Pagina 2 din 3
Scris: 05 Noi 2007, 13:28
de Vali Mocanu
Te asteptam la Cheile Rasnoavei!!
Prietenii stiu de ce...!!
Scris: 05 Noi 2007, 14:09
de Costin Tabra
@maurice: in catalogul online de la Knott, din ce imi amintesc (nu am mai intrat de ceva timp...) erau trecute codurile in functie de modelul ansamblului de remorcare. De aceea acea doamna ti-a cerut codul...
Incearca sa identifici modelul de cuplaj de remorcare si, in functie de codul acestuia sa identifici apoi din catalog ce iti este necesar. In ce priveste asistenta tehnica, aproape ca nu ai nevoie de ea.
Daca imi dai codul de pe cupla de remorcare, te pot ajuta sa gasesti ceea ce iti este necesar. Nu ezita :D:D
Scris: 05 Noi 2007, 23:04
de bebe944
mai oameni buni , eu sint in Germania si vin in 2-3sapt , mag la 40km spre tara = ziceti culoarea , v-am spus pretul , va dau contul si se livreaza
Scris: 06 Noi 2007, 08:53
de Vali Mocanu
Multumim @bebe944.
Iata o solutie rezonabila de a procura diverse...
Scris: 06 Noi 2007, 17:32
de George Marcu
@bebe 944
Multumesc de oferta dar am comandat deja carligul Winterhoff WS3000 si amortizoarele albastre.
Cred ca o sa schimb amortizorul de la protap dupa pentru ca nu-i stiu dimensiunea si nu am rulota in bucuresti sa verific, am inteles ca sunt mai multe lungimi.
Scris: 09 Noi 2007, 14:18
de bebe944
daca va pot fi de folos astept mp
Scris: 06 Feb 2008, 00:50
de George Marcu
Carligul l-am montat si testat, face toti banii.
Problema este la amortizoare, am gaurile in sasiu dar pe axa (parte mobila care tine roata) nu am nici un locaj, gaura, etc de prindere. Am vazut la rulota lui Vali pe axa in partea inferioara o piesa metalica sudata (din fabrica) in care era prins amortizorul. In week-end merg la munte unde e rulota sa-i desfac o roata si pun poze. Oare daca nu am piesa aceea din fabrica as putea eventual suda una sau axa este din fonta ?
Scris: 06 Feb 2008, 07:37
de Sandu Toma
Axa nu are cum sa fie din fonta pentru ca ar deveni casanta si la socuri s-ar fisura.
In functie de tipul de sasiu ar trebui sa copiezi piesele si dispunerea lor cat mai aproape de original. Nu uita ca din cand in cand mai trebuie sa treci cu ea pe la Inspectia Tehnica si nu trebuie sa le sara in ochi modificarea.
Mult succes si spune-ne si noua cum ai facut si cum merge (poze).
Scris: 11 Feb 2008, 14:59
de George Marcu
Am verificat si nu se poate decat daca montez (sudez) piesa desenata cu rosu (amortizorul cu albastru) asa cum am vazut la Knaus-ul lui Vali.
Scris: 04 Iul 2008, 16:09
de Amarazeanu Marius
saalutare!de unde fac si eu rost de o bucsa ptr piiorul calare ?in afara de exis ca nu au pe stoc
Re: Stabilizator si amortizoare
Scris: 13 Noi 2008, 17:17
de Amarazeanu Marius
dac greutatea maxima admisa este de 920 kg de care amortizoare sa iau?de 900 sau de 1300 kg?
Re: Stabilizator si amortizoare
Scris: 13 Noi 2008, 17:27
de Costin Tabra
Marius,
Desi depasesti cu 20 kg, cred ca poti cumpara linistit amortizoare de 900 kg. Amortizarea va fi mai aproape de conditiile ideale, decat daca ai cumpara amortizoare de 1300 kg.