bancuri, zvonuri, hobby-uri, imagini, filme haioase, chat, ID-urile membrilor...
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Rugam ca fiecare utilizator al acestui forum sa faca o scurta prezentare aici: http://clubrv.ro/forum/viewtopic.php?f=97&t=3454
Prezentarea este o cerinta a Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra , precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Pentru intrebari sau lamuriri despre activitati, probleme tehnice, etc. va stau la dispozitie forumurile cu sectiuni dedicate.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Va uram bun venit in randul rulotistilor !
banui ca nu numai pe tine....sa zicem ca as avea posibilitatea materiala sa mi cumpar un camper.oare se merita sa investesc bani in asa ceva? eu folosesc rulota pentru concedii,asta numai afara,in medie pe an cam 40 zile. in tara nu o folosesc din mai multe motive ,care nu le enumar aici.poate de acum , sa zicem, o voi mai folosi( destul de rar) .
in concluzie , se merita oare un camper? as vrea sa nu luam in calcul conditiile din camper si cele din rulota,au ajuns destul de convenabile in ambele cazuri,luind in considerare camparea in campinguri amenajate si dotate.
Dupa excursia din Apuseni sunt din ce in ce mai convins de necesitatea unui pick-up camper.
Avantaje:
-mobilitate excelenta on road, nemaivorbind off road.
-campare in zone inaccesibile publicului larg.
-detasare cabina si plecare cu masina in excursii,cumparaturi,plimbari.
-spatiu mic parcare.
-folosirea masinii in alte scopuri.
Dezavantaje:
-pret mare achizitie atat noi cat si s.h.
-oferte putine s.h.
-spatiu mic.
- costuri intretinere mari (mai ales pt masina)
Bag seama ca a inceput sa-ti placa la munte...cat mai sus ! :D
In tineretile mele, am construit in mai putin de 10 zile un modul adaptabil pe camioneta Wv LT35 de 6 locuri pe care o am.
In alcoven aveam 2 locuri de dormit, in modul inca 2 paturi rabatabile si daca vezi tu bine, peretele din spate coboara ca o platforma la orizontala si se mai face un cort de 3 persoane in maximum 10 minute. Daca mai ai o persoana mai micuta sau un copil poate dormi comod pe bancheta de 4 locuri din cabina.
Toata structura este imbracata in aluminiu special de rulote, cu izolatie polistiren 40mm si lambriu plastic la interior,
Podeaua cu linoleum, masuta rabatabila si cosuri de bagaje.
Odata sosit la destinatie se ridica masina cu un cric hidraulic de 2t si se prind picioarele la modul dupa care se extrage masina.
Poza e facuta la Garda de sus, dar am ajuns cu ea si la Cetatile Ponorului in zona "La Grajduri".
Nu am omologat-o deoarece nu facea parte din autovehicul fiind prinsa de acesta doar cu doua chingi cu cricket din acelea pt. marfa.
Pot spune ca mi-a fost tare draga, chiar si acum mai dorm in ea cateodata la livada cand am musafiri mai multi.
Bineinteles ca aceasta era o solutie de inceput si sunt convins ca tu o sa-ti cumperi una cu toate facilitatile.
Fişiere ataşate
PICT0210 [Desktop Resolution].JPG (59.28 KiB) Vizualizat de 4360 ori
Eu iti spun o alta solutie, masina 4x4 de teren si o rulota mica usoara si veche sa nu coste mult si sa nu-ti para rau dupa el daca chiar nu rezista mai mult de 3-4 ani. Cand stii ca mergi la munte te duci cu asta vechi si mic cum am si eu. (vezi cum am trecut drumul de munte la Lepsa) cand faci concediul te duci cu cel mare. Poate e mai simplu asa.
Am si eu intrebari pentru cei mai experimentati ...
Vreau sa-mi iau un camper bus model vw T3 .
Ideal ar fii modelul Syncro (4x4 ) de care m-am indragostit.
DAr modele bune se gasesc mai rar sub 7 mii € cu tractiune integrala si compplete la interior camper.
Imi place 4x4 pentru ca imi este si util si nu se stie niciodata , mai laes ca sunt intr-o situatie fizica mai delicata ( nu as vrea sa dezvolt ) si ma cam bag pe toate coclaurile , imi place sa urc in creierii muntilor unde fara masina nu as reusii.
Acum revenind la ideea acestui mesaj....dak nu reusesc sa iau un 4x4 credeti ca un vw T3 doar cu tractiune spate , motor pe benzina de 19 sau 2.1 ar face fata situatiilor mai dificile ?
Ma refer in general la situatiile in care presupun ca unii dintre Dumneavoastra s-au regasit in excursiile cu rulote, camper etc.
Dupa cate am citit sunt persoane care au fost si prin munti.
DEci....ceea ce ma intereseaza....dsaca iau un T3 cum am zis cu tractiune spate ma pot descurca prin munti ( se catara ) of road si pe zapada s-ar descurca bine ?
Orice parere inspirata din propriile experiente mi-ar fii utila in luarea deciziei.
Multumesc.
Syncro cu echipare camper gasesti mai greu, dar nu imposibil. T3, de regula echipat de Westfalia pentru campare in general merge bine pe drumuri de munte daca are motor de 1,9 macar. Nu are performantele unui 4x4 dar te vei descurca cu el si in conditii neconventionale (grohotis,norori, zapada)...bineinteles daca stii sa-l strunesti. Eu am tras un timp de un T3 Westfalia cu motor de 1,9 benzina, si am umblat pe drumuri de munte care de multe ori erau mai mult torente decat drumuri...In poza atasata eram pe Muntele Mare, peste 1830m, la capatul unui drum pe care circula doar 6x6 al armiei romane! :lol:
Daca mergi pe coclauri , foloseste totdeauna anvelope cu profil M+S (zapada si noroi ) si in stare cat mai buna ! Poti avea mama masinilor , dar daca nu e incaltata bine ...
Zile bune !
@cristians tel. 0245222086 ; 0760691892
Dacia 1310 + Caravelair Brasilia 365
Este o solutie de compromis;pentru a urca pe munte este necesar un 4x4,chiar modificat si preparat pentru off road.
De ceva vreme am devenit specialist in cautari de RV-uri 4x4: la GeoCar am gasit solutia optima intre comfort si explorer.I-am vizitat acu vreo 3 sapt,langa Viena : sunt profesori.http://www.geocar.com/