Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Rugam ca fiecare utilizator al acestui forum sa faca o scurta prezentare aici: http://clubrv.ro/forum/viewtopic.php?f=97&t=3454
Prezentarea este o cerinta a Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra , precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Pentru intrebari sau lamuriri despre activitati, probleme tehnice, etc. va stau la dispozitie forumurile cu sectiuni dedicate.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Va uram bun venit in randul rulotistilor !
Va salut si ma bucur ca a venit timpul sa va prezint si eu un vis devenit realitate.
Dupa cum spune titlu este vorba de un Rimor Trimarano 5, an de fobricatie 2011, pe sasiu Fiat, 2300 cmc cu 140 cai, achizitionata de la un dealer de rulote si autorulote din Bucuresti.
Fişiere ataşate
CIMG3862 (Copy).JPG (79.58 KiB) Vizualizat de 3042 ori
CIMG3861 (Copy).JPG (74.88 KiB) Vizualizat de 3042 ori
CIMG3859 (Copy).JPG (85.12 KiB) Vizualizat de 3042 ori
CIMG3857 (Copy).JPG (93.47 KiB) Vizualizat de 3042 ori
CIMG3856 (Copy).JPG (72.66 KiB) Vizualizat de 3042 ori
CIMG3858 (Copy).JPG (67.54 KiB) Vizualizat de 3042 ori
SOE.
0722.389.781
Autorulota Rimor Trimarano 5, an fabricatie 2011
B-918-SOE
Sa o stapiniti sanatosi si la cit mai multe excursii ! La 7,15 m /3,5 t cu 131 cp o sa fiti tare multumiti si orice cursa externa va fi o mare placere. Felicitari !
Acum incepe capitolul dotari necesare extra, in functie de pretentii...Care va fi prima proba ? Are o linie super ! Sa ne mai dati ceva detalii, e interesant.. :)
Multumesc Mihai de urari. Capitolul dotari necesare a inceput cu antena satelit automata, aer conditionat si umbrar. Urmeaza 2 rezervoare de apa 2 x 150 l si panouri solare.
Cat priveste prima proba a fost facuta la mare unde am constatat ca 100 l de apa nu e deajuns pentru noi :D ........ la vechiul campar aveam 200 l si tot nu ajungea la iesirile off deci concluzia ar fi 2 x 150 l + cei 100 l de apa cu care a vent dotat camparul = 400 litri de apa.
Fişiere ataşate
CIMG3867 (Copy) (2).JPG (78.21 KiB) Vizualizat de 3026 ori
CIMG3868 (Copy) (Copy).JPG (84.48 KiB) Vizualizat de 3026 ori
CIMG3891 (Copy) (Copy).JPG (67.2 KiB) Vizualizat de 3026 ori
CIMG3908 (Copy) (2).JPG (69.31 KiB) Vizualizat de 3026 ori
SOE.
0722.389.781
Autorulota Rimor Trimarano 5, an fabricatie 2011
B-918-SOE
Super camperul si viitoarele dotari ! Solarele jos palaria, vor da indepensenta necesara, ca si antena, incit nu va mai fi necesar sa strigi la nevasta !
Chestia cu atita apa insa ma pune un pic pe ginduri, pt ca totusi 300 l in plus ii va simti in panta chiar si cei 131 cp...In fine,..e o optiune personala.
Chiar si la iesirile off, care deasemenea ne plac si noua, problema cu apa se rezolva, furtun lung cu pompa, etc...( cu eceptia "locurilor de pe nisip" )
Perne de aer pe spate sint ? Alea ajuta mult, ne-am convins in timp...Pai cu asemenea atelaj nu va mai trebuie decit timp de exploatare si ceva $ :)
Ce mai, superb! Am ceva timp de cand imi curg si mie ochii dupa un camper. Poate intr-o zi...
Ne puteti da cateva detalii legate de: cost, impozit, taxe, consum?
Furtun long exista si rezervoarele nu e necesar sa ste pline toate 3, cand zonele de campare au sursa de apa. Cat priveste pernele de aer sunt loate in calcul pentru dotarea camparului, dar la revizia de 5.000 km a masini voi vedea costurile de achizitie si montaj si daca sunt obligat sa le montez la ei.
Gabi costurile sunt cam asa: 53.000 E pret cu TVA costul de achizitie, in acesti bani intra si aerul conditionat, antena tv de satelit automata si umbrar de 4 m. Taxa de poluare 2949 lei ( desi masina e euro 5 taxa de poluare tot trebuie platita si din acest motiv din cand in cand ma satur sa fiu roman) impozitul pe perioada 1.08 - 31.12.2011 e de 120 lei, RCA-ul 1.250 lei.
SOE.
0722.389.781
Autorulota Rimor Trimarano 5, an fabricatie 2011
B-918-SOE
Multumesc!
Inevitabil, voi mai reveni cu intrebari. :)
Una dintre ele, care ma framanta de ceva timp, este urmatoarea: patul ce vine deasupra cabinei soferului nu duce la un consum mai mare de carburant datorita inaltarii suplimentare a masinei? Nu devine mai instabil in curbe datorita acestei cabine suplimentare ? Din acest punct de vedere, ar fi mai practic un model care e mai lung cu un metru si are acel pat asezat in camper in partea din spate? Poate e o intrebare stupida, insa vreau sa iau in calcul toate datele pt viitor.
Referitor la Rca, de ce este valoarea asa de mare ? Eu am o utilitara Vw cu mma 3,5t, 3pers, cu motor de 2500cmc, din 2002 si platesc RCA 230lei lei pe an. La camper 1.250lei pt 4 luni mi se pare cam mult. De ce este o diferenta asa de mare ?
Gabi 1.250 e costul pe 1 an la RCA
Va multumesc tuturor pentru urarile de bine.
Pentru Mona si Octav, din pacate camparul a venit cu intarziera si din acest motiv nu am putut sa venim dupa voi la Nordkapp. Locul celei mici e unde vrea ea sa stea nu are nici o restrictie, totusi o restrictie are nu poate sa stea in garaj. :D
SOE.
0722.389.781
Autorulota Rimor Trimarano 5, an fabricatie 2011
B-918-SOE
Doamne ce frumusete e superb. Nu se poate compara cu cele cumparate la mina a 2a sau cu cele facute de alti colegi, ce este NOU este NOU
Sa il stapiniti sanatosi si voiosi si sa aveti iesirii cit mai dese si cit mai frumoase.
Despre dotarile despre care ne-ai spus cred ca sunt bine venite si numai voi stiti de ce anume si cit aveti nevoie asa ca dotatil ca totul este pt confortul vostru .
Stau si eu la pinda sa imi achizitonez asa ceva am citeva oferte dar mai cintaresc putin am o oferta de la un producator din SUA si astept ultimul pret.
Inca o data felicitari pentru noua achizitie