Discutii despre functionarea, intretinerea si repararea instalatiei de incalzire
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
La mine cu truma pe 10 si ventilatorul pe maxim se fac in rulota 28-30 de grade indiferent de temperatura exterioara/interioara sau de cati oameni sunt inauntru.
Niciodata sa nu mergeti cu viteza mai mare decat poate ingerul vostrul pazitor sa zboare...
George Marcu @ maurice
Campervan Weinsberg CaraBus 600DQ
Am aceiasi problema si din pacate nu am avut timp sa o rezolv. Dar cel putin am incercat sa ma informez, si am aflat asa.
Exista un robinet la care ai acces pe sub rulota. Il desfaci il cureti si vei avea presiune normala.
Acum probabil functioneaza doar flacara de veghe , nu si arzatorul sau in cazul mai fericit merge si arzatorul dar foarte incet.
Dupa ce rezolvi situatia, scrie citeva cuvinte sa ne ghidezi si pe noi pe drumul cel bun.
Multam!
Multumesc tuturor celor de aici care au incercat sa ma ajute.Nu vreau sa lungim subiectul la nesfarsit.Voi desface in weekend si arzatorul si robinetul.Altfel nu pot identifica cauza. Alexandru Ticsa mi-a trimis si poze cu robinetul desfacut si cu eventuala cauza.Am studiat si schema de la Truma,si inarmat cu toate sfaturile voastre sunt convins ca o dovedesc!
in urma sfaturilor primite am reusit sa rezolv problema,problema datorata mizeriei si impuritatilor din robinet.Cu ajutorul "virtual"lui Alex Ticsa,am desfacut robinetul,si am curatat toata mizeria din interior.Imediat dupa remontare Truma mea merge la parametrii normali.Multumesc tuturor pentru ajutorul dat.
Dupa o saptamana plina, m-am gandit sa rezolv o poblema pe care nu am intalnit-o pe forum . Daca s-a discutat despre nealimentare cu gaz, eu aveam prea mult!. Sa ma scuzati nu sunt un tehnician si de aceea piesele sau reperele nu vor fi explicate corespunzator ,si va voi povesti ce si cum am rezolvat .Scriu asta pentru a ramane aici, poate altadata voi avea nevoie... cu siguranta mai tarziu decat altii! :D . Am observat ca truma desi este limitata pe 1, merge ca si cum ar fi pe 10. Am stat cu 35 de grade la Bran, cu chepengurile deschise si usa larg deschisa dormind dezveliti. Cortul era la fel de cald ca si in rulota. Astazi m-am apucat sa-i dau de cap (in lipsa unui service in Bucuresti, si daca nimeni nu se gandeste probabil toti i-si vor repara , reconditiona rulota dupa ureche, disparand o oportunitate de afacere...zic). Am desfacut robinetul unde se afla si contactul de piezo, dar langa, se mai afla ca un stift negru din plastic un, zic eu, regulator culisant functie de presiunea gazului. Culisa greu si am observat ca are un ventil, l-am curatat si acum merge. Practic acel ventil in functie de robinet ridica si coboara presiunea gazului. Sigur, sunt multe de povestit, am desfacut si arzatorul, conductele . eu v-am spus doar concluzia asa ca daca vi se'ntampla incercati sa reparati. Poate se gandeste cineva sa rezolve problemele profesional si evident contracost in Bucuresti :D
Am si eu o problema la Truma... mai bine zis la sistemul de ventilatie: chiar cu comutatorul pe cald ventilatorul baga doar aer rece. De ce oare? Am scos capacul de la Truma, tuburile care pleaca de la ventilator pe sub banchete par la locul lor, dar oricum, demontand doar capacul nu se vede mare lucru.