Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Pentru cei care merg de obicei in camping,nu e un avantaj cel pe 12V,acolo de regula este 220V,deci nu conteaza ca are un consum mai mare.Si afara se merge mai mult in camping,deci poate de aceea multe rulote cumparate,care au vent in dotare este la 220V si nu pe 12V.Cazul meu spre ex.,dar eu l-am schimbat cu vent pe 12V,fiind in general off camping cu autonomie pe 12v.
Se schimba ventul cu totul, sau se poate schimba doar motorasul si variatorul de tensiune?
Banuiesc ca variatorul de la un vent pe 220 V nu se potriveste la un vent pe 12V.
Teoretic s-ar putea schimba motorasul(parca asa mi s-a spus);variatorul nu,pt.ca printre altele,cel la 12V are si o pozitie automata,care regleaza turatia in functie de temperatura);asta am incercat si eu,dar nu se gaseste doar motoras,numai vent complet...
Chiar am gasit pe cineva (dar in Bucuresti,care spunea ca-mi poate adapta un motoras la 12V in vent-ul de 220V.Solutia era insa de "adaptare" nu era motoras de vent original si cum era si in Bucuresti am renuntat si am pus original cu totul.
Ultima oară modificat 23 Feb 2011, 08:45 de către Odenie Sergiu, modificat 1 dată în total.
Se schimba tot ventu', nu se poate inlocui doar motorasul. Daca esti interesat, asa cum stii, pot aduce din Olanda Trumavent-i la 12V. Da-mi de stire si te trec pe lista pentru urmatoarea comanda.
Daca mai sunt doritori, ii rog sa imi scrie pentru a completa lista :D.
Ford Focus Tournier 1,6 TDCi + Wilk DeLuxe 450
Membru asociat
+40 729 082819
+40 730 RULOTA
costin.tabra@gmail.com
Constat ca acum sunt si Truma Vent TEN2 12V/230V 8) .Asta ar fi idealul,dar si pretul e pe masura.Eu am luat vent pe 12V de la @Costin.si consumul e incomparabil fata de cel pe 220V prin invertor.Nu s-au potrivit toate cele trei prinderi cu locurile unde era montat vechiul (o fi vreo diferenta intre generatii),dar deocamdata merge si in doua pana fac o modificare.(nu-si ia el zborul de acolo :mrgreen: chiar daca are ceva turatie)
Sergiu, in primul rand multumesc pentru apreciere. Trumaventul TEN2 este un Trumavent la 220V cu posibilitatea de reglare automata a vitezei de rotatie a ventilatorului.
Cat priveste prindereaTrumavent-ului, vezi ca sunt mai multe tipuri de prindere, toate in 3 puncte. Diferenta consta in orientarea celor 3 puncte de prindere si modul de prindere; unele prinderi sunt cu o piulita stantata pe carcasa din spate a Trumei, in timp ce alte prinderi sunt cu un fel de suruburi autofiletante.
Uita-te in spatele Trumei si cred ca vei gasi acele prinderi de care povestesc. Bafta!
Ford Focus Tournier 1,6 TDCi + Wilk DeLuxe 450
Membru asociat
+40 729 082819
+40 730 RULOTA
costin.tabra@gmail.com
Costin Tabra scrie: Trumaventul TEN2 este un Trumavent la 220V cu posibilitatea de reglare automata a vitezei de rotatie a ventilatorului.
Am gasit aceasta prezentare,pe un site de profil:
"Truma Vent TEN2 12V/230V
Descriere: Pozitia butonului de control pe perete!
Informatii
Voltaj: 12V - 230V.
Consum: 0,5 A / 230V. "
Am "cenzurat" pretul si codul produsului ,ca sa nu se considere reclama.Oricum pretul este mai mare,aproape dublu decat la:
"Truma Vent TN2 230V
Descriere: Pozitia butonului de control pe perete!
Informatii
Voltaj: 230V.
Consum: 0,5 A."
De aici am inteles ca trebuie sa lucreze la ambele tensiuni,mai ales ca scrie in datele tehnice si pretul e mai mare decat la ambele modele si pe 12V si pe 220V.Referitor la prindere,o sa mai studiez cand se incalzeste vremea si daca nu gasesc o solutie o sa revin cu un telefon pt.vreo idee.