Am inteles...
Lucrurile stau in felul urmator: Deoarece rulota NU a fost prevazuta cu circuit pentru lampa de ceata, ai doua variante:
1. Soclul pentru lampa de ceata sa-l lasi echipat cu bec 12V / 21W, insa firul care acum este conectat la frana sa-l tragi pe langa celelalte fire pana in cutia de legaturi si acolo sa identifici firul care iti vine de la pinul 2 din cupla cu 7 pini. Le conectezi si astfel rezolvi problema partial (adica ai circuit de lampa de ceata la rulota).
2. Desfiintezi acel circuit facut de tine, complet si lasi soclul de la lampa de ceata LIBER, inclusiv fara fir (asta te ajuta la I.T.P., deoarece astfel poti demonstra ca rulota nu are circuit de lampa de ceata, iar cel care iti face I.T.P.-ul nu te va pune sa demonstrezi ca functioneaza lampa de ceata de la rulota).
Acum, pentru masina: uita-te la cupla de pe masina si identifica toti pinii, conform schitei de mai jos:
Pentru usurinta identificarii pinilor, cupla are un umar in dreptul pinului 4. Dupa cum vezi, pinul 3 - alb este cel mai important, el fiind masa. Fata de acest pin trebuie verificate toate celelalte circuite. Verifica daca este instalat circuitul lampilor de ceata; intre pinul 2 - albastru si pinul 3 - alb trebuie sa ai 12V cand aprinzi lampa de ceata spate si 0V cand este stinsa lampa de ceata spate. In functie de rezultate, daca masina este in garantie, trebuie sa mergi cu ea la reprezentanta Dacia unde ti-a fost montat carligul de remorcare si instalatia electrica si sa ceri instalarea corecta SI completa a acesteia din urma.
Tine-ma la curent cu rezultatele si vedem ce se poate face in continuare.