Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Am desfacut tot ce era pe la butuc pt a verifica starea rulmetului si a sabotilor. Cu acesta ocazie am facut si niste poze. Am ramas placut surprins sa vad ca toate piesele luceau iar vaselina era "alba" si sabotii noi.
Fişiere ataşate
AX.JPG (50.96 KiB) Vizualizat de 2880 ori
piston frana.JPG (48.84 KiB) Vizualizat de 2882 ori
rulment.JPG (75.74 KiB) Vizualizat de 2883 ori
sabot.JPG (43.59 KiB) Vizualizat de 2880 ori
sistem .JPG (41.97 KiB) Vizualizat de 2881 ori
sistem franare.JPG (58.11 KiB) Vizualizat de 2881 ori
Cum ati reusit sa desfaceti piulita???din cate stiu este de marime destul de mare...am incercat si eu sa verific dar nici moarta nu s-a lasat desfacuta asa ca am renuntat
Am un prieten care este mecanic, el s-a ocupat de desfacut si constatari. Eu am facut doar poze. Din cate am vazut eu a iesit destul de usor piulitza, nu a opus rezistenta prea mare.
a@Florin Tutunaru
banuiesc ca ati extras prima data stiftul de blocare.
Daca nu are asa ceva, probabil ca are filet pe stanga. Pe ce parte ati incercat sa desfaceti? Roata din dreapta sau din stanga?
invata repede si aplica... tot repede.
RENAULT Megane IV TCE140
Rulotă T.E.C. Siena Saphir 390T
tel. 0742044570
se extrage stiftul , dupa care se slabeste spre stanga , indiferent de roata , marimea cheii este de 36 daca nu ma insel , a se folosi cheie tubulara sau inelara cu cot in cel mai rau caz pentru a nu vatama colturile piulitei , operatiunea se face cu frana libera pentru a nu fi sabotii (dilatati),stransi pe tamburul rotii, succes , de obicei echilibrarea franei se face din cabluri si din tija , nu de la roata , la strangerea piulitei nu lasati joc foarte mare la tambur.
Bun venit pe forumul CLUBRV.RO !
Prezentarea ca si completarea Locatiei in Profil sunt cerinte ale Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra si familie, precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Cei care doresc in plus fata de aceasta prezentare, sa posteze informatii/imagini despre rulota, autoturism, familie, o pot face prin deschiderea unui topic in cadrul Forumului RV-UL MEU viewforum.php?f=23
Va uram bun venit in randul rulotistilor ! Moderator Sandu Toma
Bmw 7 er ,knaus SUDWIND 435 deoacamdata +dethleffs camper luxus
made in germany
Aveti dreptate...stiu de stift(doar am avut dacii cu totii :D ), numai ca nu am reusit nici un mm sa misc piulita .Am sa incerc sa pun un prelungitor la tubulara sa vedem cum sa misca treaba.Nu am inteles insa de ce frana de mana ar trebuii sa fie libera?
Inteleg ca sunt unflati sabotii dar eu nu am treaba cu ei in prima faza ci cu scoaterea piulitei...pana la a scoate tamburul care normal este sa trebuie sa las frana de mana. Am sa incerc si daca reusesc voi posta poze cu piulita buclucasa.
daca nu scoateti stiftul nu puteti sa miscati deloc piulita ! , ar trebui sa se desfaca usor cu stiftul scos , si daca tot a-ti desfacut incercati sa puneti o vaselina mai buna cu coeficient mare de temperatura , eventual cu grafit , succes!
Bmw 7 er ,knaus SUDWIND 435 deoacamdata +dethleffs camper luxus
made in germany