max.autorizata a rulotei trbuie sa fie cel mult 0,7 din sarcina max. autorizata a autovehiculului tragator.Urmareste site-ul olandez indicat la inceputul topicului si poti sa-ti alegi singur modelul de rulota care se potriveste cu Cielo.Cei 70% sunt obligatoriu de respectat.
Constantin Curelea
Bucuresti
Renault FLUENCE+Rulota Knaus Sudwind 420
0723 206 708
e-mail : cureleacostel@yahoo.com
Salutare! Sunt nou in forum asa ca "Bine v-am gasit" Eu am un Peugeot 307SW diesel cu 136CP si o rulota Knaus cu greutatea maxima de 1000KG si pot spune ca nu se simte nici o diferenta la tras, nici chiar in panta. Probleme sunt la consum, de exemplu la un drum din Hamburg pana in Bucuresti de la un consum fara rulota de 6,3 / 100 Km am ajuns la 9,5 l/100Km in conditiile de mers cu 95/100Km/h. Pot spune ca am avut in cateva depasiri mai mult de 120 Km/h, masina tragea dar la orice manevra cat de mica se creea un balans destul de mare la rulota. Trebuia sa ies in depasire si totodata sa reintru pe banda inapoi foarte lin si implicit pe distanta foarte mare. Temperatura a crescut si ea spre 90 grade iar daca urcam o panta mai lunga pornea ventilatorul.
Bine ai venit Maurice, Sper ca ne vei impartasi cat mai multe impresii acumulate cu rulota si masina ta. Sunt unele automobile dotate cu motoare mai puternice decat par a fi pe afara. Motorul reprezinta inima automobilului iar remorca atasata kilogramele in plus ale obezului. Asa cum se sufera de inima asa sufera si motorul cand tractam o remorca. Apare consumul de carburant suplimentar si mai ales tinuta de drum este schimbata. Cand se merge cu o rulota agatata ,atitudinea fata de traficul rutier este necesar a fi revazuta. Dar asta este alt subiect de discutii.
Constantin Curelea
Bucuresti
Renault FLUENCE+Rulota Knaus Sudwind 420
0723 206 708
e-mail : cureleacostel@yahoo.com