Deoarece rulota este fabricata in 1983, instalatia electrica respecta prevederile legale si tehnice existente la acea vreme: pinul 2 din cupla cu 7 pini (care astazi alimenteaza lampa de ceata) era folosit pentru alimentarea rulotei cu 12V (La fel este si la rulota mea, fabricata in 1982). Din acest motiv, sunt convins ca, la origine, rulota nu era echipata cu acumulator.
Cat priveste intrerupatorul 220V / 12V, acesta are rolul de a comuta tensiunea de 12V in functie de "directia" din care vine: pe pozitia 220V, printr-un transformator se obtin 12V necesari pentru alimentarea circuitelor rulotei; pe pozitia 12V, tensiunea este preluata de la autoturismul tragator prin intermediul pinului 2 de pe cupla.
Rezolvarea problemei descrisa de tine tine de mai multi factori: ce suma esti dispus sa investesti; cat de priceput esti in bricolaj; vrei sa folosesti 12V de la masina sau doar cu transformator, de la retea? Variante exista, insa trebuie sa alegi ce ti se potriveste cel mai bine. Pe un alt topic, am postat o schema care rezolva cam toate problemele legate de alimentarea rulotei:
http://www.clubrv.ro/forum/viewtopic.php?t=590&start=60
Daca ai nelamuriri, nu ezita sa scrii. Dupa cum vezi, raspunsuri exista :D