E NORMAL LA FRINA?

Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
floringi
Membru forum
Mesaje: 14
Membru din: 25 Noi 2009, 12:00
15
Localitate: BAIA MARE
Contact:

E NORMAL LA FRINA?

Mesaj de floringi »

Buna,am observat o problema la rulota mea,in momentul in care trag frina de mana nu mai pot sa o misc in fata deloc,am incercat,dar in spate merge chiar usor,eu stiam ca atunci cind tragi frina de mana masina nu mai are voie sa mearga din loc nici in fata nici in spate,daca stiti ceva despre aceasta problema va rog sa-mi spuneti,multumesc
MERCEDES C KLASS+ABBEY PIPER 420
Avatar utilizator
Panait Valentin
Membru asociat
Mesaje: 1008
Membru din: 20 Mar 2009, 17:54
16
Oras: Fetesti
Data nasterii: 22 Dec 1969
Localitate: Fetesti-Ialomita

Re: E NORMAL LA FRINA?

Mesaj de Panait Valentin »

Este normal deoarece atunci cand dai cu spatele cu rulota, aceasta sa nu se infraneze, sabotii au un sistem special de deblocare atunci cand dai cu spatele, valabil si la frana de mana, cel putin la mine asa este, sper sa nu gresesc, dar majoritatea asa au, nu stiu cele noi, daca gresesc corectati-ma :mrgreen:
VALI,
Skoda Octavia & KIP Grei Line 41KG
Avatar utilizator
Sandu Toma
Membru forum
Mesaje: 2699
Membru din: 29 Mai 2007, 08:42
17
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: E NORMAL LA FRINA?

Mesaj de Sandu Toma »

Pentru o mai buna lamurire a modului de functionare vezi http://www.al-ko.co.uk/edit/files/suppo ... ration.pdf
Pagina 1 Fig 3 si explicatiile (ce-i drept in engleza)
Orice problema are o rezolvare practica
Avatar utilizator
Costin Tabra
Membru forum
Mesaje: 766
Membru din: 24 Iun 2007, 18:53
17
Oras: București
Data nasterii: 12 Iul 1970
Localitate: Bucuresti - Pta. Rahova
Contact:

Re: E NORMAL LA FRINA?

Mesaj de Costin Tabra »

Incerc sa fac eu o traducere la paragraful privind parcarea (Parking):

"La variantele cu arc in cilindru metalic (modelele mai vechi) trageti frana de mana pana la ultimul dinte (circa 90 de grade). La variantele cu amortizor cu gaz, trageti frana de mana cat se poate de sus. Sabotii 1 si 2 sunt presati catre tambur de catre mecanismul de franare si in acest fel se franeaza rulota.
Cand rulota a fost miscata catre spate, tamburul a fost la randul sau miscat catre spate.Sabotul 1 a fost miscat de catre tambur si a miscat si levierul de transmisie 4 odata cu el. Acest levier actioneaza sistemul de reglare 5 care impinge sabotul 2 in opritorul 6. Abia apoi rulota este franata (vezi Fig. 3, 4 si 5 din documentul indicat de Sandu).
Observatia de langa acel triunghi rosu: Trebuie mentionat faptul ca odata frana de mana trasa, rulota mai poate rula circa 25 cm (10 inch) catre spate, inainte ca frana de mana sa actioneze cu eficienta maxima."

Sper sa fie de folos tuturor!
Ford Focus Tournier 1,6 TDCi + Wilk DeLuxe 450
Membru asociat
+40 729 082819
+40 730 RULOTA
costin.tabra@gmail.com
Scrie răspuns