Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Compartimentul nu e incalzit in nici un fel, in parte de jos are grilaj de fier chiar. Peste cateva zile ar trebui sa ies si acum nu stiu ce sa fac, nu pot risca cu copii asa mici dupa mine. Ce as putea face intr-un tip asa scurt? Sa izolez cumva compartimentul, sa invelesc buteliile in ceva?
Asa cum spunea Sandu, patura electrica e cea mai rapida solutie, sau golesti buteliile si le umpli cu GPL.
Schimba cu cineva care foloseste in casa buteliile tale, iei banii pe incarcatura si buteliile lui goale, si bagi GPL in ele.
Problema e ca nu am nici reductia pentru reincarcare cu gpl si nu stiu nici locul unde as putea face asta, va trebui sa ma interesez. Nu se gasesc la peco-uri butelii la schimb deja incarcate cu propan sau cu amestec pentru iarna?
Tavi draga, la Mustang nu m-ai intrebat daca am o reductie si pentru tine. Cei care au intrebat "au cu ce" :D
Incearca pe la distribuitorii de butelii.Pe vremea cand mai era Shell in Romania, ei mai aveau bunul obicei sa umple cu propan...
Tavi, atentie la buteliile pe care vrei sa le incarci. Verifica daca buteliile nu sint de generatie veche, adica nu sint din cele care se pot incarca cu max.8kg. butan.Au tabla mai subtire si nu rezista sa fie umplute cu amestec .Incearca daca poti sa folosesti butelii de tip nou,care pot fi umplute cu 12 kg,au tabla mai groasa si tin la peste 30 bar.
Am rezolvat. Am incarcat cu GPL (a fost asa de treaba baiatul de la statie ca mi-ar fi pus si-n sticle de plastic daca vroiam) si am inchis si clapeta de la trumavent, care era blocata pe deschis. Am izolat reductorul de gaz si am controlat tubulatura, e totul ok acum, gata de drum. Multumesc la toti de ajutor!
Ca raspuns la postarea urmatoare :
de Lucian Mitrofan pe 21 Oct 2009, 14:10
"Fiind in postura lui "Stan patitul", as recomanda daca se poate, ca in aceasta perioada sa apara intr-un loc cat mai vizibil sfatul de a nu uita sa pregatim rulota de iarna (scoaterea acumulatorului si mai ales golirea instalatiei de apa). Ar fi pacat sa se trezeasca si altii cu boilerul crapat :oops:"
Va invit sa cititi topicurile in care se vorbeste despre pregatirea rulotei pentru sezonul rece ! viewtopic.php?f=8&t=1281
viewtopic.php?f=48&t=1282
Post Number:#1 Postby Traian Balteanu » 06 Dec 2011, 21:32
Cea mai mare problema care poate sa apara iarna la rulota este inghetarea si spargerea BOILERULUI, POMPEI, REZERVORULUI wc, REZERVORULUI DE APA PROASPATA SI CELUI DE APA UZATA, SI CHIAR A REZERVORULUI wc-ULUI UITAT PLIN.
Cum rezolvam problema?
Cel mai simplu tinem rulota in garaj incalzit dar cine are asemenea garaj?
Ma adresez celor care au o rulota cumparata la mana a doua si nu au un manual de utilizare in limba romana.
In zona pompei de apa trebuie sa existe un robinet care este de fapt un fel de supapa care are o maneta mica rosie ca un fluture care sta normal culcata pe conducta. Daca ridicam acea clapeta perpendicular pe conducta incepe sa curga apa din rezervor, chiar si cea care nu este antrenata de pompa. Apa curge undeva sub rulota prin podea. In timpul golirii toti robinetii din rulota trebuie sa fie deschisi.
Aceeasi supapa trebuie sa fie si undeva langa boiler. Si acolo trebuie deschisa
Dar uneori nu curge nici asa toata apa din conducte si boiler.
Se ea un furtun curat elastic cu grosimea potrivita sa intre pe robinrtii bateriilor de la bucatarie si baie. Se sufla pe furtunul fixat pe fiecare dintre baterii pana se aude ca aerul iese fara a borborosi.
La wc se trage apa pana nu mai curge. Se goleste apoi bazinul wc - ului.
Eu atat stiu deocamdata si astept si de la altii sa adauge cate ceva din cate stiu despre subiect.
De exemplu cei ce au rulorte noi si au manuale de utilizare sa ne spuna ce mai scrie pe acolo.