Probleme tehnice la Truma

Discutii despre functionarea, intretinerea si repararea instalatiei de incalzire
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Avatar utilizator
Sorin.Sibiceanu
Membru forum
Mesaje: 360
Membru din: 08 Feb 2009, 18:34
16
Oras: ora
Data nasterii: 21 Mar 1908
Localitate: Fiji
Contact:

Probleme tehnice la Truma

Mesaj de Sorin.Sibiceanu »

Salutare , sint foarte suparat ca dupa ce am facut planul de bataie am constat ca nu merge soba , am flacara dar nu cum trebuie .Duminica seara dupa 2 ore de mers decat sa desmortit putin inauntru , am nevoie de ajutorul vostru pentru remedierea problemei ca altfel nu cred ca voi mai putea merge ..



Multumsc
Dacia Duster 4x4 + Fendt Karaat 470TF
Tel: 0766652014
Avatar utilizator
Nitu Florentin
Membru forum
Mesaje: 46
Membru din: 07 Mai 2008, 21:45
16
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 08 Mar 1954
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: 11.12.2009 -14.12.2009 Cheia

Mesaj de Nitu Florentin »

salut ,vezi sa schimbi butelia sa fie incarcata cu gpl
Se zice ca timpul trece. Timpul nu trece niciodata Noi trecem prin timp . G. Ibraileanu
Avatar utilizator
Dan Iliescu
Membru fondator
Mesaje: 490
Membru din: 27 Feb 2006, 12:05
19
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 01 Iun 1967
Localitate: Bucuresti - Drumul Taberei
Contact:

Re: 11.12.2009 -14.12.2009 Cheia

Mesaj de Dan Iliescu »

Sorin, vad ca suntem "vecini" eu tot in Drumul Taberei stau. Suna-ma sa ne vedem diseara sa vedem ce putem face.

0740136733
Camper Knaus Traveller 685
Bucuresti - Drumul Taberei
0740.136.733
iliescu@anl.ro
www.campere.ro

iliescu4751
Avatar utilizator
Sorin.Sibiceanu
Membru forum
Mesaje: 360
Membru din: 08 Feb 2009, 18:34
16
Oras: ora
Data nasterii: 21 Mar 1908
Localitate: Fiji
Contact:

Re: 11.12.2009 -14.12.2009 Cheia

Mesaj de Sorin.Sibiceanu »

Salut, aseara am incercat sa pun o butelie cu GPL si am dat drumul la soba . La prima pornire am avut flacara destul de mare la pozitia 10 dar dupa 2 min a scazut flacara la minim , in timpul mersului daca invart de robinet de la pozitia 1 la pozitia 10 nu este nici o modificare a flacari,mai am la dispozitie 2 zile sa repar soba daca nu cu pareri de rau nu pot merge la Cheia , stiu ca eu am fost cu ideea dar din cauza acestei probleme nu pot veni .Tot sper sa repar minunata soba sa pot merge ca tare vreau sa mai scap de stresul din Bucuresti.
Tot aseara am facut legaturile la priza de la masina care nu a durat foarte mult , masina este echipata cu mufa speciala pentru remorca dar nu am avut la cablaj mufa de legatura asa ca am legat firele ca romanul . Totul merge ok mai putin soba care trebuie facuta sau aruncata .
Am o rugaminte mare , daca cineva are poze cu o truma desfacuta mi-ar fi de mare ajutor , va rog nu ezitati sa le trimiteti ..


Multumesc,
Dacia Duster 4x4 + Fendt Karaat 470TF
Tel: 0766652014
Avatar utilizator
Catalin Popescu
Membru forum
Mesaje: 323
Membru din: 22 Ian 2009, 10:36
16
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: 11.12.2009 -14.12.2009 Cheia

Mesaj de Catalin Popescu »

Este necesara schimbarea robinetului...scuze pt.off
Fişiere ataşate
23032009151.jpg
23032009151.jpg (97.32 KiB) Vizualizat de 4665 ori
23032009152.jpg
23032009152.jpg (89.57 KiB) Vizualizat de 4666 ori
Hilux Vigo + Knaus 500
Avatar utilizator
Dan Iliescu
Membru fondator
Mesaje: 490
Membru din: 27 Feb 2006, 12:05
19
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 01 Iun 1967
Localitate: Bucuresti - Drumul Taberei
Contact:

Re: 11.12.2009 -14.12.2009 Cheia

Mesaj de Dan Iliescu »

Sorin.Sibiceanu scrie:Salut, aseara am incercat sa pun o butelie cu GPL si am dat drumul la soba . La prima pornire am avut flacara destul de mare la pozitia 10 dar dupa 2 min a scazut flacara la minim , in timpul mersului daca invart de robinet de la pozitia 1 la pozitia 10 nu este nici o modificare a flacari,mai am la dispozitie 2 zile sa repar soba daca nu cu pareri de rau nu pot merge la Cheia. Multumesc,
Flacara are o singura dimensiune indiferent de cat de mult invarti robinetul. Trebuie sa vezi 2 flacari: una mica, cea de veghe si una mare care incalzeste. Cea mare nu se modifica in intensitate, ci se aprinde sau se stinge in functie de temperatura ambianta simtita de termostat.
Camper Knaus Traveller 685
Bucuresti - Drumul Taberei
0740.136.733
iliescu@anl.ro
www.campere.ro

iliescu4751
Avatar utilizator
Dan Iliescu
Membru fondator
Mesaje: 490
Membru din: 27 Feb 2006, 12:05
19
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 01 Iun 1967
Localitate: Bucuresti - Drumul Taberei
Contact:

Re: Probleme tehnice la Truma

Mesaj de Dan Iliescu »

Postby NICOLAE NASALCIUC on Wed Dec 09, 2009 9:52 am


Sorine sa verifici si ceasul de la butelie.
Ceva asemanator am avut si eu si sa rezolvat dupa ce am schimbat ceasul.
Camper Knaus Traveller 685
Bucuresti - Drumul Taberei
0740.136.733
iliescu@anl.ro
www.campere.ro

iliescu4751
Avatar utilizator
Dan Iliescu
Membru fondator
Mesaje: 490
Membru din: 27 Feb 2006, 12:05
19
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 01 Iun 1967
Localitate: Bucuresti - Drumul Taberei
Contact:

Re: Probleme tehnice la Truma

Mesaj de Dan Iliescu »

Robinet Truma

Wed Dec 09, 2009 10:37 am
86 euro, pret Falle la Dej ...

Sandu Toma
Camper Knaus Traveller 685
Bucuresti - Drumul Taberei
0740.136.733
iliescu@anl.ro
www.campere.ro

iliescu4751
Marius Beldiman

Re: Probleme tehnice la Truma

Mesaj de Marius Beldiman »

Sorin, la mine mergea doar flacara mica, chiar daca dadeam soba la 10; abea baga caldura. Am vorbit cu Costin Tabra si a rezolvat problema: a dat jos sita de sub rulota de la soba si era plina de praf si paienjeni! Evident ca nu avea pe unde sa traga aer pentru ardere! Acum duduie!Baga caldura de m-a speriat! Nu credeam ca are asa putere! Mi-a dat si capacul sobei jos si am curatat tot praful de acolo! Nu vrei sa stii ce era: praf, muste impaiate, paienjeni, etc.
Incearca deci si cu sita pe unde trage aer soba!

PS: Multumiri lui Costin! Este un adevarat coleg! Si cum zicea cineva: "face lucru englezesc!". Respect!
Ovidiu Ciobanu
Membru forum
Mesaje: 242
Membru din: 25 Mai 2009, 21:51
15
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Probleme tehnice la Truma

Mesaj de Ovidiu Ciobanu »

Intrebare aditionala - cand soba scade dupa cele 2 minute - scade si flacara la aragaz? Cred ca nu, si atunci nu e ceasul.
Deoarece la inceput arde bine - adica are aer - nu e nici admisia de aer infundata, oricum merita sa o cureti.
Te rog sa mai faci un test - scoti masca din fata si dupa ce scade flacara vezi cat de fierbinte e corpul robinetului. Acesta ar trebui sa aiba temperatura aerului din rulota (partea dintre maro si bronz din poza de sus e termostatul) si daca este mult mai fierbinte vezi de ce - atinge cumva radiatorul de fonta el sau tija? este inconjurat de mizerie si nu mai circula aerul in jurul lui? A cazut vreun obiect metalic/termoconductor/lichid intre el si radiator?
Sanatate!
VW T4 Multivan - in transformare
Radu Mihnea
Membru forum
Mesaje: 43
Membru din: 05 Mar 2009, 20:17
16
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme tehnice la Truma

Mesaj de Radu Mihnea »

Salut
Cred ca ar fi bine sa consulti si topicul
viewtopic.php?f=47&t=2301
Din pacate nu se mai vad pozele. Au fost interesante la inceput , cand se vedeau.
Eventual ar fi bine daca ai putea sa iei legatura cu unul din veteranii care s-au ocupat de astfel de probleme, d-nii Sandu Toma, George Burneci sau .....(gasesti pe forum).
Eu personal pt ca o am la tara si nu in Bucuresti, pt a evita un drum cu ea in oras m-am apucat si am desfacut si curat totul singur la fata locului, din pacate prins in activitate am uitat de poze. Dupa curatare am verificat buna functionare cu arzatorul dat jos, legat la o butelie separata, si abia apoi am montat totul la loc pe rulota. Am avut noroc , totul a functionat perfect dupa curatare, nu am avut nevoie de nici o piesa, pt ca altfel trebuia sa mai astept pana o comandam si venea prin posta. Eventual, e bine sa ai totusi de rezerva pt a le inlocui, cel putin garnitura speciala si inelul de prindere al tubulaturii de la evacuare pe radiatorul sobei.
Cu stima Mihnea
Mihnea- Megane II Estate+ KIP KG42EK
Avatar utilizator
Sorin.Sibiceanu
Membru forum
Mesaje: 360
Membru din: 08 Feb 2009, 18:34
16
Oras: ora
Data nasterii: 21 Mar 1908
Localitate: Fiji
Contact:

Re: Probleme tehnice la Truma

Mesaj de Sorin.Sibiceanu »

Salutare , cu ajutorul unui coleg rulotist aseara am achizitionat un vent cu tot cu tubulaturile aferente + gurile de evacuare + T + imbinarile eferente + colierele de prindere , am marea rugaminte sa ma ajutati cu ceva instructiuni de montaj pentru vent. Am inteles ca trebuie sa existe pe undeva prin spatele sobei sistemul de prindere al ventului , mai spuneti-mi pe unde vin trase tubulatulrile si unde vin montate gurile de evacuare . Cate guri de evacuare trebuie sa montez la o rulota de 4 m ? , cum pot trage tubul pentru butelie (locul este pe protap) ? , trebuie siguranta separata pentru vent ?
Eu am la butelie regulator de 30 mbar , trebuie schimbat cu unul de 50 mbar? . Printre toate tubulaturile am gasit 2 tuburi care au gauri de evacuare pe toata lungimea lor , unde trebuiesc montate aceste tuburi ? .

Pentru cei care au citit topicul cu vanzarea rulotei va aduc la cunostinta ca nu o mai dau deoarece plecare din tara a fost amanata cu cel putin cu un an , asa ca m-am hotarit sa mai fac ceva la rulota si anume : incalzirea , montarea unui rezervor de apa (unde vine?) + gura de umplere exterioara , schimbarea bateriilor de apa , schimbarea chederului de la usa + montare cheder la cutie buteliei , montare redresor pentru incarcare acu + releu cuplare decuplare automata cind rulota este pe 220 .


Va multumesc,

P.S. Astept un raspuns din partea colegilor.
Dacia Duster 4x4 + Fendt Karaat 470TF
Tel: 0766652014
Scrie răspuns