Discutii despre functionarea, intretinerea si repararea frigiderului.
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
In primul rand citeste aici : www.clubrv.ro/forum/viewtopic.php?f=46&t=1322
Acest tip de frigider este complet silentios pe toate cele trei surse de alimentare , deoarece nu are parti mecanice in miscare.
Daca si dupa aceea mai ai intrbari, nu te sfii sa le pui si noi iti vom raspunde ! :D
Cat despre acel intrerupator, chiar nu stiu ce sa zic ! L-ai actionat ? Ce se intampla ?
@ iulian
Inca un amanunt !!! Atunci cand probezi frigiderul, rulota trebuie sa fie asezata la orizontala , altfel lichidul de racire nu circula corect prin serpentina si deci nu raceste !!!
cel mai bine cu informatiile adunate de aici o sa merg sambata si mai fac odata proba...desi pe gaz stiu sigur ca functioneaza pt ca am fost cu ea la mare si racea frigiderul.dar pe 12 si 220 nu am avut ocazia sa il las mai mult timp alimentat sa imi pot da seama.iar intrerupatorul de sub frigider nu am observat sa se schimbe ceva actionandul.am si o poza cu el nu se vede prea clar.aaa era sa uit mi-am adus aminte ca la o iesire la munte am lasat frigiderul peste noapte defapt non-stop pe gaz si la un momendat venea un miros de gaz dar,pe la gratarul din spatele rulotei parea un miros de gaz ars ceva de genu.......si cum batea si vantul un pic ,aveam trapa deschisa si intra mirosul in rulota.dar chestia asta am observato si in momentul cand dau la maxim frigiderul. e normal asa ? sau ar trebui sa il dau jos si sa verific? ce ma sfatuiti?
Probabil mirosul de gaz ars venea de la grila de evacuare a gazelor arse, aflata la exterior in partea de sus a frigiderului.
Normal mirosul trebuie sa nu fie foarte puternic sau deranjant. Daca totusi mirosul este "puturos" trebuie facuta o curatire a arzatorului si " cosului" de evacuare pentru a elimina eventualele depuneri care ar influenta arderea completa si evacuarea gazelor arse.
Cel mai bine ar fi sa il demontati si sa feceti operatiunile de curatare, mai ales ca sezonul excursiilor si al folosirii frigiderului se apropie.
Deci, curatati ...si berea va fi rece ! :lol:
de curatat nu e o problema il curat si il si demontez ca la stricat ma pricep dar problema este ca am citit pe forum ca baietii care au dat jos am inteles ca au facut si niste reglaje la care eu sunt putin in aer daca nu am mai facut treaba asta....dar o sa ma descurc eu o sa filmez bine cum erau si asa o sa le pun la loc :D multumesc pt sfaturi
La frigider nu prea ai reglaje, dar trebie sa fii foarte atent la "duza" de gaz, aflata intre corpul arzatorului si conducta, deoarece este foarte sensibila si orice incercare de a o curata cu sarmulite sau obiecte ascutite poate duce la decalibrarea ei. Daca este murdara se poatelasa 30 de minute in diluant sau decanol dupa care se sufla cu jet de aer.
Daca reusesti sa obtii flacara uniforma si de culoare albastruie, ai un frigider functional !
am reusit si am desfacut frigiderul de la locul lui si am urmat sfaturile voastre.am bagat arzatorul intrun borcan cu nitrodiluant.l-am lasat in jur de 1 ora ,am curatat tot frigiderul de praf ca era plin...si apoi am montat la loc si binenteles proba.si functioneaza perfect.flacara este albastra se aprinde la prima apasare si surpriza a disparut mirosul de gaz puturos.cred ca aeresirele erau un pic infundate de aveam mirosul acela..VA MULTUMESC FOARTE MULT PT AJUTOR!!!!
Ca sa nu deschid alt topic am sa scriu aici. Am constatat ca frigiderul si nici rulota nu mai primeste alimentare pe 12 v de la masina. Am verificat daca am curent la priza masinii si este, am verificat daca ajunge la rulota, ajunge; am verificat sigurantele ( de la rulota, sunt 3 buc.)si sint ok, dar din acel redresor nu ies 12v ( cand am alimentare de la masina). Mentionez ca daca ma cuplez la 220v, e totul ok, adica merg iluminatul, pompele si se incarca si acumulatorul. Nu stiu daca are vre-o relevanta, dar am gasit o siguranta de la masina topita, dar neintrerupta. Ceva idei? Sa demontez acel redresor, transformator sau ce mama dracului este?
Opel Insignia Sport Tourer+Chateau Chiara 450
Când ești mort, nu știi că ești mort. E greu doar pentru ceilalți... la fel și când ești prost. "Philippe Geluck"