Discutii despre functionarea, intretinerea si repararea instalatiei electrice.
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Buna dimineata, problema mare la acumulatorul auxiliar.Am simtit un miros de gaze emise de acesta si era foarte incins ,cred ca daca nu vedeam la timp ,bubuia. :mrgreen: Mentionez ca, caravana sta in permanenta cuplata la 220 v.Redresorul isi face treaba perfect.S-ar putea ca acest lucru sa se fi intamplat deoarece in urma cu putin timp am acoperit bateria integral fara nici o posibilitate de aerisire.Daca stie cineva astept un raspuns.
Multumesc.
ce tip e? banuiesc ca e cu acid. ai masurat tensiunea pe el? acumulatorul se incalzeste atata timp cat este in faza de incarcare rapida. se poate ca unele celule sa fie deteriorate si incarcatorul sa considere acumulatorul descarcat. asta inseamna un curent mare de incarcare de unde rezulta incalzirea lui.
Bateria este noua ,cu gel,150 A .Cred ca demontez incarcatorul :evil: .Am impresia totusi ca nu isi mai face treaba limitatorul de incarcare.Oricum este in garantie.Sper sa fie asta. :?
sa ai mare grija! bateriile cu gel au nevoie de incarcator special. uita-te ce scrie pe incarcator si masoara si voltajul la baterie asa cum am precizat. dupa ce o sa ai detaliile acestea o sa ne dam seama care e problema. si ca sa fim 100% siguri masoara si curentul de incarcare.
Cristian, daca poti scrie si ce tip de redresor folosesti pentru incarcarea acumulatorului. Cum spunea si Roland, acumulatorii cu gel au nevoie de o curba de incarcare mai deosebita. E posibil ca redresorul sa nu "stie" sa incarce acumulatori cu gel...
Ford Focus Tournier 1,6 TDCi + Wilk DeLuxe 450
Membru asociat
+40 729 082819
+40 730 RULOTA
costin.tabra@gmail.com
Ionut, sunt redresoare care au alta curba de incarcare decat redresoarele auto. In general, scrie pe ele ca sunt destinate pentru acumulatorii cu gel si sunt destul de scumpi in comparatie cu redresoarele auto obisnuite.
Ford Focus Tournier 1,6 TDCi + Wilk DeLuxe 450
Membru asociat
+40 729 082819
+40 730 RULOTA
costin.tabra@gmail.com
Trebuie sa scrie pe el ca incarca acumulatori cu gel sau AGM. Producatori sunt foarte multi, acum depinde de buzunarul fiecaruia si de ce gasesti la un moment dat. Eu lucrez cu o firma din Bucuresti care aduc tot felul de redresoare, invertoare si surse de alimentare. Daca nu gasesti, da-mi un mail pe adresa din semnatura si spune-mi pentru ce acumulator iti trebuie redresorul. Sigur gasim ce iti trebuie :).
Ford Focus Tournier 1,6 TDCi + Wilk DeLuxe 450
Membru asociat
+40 729 082819
+40 730 RULOTA
costin.tabra@gmail.com
Buna ziua, eu dupa ce am citit aici , cred ca am "prajit "un element de la bateria cu gel a rulotei. Folosesc un redresor auto normal... Ultima data am observat un element din cei 6 ai bateriei foarte fierbinte. De atunci nu mai merge la parametrii pe care ii stiam. Unde pot sa merg cu bateria pentru a ii inlocui elementul stricat, sau pot sa imi iau adio de la ea?