@Nicky: Nu mai invata lumea la prostii :- ))))). Daca face cum i-ai spus tu, isi prajeste instalatia masinii, caci consumatorii din rulota sunt mai puternici decat a fost gandita instalatia pentru luminile de ceata. Pe de alta parte, cupla fiind cu 13 pini (chiar daca e modelul vechi) atunci cu siguranta NU se vor aprinde luminile din interiorul rulotei, caci circuitele interne ale rulotei sunt pe alti pini.
@Cosmin: Daca poti, posteaza sau trimite-mi pe adresa de email
costin.tabra@gmail.com ce schema electrica ai de la rulota, sa iti spun cum trebuie conectata bateria. Solutii exista, caci rulota are posibilitati, insa trebuie vazuta schema electrica. Recomandarea mea este sa schimbi priza cu 7 pini de la masina cu o priza cu 13 pini, sa adaugi in masina circuitele suplimentare si sa inlocuiesti stecherul cu 7+6 pini de la rulota cu un stecher standard actual cu 13 pini. Merita sa faci aceasta investitie, caci la final vei castiga urmatoarele:
- acumulatorul din rulota se va incarca in mers de la alternatorul masinii;
- rulota va avea independenta oferita de un acumulator incarcat de fiecare data cand te deplasezi dintr-un loc in altul;
- frigiderul din rulota va functiona la 12V doar cand motorul masinii este pornit (pentru asta lucrurile sunt ceva mai complicate dar nu imposibil de realizat - am facut de multe ori asa ceva, iar colegii de forum pot confirma ca functioneaza) si vei ajunge la locul de campare cu frigiderul gata racit;
- spatiul din frigider poate fi folosit de la plecarea de acasa, evitand astfel necesitatea de a mai lua un frigider sau o lada frigorifica alimentata la 12V.
Bafta!