Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Am eu doua rulote, in ideea postata de tine, una de 3,5m si una de 5,2m (spatiu interior) una de cheste’ si una pt familie. Nu e nici o afacere. Muta tu de cateva ori catabalcul din una in alta si-ti piere tot cheful de spe’ rulote.
Pai Gabi, eu am una si oricum o golesc cand ajung acasa si o echipez functie de specificul iesirii... daca ai doua, in cea de peste ai specific pescuitului si in cea de concedii ai tot specific... pui doar hainele necesare sezonului... mai nou am acum hainele rulotei care stau acolo permanent...
Gabi Dragomir
LMC Liberty 2.8 TDI
tel 0723470679
Canal excursii Youtube- gabi dragomir
Mail- draggabi@yahoo.com
bun regasit!
raspund pe rand: sorin(balerinul!)-in cate locuri din cele 273 ai fost?
gigi catalin:pt a face schimbarea trebuie sa vand rulota si la urma urmei n-am nici o graba
imi doresc : camper 4x4 ,cat mai chitit,economic.
multumesc tuturor pt pareri
Cica Ovidiu
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
Salutare tuturor!
Eu am incercat sa rezolv dilema in felul urmator: am o rulota pentru iesirile mai lungi (mai mari de un weekend) tractata de un logan dci si un vw transporter T3 cu modificari minime pentru iesirile scurte, offcamping, montane.(garda la sol este f. mare la T3).
O varianta zic eu acceptabila care nu a necesitat un buget foarte mare.
Avantaje:
-timpul de plecare in aventuri de scurta durata redus la minim(T3 -ul este in parcare oricand gata de plecare)
-pe drumuri grele T-ul rezista eroic
-rulota o folosesc pe trasee relativ usoare,accesibile,informandu-ma in prealabil despre conditiile rutiere
-costuri de intretinere reduse(Piesele pt.T3 sunt foarte accesibile)
Dezavantaje:
-Confortul are de suferit
-viteza de deplasare este destul de redusa(viteza nu este punctul forte la T3)
Am incercat achizitia unui T3 Syncro dar ...cam scumpa pentru bugetul alocat.
Este suficient sa folositi adresarea directa : @Dragos fara a cita intreg mesajul aflat in imediata apropiere !
te salut Dragos!
interesanta abordarea ta!
nici eu nu am exclus un T 3 sau 4 syncro,dar asta numai dupa vanzarea rulotei
Cica Ovidiu
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
Cam asa arata T-ul. La interior nu este definitivat dar are minimul necesar:pat de 3 persoane,terasa,butelie de voiaj cu loc amenajat(cu posibilitatea de a o scoate afara atunci cand este necesar) si alte mici detalii.Are aspect militar (va avea perdele interioare camouflage) si se poate observa garda la sol.Daca era si Syncro... :lol:
Fişiere ataşate
Fotografie0538.jpg (78.83 KiB) Vizualizat de 3565 ori
Buna gluma, mai ales ca sunt din Elvetia, unde drumurile din Alpi si oraselele cu strazi inguste sunt exact pe masura unei masinute cu latimea 2.55 metri, mai mult decat un TIR...
Adaug si eu opinia pe care mi am facut-o de alungul anilor in multii km pe care i am parcurs mai ales pe drumurile europene pe vremea cand faceam curse Bucuresti -Brussels de mai multe ori pe an uneori si 60-70.000 pe an doar exterior.... camper nu am avut niciodata ,, rulota am de 5 ani , dar am sa ma rezum nu in a evidentia avantaje sau dezavantaje , ci a spune cum cred ca mi-ar fi mie mai bine. De obicei cea mai buna masina e aia de care ai TU nevoie !care ti se potriveste tie , respectiv femiliei sau cerintelor tale.....
Pt. km mai multi cele mai importante elemente sunt mobilitatea , aerodinamicitatea , greutatea , puterea motorului si bine-ntteles consumul .
Daca ar fi sa aleg , as alege ceva care sa nu fie nici CAL nici MAGAR adica un camper care sa fie mai mare decat o duba dar nu f mare deci nu cu alkoven , adica o integrata de dimensiuni medii care sa mi ofere confortul de care am nevoie dar si agilitate viteza , mobilitate , posibilitatea de a manevra usor , da a intra in spatii mai mici sau mai stramte sau de a fi "neobservat" sau de neglijat in cazul in care as ramane undeva in tranzit peste noapte...
daca ar putea avea si cutie automata , motor diesel de 2000 sau 2200 cc , 4x4 , si Aer C. dedicat ar fi exact VISUL DORIT DE MINE !
exemplu : poza de mai jos care pe mobile .de costa 10 000 euro, nu e chiar ce vreau eu decat ca geometrie , aspect , impartire in interior.
Fişiere ataşate
integrata.JPG (40.02 KiB) Vizualizat de 3137 ori
Autorulota Ford Chausson Flash
IF 26 CIP Lupu Ciprian & Irina
Tel. 0722.227.048 e-mail: lupucipriann@yahoo.com