Cu rulota....la drum!

bancuri, zvonuri, hobby-uri, imagini, filme haioase, chat, ID-urile membrilor...
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Rugam ca fiecare utilizator al acestui forum sa faca o scurta prezentare aici:
http://clubrv.ro/forum/viewtopic.php?f=97&t=3454
Prezentarea este o cerinta a Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra , precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Pentru intrebari sau lamuriri despre activitati, probleme tehnice, etc. va stau la dispozitie forumurile cu sectiuni dedicate.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Va uram bun venit in randul rulotistilor !
petre_marian
Membru forum
Mesaje: 29
Membru din: 08 Feb 2010, 21:15
15
Localitate: bucuresti

Re: Cu rulota....la drum!

Mesaj de petre_marian »

parpaneata scrie:Experiente placute sau.....neplacute datorate....eu stiu carui motiv! Incarcare prea mare a autovehiculului,a rulotei,a bagajelor aranjate necorespunzator,a greutatii de apasare pe carlig prea mare,a vremii urate.....etc!
Continui aici discutia inceputa la "permis B sau B+E" incepand sa va povestesc despre doua intamplari....fara urmari dar totusi neplacute. Prima datorate unui autovehicul tragator destul de puternic si a unei rulote....destul de usoara si a doua,datorate vremii si carosabilului umed si a unei rulote.....grele(1300kg...poate chiar peste)! Prima experienta s-a "produs" intr-o curba stransa in panta luata intr-o viteza moderata pe asfalt uscat dar plin cu nisip. Am accelerat destul de putin in acea curba si...rulota a inceput sa derapeze inspre sant la fel ca...masinutele cu remorca pe care le invarteam pe parchet in copilarie! :D Concluzia mea este ca o masina puternica nu prea simte rulota si.....nu-i bine!
A doua experienta este mai.....urata! Mers in coloana intre TIR-uri,50km/h si apare o .....ditamai groapa in asfalt!!! O observ destul de tarziu datorita peisajului si discutiilor purtate desi aveam mai mult de cei 40 m. Groapa fiind mare....trebuia ocolita obligatoriu,credeti-ma! Si....am ocolit-o....cred ca prea brusc! Rulota asta noua si grea...a "plecat" ocupand ambele sensuri!!! Am semnalizat imediat cu faruri si avarii ca-mi trebuie loc! Toata lumea s-a oprit si eu....nu o mai vedeam scoasa din balans! Si-a revenit destul de repede,cred ca si datorita sistemului antibalans pe care-l am dar senzatia a fost ca....se pune pe o parte. Am vazut-o "de-a latul" in retrovizoare!!! Pe partea stanga! Concluzia? Fara manevre prea bruste! Si fara prea multe "troncote inutile" in rulota sau in masina.
Are cineva idee unde se poate cantari ansamblul auto-rulota? Ar fi bine de stiut cat "cantarim".
Referitor la prima chestie,am avut ocazia sa merg cu un Land Cruiser V8 ultim model cu rulota in spate si credeti-ma ca SE SIMTE.Ca nu se simte ca la o masina mai mica,asta da,dar chiar si un V8 ,dedicat tractarii intr-o mare masura, simte greutatea suplimentara a rulotei,restul depinzand de inconstienta soferului.
Acum,la cea dea doua chestie semnalata,eu zic ca nu e in regula ansamblul dumneavoastra,ori masina,ori rulota.De la o viteza in jurul a 50km/h ,chiar si cu cea mai grea rulota existenta pe piata se poate opri TOTAL in mai putin de 40metri,chiar daca este ud pe jos(gen apasat-eliberat frana),iar asta o spun din proprie experienta,sau daca nu ma credeti puteti cerceta diverse articole pe net referitor la franare in diverse conditii.
"E mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost, decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!"
Scrie răspuns