Discutii legate de TRUMA

Discutii despre functionarea, intretinerea si repararea instalatiei de incalzire
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Odenie Sergiu
Membru forum
Mesaje: 890
Membru din: 24 Aug 2009, 11:01
15
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Re: Discutii legate de TRUMA

Mesaj de Odenie Sergiu »

MARIAN SARARU scrie:Specific ca la Truma am buton 220/0/A dar in momentul in care comut pe A(acumulator) nu merge ventilatia
"A" nu inseamna acumulator.Truma vent-ul este facut in varianta:cu motor la 220v,sau 12V.In ambele variante nu poate functiona pentru ca nu are doua motoare(la 220V si la 12V).Vent-ul la 12V are pe panoul de comanda si optiunea "A";in aceasta pozitie,turatia se regleaza automat in functie de reglajul Trumei.
Volkswagen Golf+Dethleffs Nomad RD3/in general...OFF CAMPING

Ești considerat geniu nu numai prin ceea ce ai scris, ci și prin ceea ce ai evitat să scrii.
Gavriil Stiharul
Avatar utilizator
Sandu Toma
Membru forum
Mesaje: 2699
Membru din: 29 Mai 2007, 08:42
17
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Discutii legate de TRUMA

Mesaj de Sandu Toma »

La unele modele, comutatorul de pe cutia de reglaj are 3 pozitii : "M" = reglaj manual "0" = oprit "A" = reglaj automat al turatiei in functie de temperatura interioara a rulotei.
Orice problema are o rezolvare practica
teseleanu dan
Membru forum
Mesaje: 11
Membru din: 03 Apr 2011, 21:42
13
Localitate: Ilfov
Contact:

Re: Discutii legate de TRUMA

Mesaj de teseleanu dan »

va rod sa-mi spuneti si mie de ce porneste greu Truma dau la scanteie de ma doare mana.iar la aragaz dupa ce sting flacara si rotesc butonu inca scoate gaz tarziu se aude ca se pune siguranta.Multumesc.
TEÅžE
Seat Inca 1.9TDI (2002)/TEC (1990)
Avatar utilizator
Stoica Cristian
Membru asociat
Mesaje: 219
Membru din: 26 Noi 2009, 18:02
15
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 28 Iul 1957
Localitate: Bucuresti-Baba Novac-sector 3
Contact:

Re: Discutii legate de TRUMA

Mesaj de Stoica Cristian »

Trebuie facuta o curatenie generala
Skoda Octavia Scout 4x4 si rulota Sterling Eccles Diamond stoica_cristi2007@yahoo.com . tel:0723536215
Avatar utilizator
Popescu Niculae
Membru forum
Mesaje: 399
Membru din: 25 Noi 2010, 13:57
14
Oras: alexandria
Data nasterii: 14 Sep 1959
Localitate: ALEXANDRIA -- TELEORMAN
Contact:

Re: Discutii legate de TRUMA

Mesaj de Popescu Niculae »

Cind am vorbit despre revizie generala m-am referit la tot ce trebuie folosit la rulota si in rulota.
Pt astfel de revizie exista mecanicul sef Costin Tabra cel mai indicat si recomandat baiat de mare calitate si la obraz nu am cuvinte preturi de criza pt rulotisti.
Contactatil cu incredere orice reclamatie o suport eu multumirile le suporta el.
COMPASS RALLYE GTE 400/2-1998-- Mercedes Vito+AUDI A6
NAE - 0761211081
stanciu andrei
Membru forum
Mesaje: 34
Membru din: 16 Noi 2010, 21:13
14
Oras: Bucuresti, sector 4
Data nasterii: 08 Mai 1978
Localitate: Bucuresti, sector 4

Re: Discutii legate de TRUMA

Mesaj de stanciu andrei »

teseleanu dan scrie:va rod sa-mi spuneti si mie de ce porneste greu Truma dau la scanteie de ma doare mana.iar la aragaz dupa ce sting flacara si rotesc butonu inca scoate gaz tarziu se aude ca se pune siguranta.Multumesc.
.

poate sa fie ceasul defect. stiu de la aragaz normal fara siguranta la plita, cand l-am cuplat la butelie, scotea gaz pe la toate ochiurile chiar daca erau inchise. cand am scimbat ceasul si-a revenit.
ADRIA ALTEA 542PK, Bucuresti, Berceni.[/b] Tel. 0731.041.798
Mihnea Donescu
Membru forum
Mesaje: 173
Membru din: 16 Iul 2008, 01:36
16
Localitate: Milano

Re: Discutii legate de TRUMA

Mesaj de Mihnea Donescu »

Butelia cu gaz olandez s-a terminat,am luat o bestie de butelie italieneasca cu gpl,dar gazul nu e acelasi,sigur.Exista altceva decit gpl ptr butelii?Ceasul regulator olandez si furtunul le-am taiat si am pus colier si ceas italian,din pacate....
Mercedes W124.019,Audi A3 quattro +Hobby Prestige 545,si ultima achizitie,o veche remorcuta de 750 cu suspensie McPherson...
Avatar utilizator
Sandu Toma
Membru forum
Mesaje: 2699
Membru din: 29 Mai 2007, 08:42
17
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Discutii legate de TRUMA

Mesaj de Sandu Toma »

In primul rand , o dereglare a regulatorului de presiune poate duce la pierderi pe la robinete daca depaseste de 5 ori presiunea de lucru (5 x 30mBar fiind presiunea la care se face incercarea de etanseitate la Verificarea tehnica de gaz).
Este de recomandat ca regulatorul de presiune (ceasul) sa fie unul dedicat pentru rulote si sa fie prevazut cu siguranta de gaz, pentru ca, in cazul in care se sparge membrana sa nu intre presiune de 5Bar in instalatia rulotei, lucru care poate duce la defectarea consumatorilor si chiar la incendiu.
In al doilea rand, este posibil ca butelia olandeza sa fi fost incarcata cu propan, care are proprietati mult mai bune si ca ardere si ca punct de inghet.
Orice problema are o rezolvare practica
Avatar utilizator
Odenie Sergiu
Membru forum
Mesaje: 890
Membru din: 24 Aug 2009, 11:01
15
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Re: Discutii legate de TRUMA

Mesaj de Odenie Sergiu »

Siguranta asta cum arata si functioneaza?se poate eventual o foto?Daca e asa importanta si lipsa ei poate produce daune serioase,se pare ca merita montata.
Volkswagen Golf+Dethleffs Nomad RD3/in general...OFF CAMPING

Ești considerat geniu nu numai prin ceea ce ai scris, ci și prin ceea ce ai evitat să scrii.
Gavriil Stiharul
Avatar utilizator
Sandu Toma
Membru forum
Mesaje: 2699
Membru din: 29 Mai 2007, 08:42
17
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Discutii legate de TRUMA

Mesaj de Sandu Toma »

Siguranta este de fapt un "dop" din plastic cu o mica perforatie , montat in capacul superior al regulatorului, care in cazul spargerii membranei "sare" si permite gazului sa iasa liber in atmoasfera, nemai exercitand presiune suplimentara asupra aparatelor alimentate cu gaz din interiorul rulotei.
Un asfel de "ceas" cu siguranta costa intre 25-40Ron, dar isi merita banii !
Orice problema are o rezolvare practica
Avatar utilizator
Odenie Sergiu
Membru forum
Mesaje: 890
Membru din: 24 Aug 2009, 11:01
15
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Re: Discutii legate de TRUMA

Mesaj de Odenie Sergiu »

Credeam ca e o siguranta separat de regulator.Deci daca nu are inclusa din constructie,inteleg ca ar trebui alt regulator...O sa studiez si la mine ,dar n-am remarcat sa aiba acel dop de plastic.
Volkswagen Golf+Dethleffs Nomad RD3/in general...OFF CAMPING

Ești considerat geniu nu numai prin ceea ce ai scris, ci și prin ceea ce ai evitat să scrii.
Gavriil Stiharul
Avatar utilizator
Sandu Toma
Membru forum
Mesaje: 2699
Membru din: 29 Mai 2007, 08:42
17
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Discutii legate de TRUMA

Mesaj de Sandu Toma »

Acest model de regulator cu siguranta de gaz a fost introdus relativ recent, fiind obligatoriu in vest , dar si la Verificarea instalatiei de gaz.
O alta prevedere la Verificarea instalatiei de gaz este ca furtunul de legatura intre regulator si teava propriuzisa, sa nu fie mai vechi de 10 ani (data fabricatiei trebuie sa fie inscriptionata pe furtun).
Inlocuirea furtunului cu unul "proaspat" si original cu holenderele aferente costa de la 8Ron (0,6m) pana la 25Ron(3m).
Orice problema are o rezolvare practica
Scrie răspuns