Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Multumesc pt. sfaturi d-lor Parpaneata siPetrescu. Am gresat cilindrul, mai ramane sa verific ferodourile.Aveti idee,se demonteaza ca si la autoturism? Si daca asta e cauza ,de unde cumpar altele sau daca pot sa bat alte ferodouri? Va multumesc anticipat .
Liviu.....nu mai deschide topic nou ptr orice intrebare!!! :lol: Continua acolo unde ai deschis discutia despre sistemul de franare. Cam asa se face peste tot! Si discutia despre frigider la fel! Altfel ii vei pune la munca pe moderatori. Ei vor muta aceste topicuri acolo unde este locul fiecaruia. N-am desfacut sa vad exact cum este la roti dar trebuie sa fie exact ca la automobilele ce au pe spate ferodouri. De nituit altele,la fel cred ca daca gasesti aceeasi dimensiune in comert,le poti nitui.
Daca ai mai demontat la vre-o masina, baga-te, daca nu cauta pe cineva priceput. Pentru ferodouri exista de vanzare la magazin si le prinzi in nituri sau le lipesti, iar alta varianta, te duci cu ele in mana la un atelier si le fac ei. In zona Ctin Brancoveanu este un atelier specializat. Dupa cum pui problema cred ca trebuie sa te ajute cineva sa le desfaci, dar fara mari eforturi le poti verifica si tu.
reludeliu@yahoo.com
Ford Sierra 2.0 I / ‘90 + Beyerland 380-2/ ‘89
0728.899.313 0788.780.671 0723.343.915
Poate recomanda cineva un service in Bucuresti care poate regla franele la o rulota?...am fost respins de la RAR, are dezechilibru...
Niky si Lavinia Radu
Megane II 2005 1,9dci , Pajero MK2 1993 2.5 GLS TD + Bessacarr 2004
Nu se poate acoperi cu aur nici un moment de viata.Ce alta mare pierdere atunci, decat timpul pierdut fara rost?
Chanakia Pandita 275 a.c.India
asa am procedat pana acum si m-a respins de 3 ori, sabotii sunt ca si noi, au uzura cam 20%, am dezechilibru 37%, la ochi nu ma mai risc sa fac reglaje, vreau sa ajung la un service care are si statie ITP, ca reglajele finale sa fie facute in rampa iar frana de serviciu sa fie masurata cu aparate specifice
Niky si Lavinia Radu
Megane II 2005 1,9dci , Pajero MK2 1993 2.5 GLS TD + Bessacarr 2004
Nu se poate acoperi cu aur nici un moment de viata.Ce alta mare pierdere atunci, decat timpul pierdut fara rost?
Chanakia Pandita 275 a.c.India
Cu cea mai mare placere as veni la Brasov sa rezolv asta, dar ma gandesc numai sa ma coste cat mai putin problema, 400 de km totusi costa ceva!!!era buna ideea daca aveam vreo iesire prin zona, sa ma lipesc si de un service...din alt punct de vedere....usor de zis, greu de facut...chiar si priceputi in meserie au fost depasiti de situatie!!!!
Niky si Lavinia Radu
Megane II 2005 1,9dci , Pajero MK2 1993 2.5 GLS TD + Bessacarr 2004
Nu se poate acoperi cu aur nici un moment de viata.Ce alta mare pierdere atunci, decat timpul pierdut fara rost?
Chanakia Pandita 275 a.c.India
Daca se mai incalzeste pe afara, poate ne vedem si rezolvam situatia.
In principiu, se regleaza fiecare roata FARA cablul de frana conectat si apoi se conecteaza si se regleaza toate cele astfel incat frana de mana sa tina la al 2-lea sau al 3-lea dinte, in functie de prescriptiile producatorului.
Ford Focus Tournier 1,6 TDCi + Wilk DeLuxe 450
Membru asociat
+40 729 082819
+40 730 RULOTA
costin.tabra@gmail.com
multumesc pentru intentia de a ma ajuta, am rezolvat-o intr-un final...m-a ajutat cineva mai priceput decat mine,pana sa ajung la RAR din nou, m-am dus la o statie ITP oarecare,pentru a nu mai bate drumul pana la RAR fiind departe, care are exact aceeasi aparatura ca si la RAR si am verificat franele,am fost si cu meseriasul dupa mine unde a facut reglajele finale, mi-a iesit un dezechilibru de 8% si o eficienta de 64% la o greutate a rulotei de 830kg, cifrele sunt cu aproximatie, s-a intamplat acum 2 saptamani,mi-a dat o hartie la imprimanta si m-a asigurat ca trec RAR-ul...la RAR prima data cand m-a respins rulota avea 900kg, iar cand m-am dus ultima data la alt cantar, pe alta rampa, avea 940kg si ma respingea din nou...i-am aratat hartia de la ITP si m-am certat cu el, pentru ca la ei aveam 49% eficienta si trebuia minim 50%...si toate astea la un interval de 2 ore...am ajuns la concluzia ca eficienta se calculeaza in functie de greutatea pe care o are rulota pe cantar si am dedus ca acele cantare sunt dereglate intentionat pentru a da din "urechi"...deci poti avea reglate bine franele, ei te fac numai din greutatea cantarului...este parerea mea!!!
Niky si Lavinia Radu
Megane II 2005 1,9dci , Pajero MK2 1993 2.5 GLS TD + Bessacarr 2004
Nu se poate acoperi cu aur nici un moment de viata.Ce alta mare pierdere atunci, decat timpul pierdut fara rost?
Chanakia Pandita 275 a.c.India
Mai Nichi nu te supara pe mine dar omule ai probleme mari. Te-ai dus prima data te-a respins te-ai dus a nu stiu cita oara te-a respins ce dracu ca ma enervez eu citind , stiu ca propunerile mele nu sunt agreaate pe aici dar iti dau un sfat, nu uita ca traim in Romania si totul e simplu, ce dracu dai ce dai undeva si nu mai astai sa te doara capu ca pe copii mici , mai aveai nitel si incepi sa plingi pe aici. Sunt N RAR care te rezolva imediat dar vad ca iti place si tie sa se faca glume pe nervii tai. Deci sfatul meu cauta RAR care rezolva imediat cu o mica atentie si termina circul asta , te rog mult.............................................. ...................Am spus tot? Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.