Discutii despre functionarea, intretinerea si repararea instalatiei de incalzire
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Chiar o sa verific... am o centrala mai veche pe care am scoso la pensie acum vreo 3-4 ani
Marius, mai fa un lucru... adauga si un variator de tensiune (intrerupator cu variator la fel ca cel de lumina, din cate imi aduc aminte merg pana la 300W), nu intotdeauna ai nevoie de capacitate maxima la suflanta. Si uite asa ai un vent pe 220V :D
He, he...am incercat varianta asta...NU MERGE! Trebuie un variator mai special, nu merge variator dinacela pentru becuri! Se incalzeste foarte tare motorul! Sandu stie de care trebuie.....ceva cu triac, parca! Are el unul, dar nu vrea sa mi-l dea! :lol:
Poti folosi si un reostat cu buton ,cum erau butoanele de volum la difuzoarele din comert.De fapt este o rezistenta variabila .Se mai gasesc la magazinele de electronice.
fam.Isdraila Ioan si Valentina
Volvo V50 2.0 HDi+
Camper Ford Meridian CI International 314
Tel.0729929120-Nea Nelu e-mail gl99vrc@yahoo.com . "Partea interesanta la oamenii inteligenti,este ca par nebuni in fata prostilor"Albert Einstein.
Isdraila Ioan scrie:Poti folosi si un reostat cu buton ,cum erau butoanele de volum la difuzoarele din comert.De fapt este o rezistenta variabila .Se mai gasesc la magazinele de electronice.
E posibil sa nu reziste, si este si periculos fiindca cursorul e corp comun cu axul de comanda. In schimb cauta un buton de bormasina cu regulator...acel mic montaj va fi excelent pentru reglarea vitezei motorului. Se gaseste si pe la atelierele de depanat..poate chiar si in magazine sau de ce nu, la piata de vechituri. Inainte de craciun am facut curat prin debara si am aruncat doua masini de gaurit cu motoarele defecte :evil: ! Acum ce bune ti-ar fi.
In fata cabanei mele pe roti nu-si construieste nimeni un bloc!
Camper Chausson/Fiat Ducato
beldiman_marius scrie:
oare va rezista un timp de lucru mai indelungat? oricum o sa incerc?
Incearca, in mod normal consumul unui asemenea motoras este cu mult sub consumul de minim 600W al unei masini de gaurit, asa ca nu cred sa se incalzeasca regulatorul. Dar chiar daca se incalzeste se poate monta elementul activ pe un mic radiator dupa ce dai jos cutiuta care-l inconjoara. In orice caz fara ceva sitem de reglaj al vitezei ventilatorului este destul de neplacut, mai ales pe timpul noptii, cand la turatia nominala, maxima, o sa para ca dormi pe un MIG. Chiar si trumaventul original face scandal destul de mare in linistea noptii. De aceea eu noaptea schimb butonul de comanda in pozitia "manual" si reglez o turatie destul de mica, dar constanta fata de pozitia "automat" cand zgomotul pe care-l face din cauza schimbarii ritmice de viteza devine suparator.
In fata cabanei mele pe roti nu-si construieste nimeni un bloc!
Camper Chausson/Fiat Ducato
beldiman_marius scrie:He, he...am incercat varianta asta...NU MERGE! Trebuie un variator mai special, nu merge variator dinacela pentru becuri! Se incalzeste foarte tare motorul! Sandu stie de care trebuie.....ceva cu triac, parca! Are el unul, dar nu vrea sa mi-l dea! :lol:
am gasit un variator special pentru ventilatorul care il ai, am si eu si l- am probat deja, daca te intereseaza...
Gabi Dragomir
LMC Liberty 2.8 TDI
tel 0723470679
Canal excursii Youtube- gabi dragomir
Mail- draggabi@yahoo.com