Discutii despre functionarea, intretinerea si repararea instalatiei de alimentare cu gaz (GPL).
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Daca ai identic acelasi regulator englezesc se rezolva, trebuie sa faci rost de o bucata de bara plina de bronz, inox sau alama
Niky si Lavinia Radu
Megane II 2005 1,9dci , Pajero MK2 1993 2.5 GLS TD + Bessacarr 2004
Nu se poate acoperi cu aur nici un moment de viata.Ce alta mare pierdere atunci, decat timpul pierdut fara rost?
Chanakia Pandita 275 a.c.India
Pentru reductie, inoxul este prea dur, alama este prea moale. Orice fel de reductie se face numai din bronz.
Asta mi-a spus-o un strungar cand mi-a facut prin 1989 o reductie cu filetul pe stanga pentru o butelie poloneza de 3,6 kg.
Acest strungar a lucrat foarte multi ani la Santierul Naval Mangalia, unde se reparau nave militare,
iar orice lucrare pe acestea se faceau cu mare raspundere, respectandu-se strict niste norme, nu aiurea.
Asta este parerea mea argumentata pe care o sustin.
Nu uitati ca este vorba si de gaz...
Salut unele butelii se pot incarca cu o reductie facuta la strung(cele portocalii)cele albastre cu stut turnat nu prea ai cum sa le incarci.Pot aduce adaptor pentru ele cu care se poate incarca dar este foarte scump,in jur de 100 lei.Cel mai simplu schimbi robinetul de sus cu unul care se gaseste la noi.
Rulotele englezesti au nevoie de presiune de 50mb pentru functionarea boilarului Carver Cascade(apa calda).In cazul in care schimbati robinetul trebuie sa gasiti si un regulator de presiune la 50mb.
Salut.
De ce te complici?Schimba butelia,adapteaza sistemul de prindere/fixare si schimba cupla cu regulatorul si furtunul.Nu mai fa piese intermediare,care nu sunt omologate, prezinta risc si te vor costa mai mult.
La rulota mea Elddis asta este solutia.Si functioneaza.In plus,exista o multime de statii LPG care incarca si butelii.
Salut la butelia englezeasca depinde ce model ai, sunt vreo 3 modele de butelii .Exista la el mai multe variante sa rezolvi problema, adica alta butelie cumparata,adaptor pentru butelie care permite legarea si incarcarea la sistemul European, sau ultima variant este inlocuirea robinetului de la butelie.
Salutare prieteni, vad ca de un an nu a mai scris nimeni nimic despre incarcarea buteliilor englezesti? Ati mai rezolvat ceva? Am sa incerc sa incar 2 poze cu butelia mea, poate cineva imi da un sfat ce fel de reductie trebuie sa cumpar ! Banuiesc ca Baionete ! Multumesc anticipat pentru sfaturi :)
Fişiere ataşate
Rulota Bailey Ranger 1999
Volvo V60 2015 , 181 CAI
Exista in Anglia adaptoare, dar mai bine ii schimbi gatul cu unul romanesc.
Niky si Lavinia Radu
Megane II 2005 1,9dci , Pajero MK2 1993 2.5 GLS TD + Bessacarr 2004
Nu se poate acoperi cu aur nici un moment de viata.Ce alta mare pierdere atunci, decat timpul pierdut fara rost?
Chanakia Pandita 275 a.c.India
As vrea daca se poate sa pastrez aceasta butelie cu ceasul si ''gatul'' original. Sunt foarte simplu de folosit...iar daca as schimba gatul....cum se poate face asta?
Daca are cineva de vanzare as fi interesat de o astfel de reductie !
Rulota Bailey Ranger 1999
Volvo V60 2015 , 181 CAI
Nu.Asa ceva iti trebuie http://www.ebay.co.uk/itm/21mm-CLIP-ON- ... SwX~dWiqps
In Bucuresti sunt 2 locuri unde poti schimba gatul, sa pui unul romanesc sa o poti umple la gpl, eu asa am procedat cu toate pe care le-am avut.
Niky si Lavinia Radu
Megane II 2005 1,9dci , Pajero MK2 1993 2.5 GLS TD + Bessacarr 2004
Nu se poate acoperi cu aur nici un moment de viata.Ce alta mare pierdere atunci, decat timpul pierdut fara rost?
Chanakia Pandita 275 a.c.India